Blog
-
2016-11-09
Jak mierzyć zaangażowanie klientów i efektywność programu lojalnościowego?
Program lojalnościowy jest swego rodzaju środkiem budowania relacji między marką a klientami. Relacji opartych na wiarygodności i zaufaniu. Wynika to z tego, że poprzez uczestnictwo w nim, w świadomości klientów kształtowany jest wizerunek marki.Sprawdź -
2016-11-07
Motivation Direct wśród laureatów rankingu Technology Fast 50
TECHNOLOGY FAST 50: Motivation Direct, technologiczny start-up z Polski, wśród najszybciej rozwijających się firm w Europie Środkowo-WschodniejSprawdź -
2016-10-20
Nowe podejście do „lojalności”, czyli zaawansowane metody angażowania klientów w programach lojalnościowych (cz. 2)
Ponad połowa marketerów rekomenduje wdrożenie programu lojalnościowego jako metody budowania i podtrzymywania relacji między marką a klientem.Sprawdź -
2016-10-05
Program punktowy czy lojalnościowy? Podstawowe metody angażowania klientów (cz. 1)
Jak podaje Hubspot, pozyskanie nowego klienta wymaga co najmniej pięciokrotnie większych nakładów niż działania ukierunkowane na utrzymanie sprzedaży na stałym bądź większym poziomie wśród dotychczasowych klientów.Sprawdź -
2016-09-20
Technologia iBeacon w programach lojalnościowych
Badania „The Contextual Marketing Imperative” przeprowadzone przez Hybris wykazały, że aż 61% klientów jest skłonnych do ponownego zakupu w sklepie, w którym zetknęli się z personalizacją.Sprawdź -
2016-09-06
Multichannelowy program lojalnościowy sposobem na większe zaangażowanie klientów
Programy lojalnościowe to jeden ze skuteczniejszych sposobów na budowanie i podtrzymywanie relacji na linii marka-klient. I jest to też sposób sprawdzony. Marki stosowały programy lojalnościowe zanim jeszcze zaczęła funkcjonować sprzedaż online.Sprawdź -
2016-08-18
Logistyczne aspekty programu lojalnościowego
Program lojalnościowy to narzędzie marketingu pozwalające skutecznie budować wiarygodność marki i zyskiwać jej zaufanie klientów. Podstawą jego funkcjonowania jest system benefitów przyznawanych odpowiednio do stopnia zaangażowania uczestników programu.Sprawdź -
2016-08-04
Skuteczność programu lojalnościowego a atrakcyjność nagród
Program lojalnościowy jest jednym ze skuteczniejszych narzędzi marketingowych, za pomocą którego budowane są trwałe relacje na linii marka-klient. Relacje te oparte są na wiarygodności i zaufaniu...Sprawdź -
2016-07-25
Oczekiwania konsumentów wobec programów lojalnościowych
Z raportu opublikowanego przez Colloquy wynika, że od lutego 2015 roku już 3 300 000 ludzi na całym świecie się na uczestnictwo. Co skłania konsumentów do udziału w programach lojalnościowych?Sprawdź -
2016-07-05
6 typów nagród, jakich pragną uczestnicy programów lojalnościowych
Celem programów lojalnościowych jest budowanie trwałej relacji marki z klientami. Relacja ta powinna opierać się na zaufaniu uczestników programu względem marki, którzy w zamian za zaangażowanie zyskują określone benefity.Sprawdź