Blog
-
2017-09-29
Programy lojalnościowe z perspektywy serwisów społecznościowych
Budowanie lojalności wobec marki wymaga najpierw stworzenia z klientami odpowiednich relacji. A najlepszym do tego miejscem są obecnie social media, jeden z najlepszych kanałów komunikowania, który pozwala na budowanie zaangażowanej i aktywnej..Sprawdź -
2017-09-15
Nagroda od ręki, czyli czego oczekują klienci od programów lojalnościowych
Współczesne programy lojalnościowe coraz bardziej odbiegają od tych, które jeszcze kilka lat temu skutecznie stosowano do budowania trwałych relacji z klientami. Obecnie zachodzące w strukturach programów zmiany warunkowane są stosowaniem nowych..Sprawdź -
2017-08-28
Im prościej, tym lepiej. Jak LOT udoskonalił strategię programu lojalnościowego?
Wśród pasażerów linii lotniczych najwięcej jest osób, które odbywają podróże wakacyjne. Jednak najczęściej z przelotów korzystają pasażerowie podróżujący w celach biznesowych. I to właśnie dla tej grupy klientów firma LOT udoskonaliła swoją sprawdzoną...Sprawdź -
2017-08-24
Miles&More, czyli grupowy program lojalnościowy nie tylko linii lotniczych
Darmowy bilet lotniczy? W przypadku osób, które często korzystają z usług linii lotniczych, jest to całkiem możliwe. Do tego wiele promocji i przywilejów przekładających się na komfort podróży. Funkcjonujące na rynku linie lotnicze oferują bowiem swoim...Sprawdź -
2017-07-31
Top 3 najpopularniejszych programów lojalnościowych
Wielu Polaków wciąż jest zainteresowanych uczestnictwem w programach lojalnościowych, dostrzegając w nich dla siebie wymierne korzyści. Zaznaczyć jednak trzeba, że oczekiwania względem tego rodzaju strategii rosną, a samo zbieranie punktów..Sprawdź -
2017-07-27
Empik, czy program lojalnościowy może znanej marce zyskać jeszcze więcej klientów?
Mogłoby się wydawać, że marka znana, o ugruntowanej pozycji na rynku, mająca licznych klientów nie potrzebuje dodatkowych działań mających na celu budowania lojalnego środowiska konsumenckiego. Okazuje się jednak, że i takie marki sięgają po rozwiązania..Sprawdź -
2017-06-27
Klienci kupują więcej… Badanie skuteczności programów lojalnościowych w e-commerce
Będąc odbiorcami produktów oraz usług, to klienci warunkują rozwój marki. W związku z tym podstawą staje się budowanie środowiska konsumenckiego, ale złożonego z lojalnych klientów. Obok ceny i obsługi, zaufanie klientów wobec marki warunkuje program..Sprawdź -
2017-06-26
Kolejne wyróżnienie na koncie. Motivation Direct z nagrodą Diamenty Forbes 2017
22 czerwca 2017 roku w Państwowym Muzeum Etnograficznym w Warszawie odbyła się uroczysta Gala rozdania nagród Diamenty Forbesa 2017. Wśród laureatów prestiżowego rankingu znalazła się firma Motivation Direct, której w tym dniu została wręczona ta...Sprawdź -
2017-06-05
Jak się bawić, czyli programy lojalnościowe nastawione na „najmłodszych klientów”
Mimo że o rodzaju i ilości zakupów decydują rodzice, dzieci mają wpływ na dokonywane przez nich wybory. Szczególnie jest to widoczne w przypadku branży zabawkarskiej lub tam, gdzie mamy do czynienia z akcesoriami dziecięcymi. Ze względu więc na podział..Sprawdź -
2017-05-26
Kino z korzyściami dla widzów, czyli programy lojalnościowe w kinematografii. Cz. 2. Polskie realizacje
Zainteresowanie kinem w Polsce rośnie z każdym rokiem. Z danych udostępnionych przez boxoffice.pl wynika, że w 2016 roku Polacy kupili 52,1 mln biletów do kin. W stosunku do roku 2015 jest to o aż 17% więcej. Specjaliści zgodnie twierdzą, że tendencja...Sprawdź