Realizacje

Blikomania_do realizacji.png

Blikomania 

Jedna z największych loterii mająca na celu popularyzację systemy płatności mobilnych – BLIK.

Motivation Direct odpowiadało za przygotowanie regulaminu, uzyskanie zezwolenia na organizację loterii, zbudowania systemu informatycznego, i platformy do zarządzania kontami uczestników oraz stronę www z formularzem rejestracyjnym. Motivation Direct zajmowało się również bieżącą obsługą systemu losowań i strony www loterii, obsługą uczestników loterii, a także dystrybucją i wydaniem nagród w postaci e-voucherów BLIK.

Cel:

  • Loteria „Blikomania” ma na celu popularyzację mobilnego systemu płatności BLIK.
  • Loteria ma przyciągnąć nowych użytkowników, a także zadbać o zadowolenie tych dotychczasowych.

Mechanika:

  • Użytkownicy, żeby wziąć udział w loterii muszą wypełnić formularz, kolejno płacić, wypłacać i przelewać BLIKiem.
  • Co tydzień będą wyłaniani Zwycięzcy, do których trafią nagrody dzienne w formie Czeku BLIK.
  • Zwycięzca losowania zostanie poinformowany powiadomieniem na podany wcześniej adres e-mail.
  • W loterii przewidziane są 22 losowania.
  • Podczas ostatniego losowania dodatkowo wyłoniona zostanie nagroda główna o wartości 100.000 zł!
  • Nagrody dzienne można będzie odebrać w wybranych bankomatach, nagroda główna zostanie przelana na wskazane konto bankowe przez zwycięzcę.
Royal Canin

Royal Canin 

z nami od 2014
Lider karm dla zwierząt

Cel:

  • prestiżowe programy dla wybranych lecznic, które dokonują zakupów na platformie zakupowej Royal Canin

Mechanika: 

  • Za realizację wyznaczonych planów sprzedażowych oraz warunków jakościowych uczestnicy otrzymują punkty
  • Kwalifikacja do programu pozwala lecznicom kupować produkty klienta po preferencyjnych cenach
  • Punkty mogą być wymienione na nagrody w katalogu nagród

Wyniki:

  • Wzrost świadomości i obecności marki w lecznicach
  • Źródło informacji o produktach i nowościach Royal Canin

 

costa-min.jpg

Costa Coffee 

Druga pod względem wielkości sieć kawiarni na świecie. W Polsce zrzesza ponad 150 lokali.

Cel:

  • Wprowadzenie aplikacji mobilnej, która zwiększy komfort dotychczasowych i nowych użytkowników programu lojalnościowego korzystających z plastikowej karty lojalnościowej.

Mechanika:

  • użytkownicy nagradzani są „ziarnami” za różne aktywności np. zakupy w sieci restauracji Costa Coffee, polecanie restauracji znajomym lub z okazji urodzin
  • zebrane „ziarna” mogą wymienić na e-kupony lub kupony rabatowe do firm Partnerskich
  • członkowie programu maję wgląd w historię zakupów oraz informacje o zdobytych ziarnach
  • dostęp do dedykowanych promocji tworzonych na podstawie dotychczasowej aktywności

Wynik:

  • wzrost komfortu użytkowników programu lojalnościowego dzięki zastąpieniu tradycyjnych kart ze stemplami nowoczesną aplikacją
  • migracja setek tysięcy członków starego programu lojalnościowego do nowego systemu
  • pozyskanie ciągu 2 tygodni od startu programu ilości Klientów zaplanowanej na cały 2018 rok.
BGŻ BNP Paribas

BGŻ BNP Paribas 

Największy bank strefy euro pod względem kapitalizacji giełdowej

Cel:

  • Program „Turbo Nagrody” stworzony został dla wybranych kontrahentów BGŻ BNP Paribas, tj. komisów samochodowych

Mechanika:

  • Uczestnicy nagradzani są za sprzedaż kredytów oraz ubezpieczeń kredytów
  • Zebrane punkty mogą wymieniać na nagrody dostępne w obszernym katalogu nagród

Wyniki:

  • Wzrost świadomości i obecności marki
  • Źródło informacji o produktach i nowościach BGŻ BNP Paribas

 

Shell Helix

Klub Partnerów Shell Helix 

z nami od 2013
Lider na rynku wśród olejów samochodowych

Cel:

  • Wsparcie sprzedaży olejów marki Shell w warsztatach samochodowych 


Mechanika: 

  • Program realizowany jest w sposób ciągły
  • Uczestnicy zdobywają punkty za zakup premiowanych olejów marki Shell
  • Punkty mogą być wymienione na nagrody w katalogu nagród


Wyniki: 

  • Ponad 2 400 aktywnych uczestników
  • Wzrost świadomości i obecności marki wśród warsztatów samochodowych
  • Źródło informacji o produktach i nowościach Shell