Realizacje

Elektroklub
Program Partnerski trzech firm: Schneider Electric , Signify (dawniej Philips Lighting) oraz NKT skierowany do Instalatorów.Cel:
- Aktywizacja uczestników, pozyskanie nowych.
- Budowa nowej strony www o zwiększonej czytelności, atrakcyjnej formie i nowej szacie graficznej.
Mechanika:
- Instalatorzy wynagradzani za zakup produktów Partnerskich u określonych Dystrybutorów.
- Okresowe promocje specjalne, kalkulator korzyści i wyszukiwarka produktów.
- Integracja z systemem sprzedażowym, dane aktualizowane każdego dnia.
Wynik:
- Reaktywacja uczestników, pozyskanie nowych Klientów, kilka tysięcy aktywnych Uczestników.
- Poprawa User Experience; zbudowanie skutecznego i atrakcyjnego narzędzia do obsługi Programu.

CityFit - Fithighters
Sieć 23 klubów fitness zlokalizowanych w całej PolsceCel:
- Zwiększenie retencji wśród obecnych klientów.
- Usprawnienie komunikacji z klientem.
- Zbudowanie społeczności wokół brandu.
- Zachęcanie klientów do przychodzenia na siłownie w godzinach 10-17.
Mechanika:
- Program z elementami grywalizacji.
- Uczestnicy nagradzani są specjalną walutą FITCOINEM za regularne opłacanie karnetu oraz wykonywanie zadań na siłowni.
- W programie są 3 poziomy, nazwy poziomów są różne dla kobiet i mężczyzn.
- Integracja z CRM CityFit umożliwia nam otrzymywanie danych Uczestników, informacji o ich obecności w klubie CityFit oraz o płatnościach i statusie karnetów..
- Odpowiednia liczba Fitcoinów pozwala otrzymać Uczestnikowi rabat na opłatę kolejnego miesiąca karnetu w CityFit.

Costa Coffee
Druga pod względem wielkości sieć kawiarni na świecie. W Polsce zrzesza ponad 150 lokali.Cel:
- Wprowadzenie aplikacji mobilnej, która zwiększy komfort dotychczasowych i nowych użytkowników programu lojalnościowego korzystających z plastikowej karty lojalnościowej.
Mechanika:
- użytkownicy nagradzani są „ziarnami” za różne aktywności np. zakupy w sieci restauracji Costa Coffee, polecanie restauracji znajomym lub z okazji urodzin
- zebrane „ziarna” mogą wymienić na e-kupony lub kupony rabatowe do firm Partnerskich
- członkowie programu maję wgląd w historię zakupów oraz informacje o zdobytych ziarnach
- dostęp do dedykowanych promocji tworzonych na podstawie dotychczasowej aktywności
Wynik:
- wzrost komfortu użytkowników programu lojalnościowego dzięki zastąpieniu tradycyjnych kart ze stemplami nowoczesną aplikacją
- migracja setek tysięcy członków starego programu lojalnościowego do nowego systemu
- pozyskanie ciągu 2 tygodni od startu programu ilości Klientów zaplanowanej na cały 2018 rok.

Blikomania
Jedna z największych loterii mająca na celu popularyzację systemy płatności mobilnych – BLIK.Motivation Direct odpowiadało za przygotowanie regulaminu, uzyskanie zezwolenia na organizację loterii, zbudowania systemu informatycznego, i platformy do zarządzania kontami uczestników oraz stronę www z formularzem rejestracyjnym. Motivation Direct zajmowało się również bieżącą obsługą systemu losowań i strony www loterii, obsługą uczestników loterii, a także dystrybucją i wydaniem nagród w postaci e-voucherów BLIK.
Cel:
- Loteria „Blikomania” ma na celu popularyzację mobilnego systemu płatności BLIK.
- Loteria ma przyciągnąć nowych użytkowników, a także zadbać o zadowolenie tych dotychczasowych.
Mechanika:
- Użytkownicy, żeby wziąć udział w loterii muszą wypełnić formularz, kolejno płacić, wypłacać i przelewać BLIKiem.
- Co tydzień będą wyłaniani Zwycięzcy, do których trafią nagrody dzienne w formie Czeku BLIK.
- Zwycięzca losowania zostanie poinformowany powiadomieniem na podany wcześniej adres e-mail.
- W loterii przewidziane są 22 losowania.
- Podczas ostatniego losowania dodatkowo wyłoniona zostanie nagroda główna o wartości 100.000 zł!
- Nagrody dzienne można będzie odebrać w wybranych bankomatach, nagroda główna zostanie przelana na wskazane konto bankowe przez zwycięzcę.

Klub Partnerów Shell Helix
z nami od 2013Lider na rynku wśród olejów samochodowych
Cel:
- Wsparcie sprzedaży olejów marki Shell w warsztatach samochodowych
Mechanika:
- Program realizowany jest w sposób ciągły
- Uczestnicy zdobywają punkty za zakup premiowanych olejów marki Shell
- Punkty mogą być wymienione na nagrody w katalogu nagród
Wyniki:
- Ponad 2 400 aktywnych uczestników
- Wzrost świadomości i obecności marki wśród warsztatów samochodowych
- Źródło informacji o produktach i nowościach Shell