Blog
-
2019-07-15
Historia programów lojalnościowych
Z pewnością Wasze firmy posiadają lub rozważają uruchomienie programu lojalnościowego. To jedno z najpopularniejszych narzędzi budowania długofalowych relacji z klientem. A czy zastanawialiście się kiedykolwiek od czego się to wszystko zaczęło? Czy są efektem ewolucji rynku czy może pojedynczej, rewolucyjnej idei?Sprawdź -
2019-06-25
Mechanizmy cross sellingu w programach lojalnościowych
Cross selling lub inaczej sprzedaż krzyżowa to pojęcie świetnie znane wszystkim przedstawicielom branży marketingowej. Jak się okazuje mechanizm, który świetnie sprawdza się w przypadku optymalizacji sprzedaży, może również mieć...Sprawdź -
2019-06-11
Lojalność jest relacją. Programy motywacyjne a więź marki z klientem
Lojalność to obecnie jedna z najcenniejszych walut w branży sprzedażowej. Jak pokazują statystyki, powracający konsument jest skłonny wydać nawet o 67% więcej pieniędzy niż ten, który dokonuje pierwszych zakupów.Sprawdź -
2019-05-28
Katalog nagród dla pracowników. Nie tylko nagrody materialne
Jan Kowalski i Piotr Nowak pracują w jednej firmie i zarabiają tyle samo. Pierwszy tryska energią, pomysłami i z uśmiechem na twarzy realizuje najtrudniejsze zadania, a drugi notorycznie się spóźnia, bo nie może rano podnieść się...Sprawdź -
2019-05-21
Czy Twój program motywacyjny jest dobry? Checklista
Przeczytałeś i przeanalizowałeś ogrom studiów przypadków na temat programów motywacyjnych? Chciałeś bardziej zmotywować pracowników swojej średniej wielkości firmy, wprowadzając do kultury organizacyjnej rozwiązania...Sprawdź -
2019-04-29
Klient pod lupą, czyli jak mierzyć skuteczność programu lojalnościowego?
Program lojalnościowy, tak jak i inne aspekty działalności biznesowej muszą przynosić firmie określone korzyści. Jak zatem mierzyć jego skuteczność, jakie KPI będą możliwie najbardziej miarodajne?Sprawdź -
2019-04-16
Program lojalnościowy Costa „Coffee Club” nagrodzony w Loyalty Awards
W trakcie 10. Customer Loyalty Summit odbyło się wręczenie nagród plebiscytu Loyalty Awards. Costa Coffee otrzymała dwie nagrody za program lojalnościowy „Coffee Club”. Za realizację i obsługę projektu odpowiadają Motivation Direct oraz Ideo.Sprawdź -
2019-04-11
Program motywacyjny pod lupą, czyli jak mierzyć popularność nagród?
Analityka biznesowa zawsze odgrywała kluczową rolę w podejmowaniu prawidłowych decyzji biznesowych. Nigdy chyba jednak jej użycie nie było tak powszechne jak obecnie. Google Analytics i inne narzędzia są wdrażane...Sprawdź -
2019-03-26
Kolejna edycja loterii Blikomania
Systemy płatności mobilnych biją obecnie rekordy popularności. Obecnie, odpowiedzialni za system BLIK mają nadal ambitne plany, aby cały czas się rozwijać i przyciągać nowych użytkowników, a także zadbać o zadowolenie tych dotychczasowych...Sprawdź -
2019-03-25
10 pytań, na które musisz odpowiedzieć zanim zorganizujesz loterię
Loterie promocyjne to doskonały pomysł na aktywizowanie klientów. Atrakcyjne nagrody i niezobowiązująca forma zabawy pozytywnie wpływają na zaangażowanie i aktywny udział, nie tylko klientów indywidualnych, ale i biznesowych.Sprawdź