Blog
-
2023-05-19
Jakie są korzyści wynikające z korzystania z czeków BLIK?
Współcześni konsumenci liczą na coraz szybsze i wygodniejsze rozwiązania w zakresie transakcji bezgotówkowych oraz zakupów online.Sprawdź -
2023-05-04
Personalizacja doświadczeń w programach lojalnościowych kluczem do sukcesu
Gdy klienci są lojalni wobec marki, są o 86% bardziej skłonni polecić ją znajomym i rodzinie. Tak wynika z badania przeprowadzonego przez KPMG.Sprawdź -
2023-04-26
5 praktycznych przykładów wykorzystania grywalizacji
Mówiąc w skrócie, grywalizacja to wykorzystanie mechanizmów znanych z gier w INNYCH niż gra obszarach. Wykorzystywana jest ona w celu utrzymania zaangażowania, budowania dobrych nawyków i kształtowania pozytywnych zachowań!Sprawdź -
2023-04-07
Jak wykorzystać system punktowy w pracowniczych programach motywacyjnych?
79% pracowników, którzy odchodzą z pracy, podaje za główny powód swej decyzji brak uznania. Pracodawcy mogą to jednak w łatwy sposób zmienić poprzez dobry system nagradzania osób zatrudnionych.Sprawdź -
2023-03-17
Program lojalnościowy w dobie marketing automation. Jakie procesy można usprawnić za pomocą automatyzacji?
Mając odpowiednią motywację do wykonania jakiejś czynności, masz większe szanse, że ją wykonasz!Sprawdź -
2023-03-14
Jak zmotywować zespół pracujący w 100% zdalnie? 6 najlepszych sposobów
70% pracowników na całym świecie pracuje zdalnie co najmniej raz w tygodniu. W Polsce 35% zatrudnionych pracuje całkowicie zdalnie lub w systemie hybrydowym. Jednak nie wszyscy potrafią efektywnie pracować z domu.Sprawdź -
2023-02-22
Zwiększanie sprzedaży w sklepach internetowych za pomocą loterii promocyjnych
Wielu przedsiębiorców każdego dnia pracuje nad tym, aby maksymalnie zwiększyć sprzedaż w swoim sklepie internetowym. Inwestują w marketing, szukają nowych sposobów dotarcia do klientów i analizują najnowsze trendy.Sprawdź -
2023-02-10
Dlaczego Twoi klienci nie angażują się w konkurs, który organizujesz? 5 najczęstszych błędów
Konkurs ma angażować, czyli dostarczać rozrywki, ale również nagradzać. Interesujące zadanie oraz atrakcyjna gratyfikacja mogą wygenerować sporą liczbę reakcji, udostępnień czy komentarzy, a zatem zbudują zasięgi.Sprawdź -
2023-01-19
Prawne aspekty organizowania loterii i konkursów w 2023r
Organizacja konkursów i loterii to skuteczny i bardzo popularny sposób reklamowania swoich produktów i usług przez firmy. Jest to również doskonałe wsparcie działań sprzedażowych, pozwalające na efektywne zdobywanie klientów oraz promocję marki.Sprawdź -
2023-01-06
Budowanie lojalności klientów w 2023r. – najnowsze trendy
Gospodarka, a co za tym idzie również i biznes, dotknięta kryzysem finansowym i zbliżającą się recesją, stoi w obliczu niepewnej przyszłości. W tak niespokojnym czasie lojalność klientów może okazać się dla firm kluczowa.Sprawdź