Blog
-
2021-11-18
Strategia programu lojalnościowego dostosowana do zmieniających się potrzeb klientów
Twoja firma powinna nadążać za zmieniającymi się wymaganiami klientów, do tego potrzebna jest dobra strategia programu lojalnościowego.Sprawdź -
2021-11-15
Blik – najszybszy sposób nagradzania
Niejednokrotnie osoby biorące udział w takich programach narzekają na długi czas oczekiwania na przyznanie benefitu. Jest na to jeden prosty sposób – czeki BLIK.Sprawdź -
2021-10-26
Programy lojalnościowe to nie tylko nagrody – czyli jak pomaganie innym zwiększa zaangażowanie użytkowników
Przykucie uwagi i zbudowanie silnej relacji z klientem, to cel, który chce osiągnąć każdy przedsiębiorca, jednym ze sposobów na osiągnięcie tego celu są programy lojalnościowe.Sprawdź -
2021-10-19
Dlaczego Twój program lojalnościowy powinien być omnichannelowy?
Programy lojalnościowe to sprawdzone już taktyki marketingowe, które funkcjonują od lat. Coraz większa grupa właścicieli sklepów dostrzega wpływ uczuć klientów na interakcję z marką.Sprawdź -
2021-10-11
Voltimum Plus – efektywny program lojalnościowy
Voltimum Plus to nowy program nagród dla elektryków, wykonawców i instalatorów. Dołączenie do niego jest proste, a korzyści całkiem spore. Jak powstał ten program lojalnościowy?Sprawdź -
2021-09-22
Dlaczego nazwa programu lojalnościowego ma znaczenie dla klienta?
Program lojalnościowy to świetne narzędzie do tego, aby budować wśród konsumentów zaufanie do marki. Dostrzega to coraz więcej firm, które chętnie tego typu rozwiązanie wdrażają.Sprawdź -
2021-09-14
Grywalizacja – to się opłaca!
Pozyskanie nowego klienta, jak i utrzymanie przy marce tego, który jest już z nią związany, nie jest łatwym zadaniem. Jednym ze sposobów, który to ułatwia, są programy lojalnościowe.Sprawdź -
2021-08-18
Programy lojalnościowe na półmetku 2021 roku
Program lojalnościowy to narzędzie do budowania zaufania konsumentów do marki, które ma już ponad 100 lat.Sprawdź -
2021-08-10
6 kardynalnych błędów w programach lojalnościowych, czyli kiedy klienci mówią ci „nie”.
Lojalność konsumentów wobec marek jest na wagę złota. Wiele badań pokazuje, że oddani klienci częściej polecają daną firmę swoim znajomym i rodzinie, piszą o niej dobre recenzje i opinie.Sprawdź -
2021-07-27
10 sposobów, aby zwiększyć efektywność programów motywacyjnych dla pracowników część 2
Przedsiębiorcy ze względu na nieprzewidywalność rynku oraz jego dynamiczne zmiany poszukują nowych przewag konkurencyjnych oraz źródeł trwałych wzrostów przychodów.Sprawdź