Blog
-
2018-04-05
Program lojalnościowy w cyfrach. Światowe tendencje w branży
Nawet o 26% wzrosła liczba użytkowników programów lojalnościowych w ostatnich dwóch latach. Tak dobre wyniki niemożliwe byłyby bez zastosowania nowoczesnych rozwiązań technologicznych i silniejszej niż kiedykolwiek rynkowej pozycji konsumenta. Oto garść..Sprawdź -
2018-03-23
Nowy wymiar programów lojalnościowych. Jak kształtuje się przyszłość
Najlepszy klient to ten, który wraca, zawsze wraca. Wiedzą o tym właściciele sieci handlowych, którzy, aby zainteresować konsumentów swoją ofertą, wdrażają wyspecjalizowane programy lojalnościowe. Ich tradycyjne formy coraz częściej stają się jednak..Sprawdź -
2018-03-19
WOW Gift. Innowacja w systemach nagradzania
Wspieranie sprzedaży za pomocą systemów nagradzania to rozwiązanie chętnie wykorzystywane przez firmy na całym świecie. A co najważniejsze – jest skuteczne.Sprawdź -
2018-03-12
Motivation Direct z kolejną nagrodą – Gazela Biznesu 2017
Gazele Biznesu to coroczne wyróżnienie przyznawane najszybciej rozwijającym się małym i średnim firmom. Plebiscyt charakteryzuje się wysokim obiektywizmem, a nagroda przyznawana jest wyłącznie na podstawie wyników finansowych przedsiębiorstwa w..Sprawdź -
2018-03-05
O nazwie programu lojalnościowego, czyli sprawdzone przykłady przekonujące do uczestnictwa
Dobra nazwa programu lojalnościowego to taka, która wzbudza w kliencie chęć stania się jego uczestnikiem. Musi więc wywoływać emocje i nieść wartość...Sprawdź -
2018-02-26
Grywalizacja. Budowanie lojalności za pomocą programu opartego na grze
Dobry program lojalnościowy buduje relacje z klientem marki. Niestety coraz częściej nagroda, nawet atrakcyjna, może nie być wystarczającym czynnikiem, który pozwoli zaangażować konsumentów.Sprawdź -
2018-02-19
O nazwie programu lojalnościowego, czyli jakimi słowami przyciągnąć uczestników
Przygotowując program lojalnościowy kładziemy nacisk na strategię, wykorzystane mechanizmy, przejrzystość i atrakcyjność dla potencjalnych uczestników. Poświęcamy również wiele uwagi katalogowi nagród..Sprawdź -
2018-01-29
Millenialsi. Najważniejsze elementy współczesnego programu lojalnościowego
Specjaliści zajmujący się marketingiem zdają sobie sprawę, jak ważną grupą docelową dla wielu marek są osoby z pokolenia Y. Dlatego tak dużą wagę przykładają do tworzenia strategii komunikacji i budowania lojalności dedykowanych właśnie Millenialsom..Sprawdź -
2018-01-22
Millenialsi. Kluczowa grupa docelowa współczesnych programów lojalnościowych
Najbardziej aktywną grupą konsumencką jest pokolenie Y. Już teraz wpływ Millenialsów na rozwój handlu jest znaczący, a w przyszłości ma być jeszcze większy. Z tego też względu strategia komunikacji każdej marki powinna być ukierunkowana na tą właśnie..Sprawdź -
2018-01-12
Programy lojalnościowe w 2018 roku
Firmy funkcjonujące na polskim rynku handlowo-usługowym coraz bardziej dostrzegają korzyści związane z realizacją programów lojalnościowych, a co za tym idzie, coraz chętniej po nie sięgają. Nie inaczej będzie w 2018 roku. Programy motywacyjne przyniosą..Sprawdź