Blog
-
2018-05-23
Loterie, konkursy i programy lojalnościowe a RODO
Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych zostało uchwalone w 2016 roku. Głośno o nim robi się jednak dopiero od początku bieżącego, ponieważ wchodzi w życie 25 maja. W firmach zapanowały gorączkowe analizy, weryfikacje regulaminów i baz danych.Sprawdź -
2018-05-14
Motivation Direct prezentuje nowe logo i stronę internetową
Każdego dnia motywujemy do działań, które przynoszą realne korzyści dla naszych klientów. Wspierając ich rozwój, sami doskonalimy swoje umiejętności i wspinamy się na szczyt biznesowych możliwości.Sprawdź -
2018-05-08
Grywalizacja tylko dla dużych firm? Niekoniecznie
Jak już niejednokrotnie wspominaliśmy, grywalizacja szturmem przebiła się do słowników marketingowych i znalazła się w centrum zainteresowania wszystkich, których pragną osiągnąć założone cele biznesowe swojego przedsiębiorstwa. Działanie może być nie...Sprawdź -
2018-04-24
Odwieczna wojna? Jakie są różnice w budowaniu programów lojalnościowych dla kobiet i mężczyzn?
Tworzenie własnych programów lojalnościowych to trudne zadanie, które wymaga wzięcia pod uwagę wielu czynników. Wśród nich jest również płeć naszych klientów.Sprawdź -
2018-04-11
Motivation Direct wyróżnione przez Financial Times
Lista FT1000 2018 sporządzona przez dziennik Financial Times to elitarne zestawienie najszybciej rozwijających się firm w Europie.Sprawdź -
2018-04-05
Program lojalnościowy w cyfrach. Światowe tendencje w branży
Nawet o 26% wzrosła liczba użytkowników programów lojalnościowych w ostatnich dwóch latach. Tak dobre wyniki niemożliwe byłyby bez zastosowania nowoczesnych rozwiązań technologicznych i silniejszej niż kiedykolwiek rynkowej pozycji konsumenta. Oto garść..Sprawdź -
2018-03-23
Nowy wymiar programów lojalnościowych. Jak kształtuje się przyszłość
Najlepszy klient to ten, który wraca, zawsze wraca. Wiedzą o tym właściciele sieci handlowych, którzy, aby zainteresować konsumentów swoją ofertą, wdrażają wyspecjalizowane programy lojalnościowe. Ich tradycyjne formy coraz częściej stają się jednak..Sprawdź -
2018-03-19
WOW Gift. Innowacja w systemach nagradzania
Wspieranie sprzedaży za pomocą systemów nagradzania to rozwiązanie chętnie wykorzystywane przez firmy na całym świecie. A co najważniejsze – jest skuteczne.Sprawdź -
2018-03-12
Motivation Direct z kolejną nagrodą – Gazela Biznesu 2017
Gazele Biznesu to coroczne wyróżnienie przyznawane najszybciej rozwijającym się małym i średnim firmom. Plebiscyt charakteryzuje się wysokim obiektywizmem, a nagroda przyznawana jest wyłącznie na podstawie wyników finansowych przedsiębiorstwa w..Sprawdź -
2018-03-05
O nazwie programu lojalnościowego, czyli sprawdzone przykłady przekonujące do uczestnictwa
Dobra nazwa programu lojalnościowego to taka, która wzbudza w kliencie chęć stania się jego uczestnikiem. Musi więc wywoływać emocje i nieść wartość...Sprawdź