Blog
-
2017-01-20
Jedna aplikacja zamiast wielu kart. Mobilny aspekt programów lojalnościowych w kontekście aplikacji Kekemeke (cz. 2)
Jak wynika z badania przeprowadzonego przez Bond Brand Loyalty, wśród czynników poprawiających doświadczenia z marką, a przekładających się na lojalność jest dostosowywanie programów do oczekiwań uczestników, prosta obsługa, partnerstwo w działaniu.Sprawdź -
2017-01-09
Jedna aplikacja zamiast wielu kart. Mobilny aspekt programów lojalnościowych w kontekście aplikacji Kekemeke (cz. 1)
Przynależność do kilku programów lojalnościowych jednocześnie to dla uczestnika konieczność posiadania wielu kart członkowskich i kuponów rabatowych, jak również kont na dedykowanych akcjom stronach. Mimo że organizatorzy starają się dostosowywać swoje...Sprawdź -
2016-12-19
Sylwester, czyli atrakcyjne nagrody dla najbardziej aktywnych uczestników programu lojalnościowego
Kosmetyki, sprzęt elektroniczny, a nawet wycieczka – wartość nagród proponowanych w ramach programów lojalnościowych ulega znaczącej zmianie. Benefity o szczególnej wartości są coraz częściej przyznawane przez organizatorów uczestnikom wyjątkowo aktywnym.Sprawdź -
2016-12-06
Znaczenie programów lojalnościowych w okresie świątecznym. Co powinien wiedzieć organizator?
Programy lojalnościowe to skuteczna metoda utrzymywania sprzedaży na pożądanym poziomie. Mając możliwość zyskania określonych przywilejów, klienci przez cały rok chętnie korzystają z oferty danego sklepu. Jednak znaczenie programów lojalnościowych...Sprawdź -
2016-11-23
Motywowanie poprzez doświadczenie z marką, czyli zwiększanie aktywności uczestników programu lojalnościowego
Z danych udostępnionych przez Bond Brand Loyalty wynika, że 49% klientów po dołączeniu do programu kupuje więcej produktów marki. Jednak niepokojący może być fakt, że aż 44% klientów jest gotowych przejść do programu konkurencji, jeśli...Sprawdź -
2016-11-09
Jak mierzyć zaangażowanie klientów i efektywność programu lojalnościowego?
Program lojalnościowy jest swego rodzaju środkiem budowania relacji między marką a klientami. Relacji opartych na wiarygodności i zaufaniu. Wynika to z tego, że poprzez uczestnictwo w nim, w świadomości klientów kształtowany jest wizerunek marki.Sprawdź -
2016-11-07
Motivation Direct wśród laureatów rankingu Technology Fast 50
TECHNOLOGY FAST 50: Motivation Direct, technologiczny start-up z Polski, wśród najszybciej rozwijających się firm w Europie Środkowo-WschodniejSprawdź -
2016-10-20
Nowe podejście do „lojalności”, czyli zaawansowane metody angażowania klientów w programach lojalnościowych (cz. 2)
Ponad połowa marketerów rekomenduje wdrożenie programu lojalnościowego jako metody budowania i podtrzymywania relacji między marką a klientem.Sprawdź -
2016-10-05
Program punktowy czy lojalnościowy? Podstawowe metody angażowania klientów (cz. 1)
Jak podaje Hubspot, pozyskanie nowego klienta wymaga co najmniej pięciokrotnie większych nakładów niż działania ukierunkowane na utrzymanie sprzedaży na stałym bądź większym poziomie wśród dotychczasowych klientów.Sprawdź -
2016-09-20
Technologia iBeacon w programach lojalnościowych
Badania „The Contextual Marketing Imperative” przeprowadzone przez Hybris wykazały, że aż 61% klientów jest skłonnych do ponownego zakupu w sklepie, w którym zetknęli się z personalizacją.Sprawdź