Blog
-
2022-04-29
Nagrody mają znaczenie! Jak motywować uczestników programów, konkursów i loterii?
Właściwy dobór nagród w organizowanych konkursach, programach lojalnościowych i loteriach ma bezpośredni wpływ na ich skuteczność oraz zachęcenie do wzięcia w nich udziału.Sprawdź -
2022-04-13
Gamifikacja w praktyce – jak zwiększyć zaangażowanie pracowników?
Gamifikacja wykorzystywana w firmie może mieć bardzo pozytywny wpływ na pracowników i ich wydajność w pracy. Warto jednak pamiętać, że osiągnięcie skuteczności takich działań zależy od opracowanej strategii.Sprawdź -
2022-03-30
Grywalizacja w programach motywacyjnych – to się opłaca!
Z grywalizacją mamy do czynienia praktycznie od dziecka. Dziś to podstawa w budowaniu zaangażowania odbiorców. Dzięki niej jesteśmy w stanie sprawić, by konkretne zadania były atrakcyjną rozrywką.Sprawdź -
2022-03-22
Program lojalnościowy – strategiczna podstawa każdego biznesu
Większość właścicieli firm przyznaje, że utrzymanie klienta jest o wiele tańsze, niż pozyskanie nowego. Jego lojalność pozwala z łatwością budować wartościowe relacje z marką.Sprawdź -
2022-02-22
Lojalność w cenie nagrody
Nagroda jest zachętą i motywacją do dalszych zakupów. Oferuje nieoczekiwaną wartość dodaną, pomaga wyróżnić się na tle konkurencji i zostać zapamiętanym jako marka, która zapewnia wyjątkową gratyfikację.Sprawdź -
2022-02-11
2/3 dorosłych Polaków uczestnikami programów lojalnościowych
W ostatnich latach wielu konsumentów nabrało wprawy w wyszukiwaniu ofert i znajdowaniu sposobów na uzyskanie najlepszej wartości za swoje zakupy. Z tego też powodu coraz większą popularnością cieszą się programy lojalnościowe.Sprawdź -
2022-01-26
Trendy w programach lojalnościowych na rok 2022
Rok 2021 już za nami, podobnie jak w roku 2020 stał on pod znakiem pandemii COVID-19. W ubiegłym roku, dostawcy programów lojalnościowych musieli dostosować się do panującej na świecie sytuacji.Sprawdź -
2022-01-21
Karty przedpłacone (prepaid) – odpowiedź na potrzeby każdego odbiorcy
Karty przedpłacone (prepaid) to atrakcyjna forma nagradzania, która pozwala zdecydowanie lepiej dopasować gratyfikację do konkretnych potrzeb pracownika czy klienta.Sprawdź -
2021-12-20
4 sposoby na pozyskanie i zatrzymanie świątecznych klientów dzięki programom lojalnościowym
Większość firm co roku zwraca szczególną uwagę na okres świąteczny. Dane podają, że ok. 20% rocznej sprzedaży ma miejsce właśnie w ostatnich dwóch miesiącach w roku.Sprawdź -
2021-12-14
Święta w programach motywacyjnych
Programy motywacyjne w sezonie świątecznym 2021/2022 odegrają kluczową rolę. W 2020 roku, ze względu na pandemię działania promocyjne były mocno ograniczone, jak zresztą same zakupy świąteczne.Sprawdź