Realizacje

elektroklub prawa.png

Elektroklub 

Program Partnerski trzech firm: Schneider Electric , Signify (dawniej Philips Lighting) oraz NKT skierowany do Instalatorów.

Cel:

  • Aktywizacja uczestników, pozyskanie nowych.
  • Budowa nowej strony www o zwiększonej czytelności, atrakcyjnej formie i nowej szacie graficznej.

Mechanika:

  • Instalatorzy wynagradzani za zakup produktów Partnerskich u określonych Dystrybutorów.
  • Okresowe promocje specjalne, kalkulator korzyści i wyszukiwarka produktów.
  • Integracja z systemem sprzedażowym, dane aktualizowane każdego dnia.

Wynik:

  • Reaktywacja uczestników, pozyskanie nowych Klientów, kilka tysięcy aktywnych Uczestników.
  • Poprawa User Experience; zbudowanie skutecznego i atrakcyjnego narzędzia do obsługi Programu.
cityfit.png

CityFit - Fithighters 

Sieć 23 klubów fitness zlokalizowanych w całej Polsce

Cel:

  • Zwiększenie retencji wśród obecnych klientów.
  • Usprawnienie komunikacji z klientem.
  • Zbudowanie społeczności wokół brandu.
  • Zachęcanie klientów do przychodzenia na siłownie w godzinach 10-17.

Mechanika:

  • Program z elementami grywalizacji.
  • Uczestnicy nagradzani są specjalną walutą FITCOINEM za regularne opłacanie karnetu oraz wykonywanie zadań na siłowni.
  • W programie są 3 poziomy, nazwy poziomów są różne dla kobiet i mężczyzn.
  • Integracja z CRM CityFit umożliwia nam otrzymywanie danych Uczestników, informacji o ich obecności w klubie CityFit oraz o płatnościach i statusie karnetów..
  • Odpowiednia liczba Fitcoinów pozwala otrzymać Uczestnikowi rabat na opłatę kolejnego miesiąca karnetu w CityFit.

 

costa-min.jpg

Costa Coffee 

Druga pod względem wielkości sieć kawiarni na świecie. W Polsce zrzesza ponad 150 lokali.

Cel:

  • Wprowadzenie aplikacji mobilnej, która zwiększy komfort dotychczasowych i nowych użytkowników programu lojalnościowego korzystających z plastikowej karty lojalnościowej.

Mechanika:

  • użytkownicy nagradzani są „ziarnami” za różne aktywności np. zakupy w sieci restauracji Costa Coffee, polecanie restauracji znajomym lub z okazji urodzin
  • zebrane „ziarna” mogą wymienić na e-kupony lub kupony rabatowe do firm Partnerskich
  • członkowie programu maję wgląd w historię zakupów oraz informacje o zdobytych ziarnach
  • dostęp do dedykowanych promocji tworzonych na podstawie dotychczasowej aktywności

Wynik:

  • wzrost komfortu użytkowników programu lojalnościowego dzięki zastąpieniu tradycyjnych kart ze stemplami nowoczesną aplikacją
  • migracja setek tysięcy członków starego programu lojalnościowego do nowego systemu
  • pozyskanie ciągu 2 tygodni od startu programu ilości Klientów zaplanowanej na cały 2018 rok.
Blikomania_do realizacji.png

Blikomania 

Jedna z największych loterii mająca na celu popularyzację systemy płatności mobilnych – BLIK.

Motivation Direct odpowiadało za przygotowanie regulaminu, uzyskanie zezwolenia na organizację loterii, zbudowania systemu informatycznego, i platformy do zarządzania kontami uczestników oraz stronę www z formularzem rejestracyjnym. Motivation Direct zajmowało się również bieżącą obsługą systemu losowań i strony www loterii, obsługą uczestników loterii, a także dystrybucją i wydaniem nagród w postaci e-voucherów BLIK.

Cel:

  • Loteria „Blikomania” ma na celu popularyzację mobilnego systemu płatności BLIK.
  • Loteria ma przyciągnąć nowych użytkowników, a także zadbać o zadowolenie tych dotychczasowych.

Mechanika:

  • Użytkownicy, żeby wziąć udział w loterii muszą wypełnić formularz, kolejno płacić, wypłacać i przelewać BLIKiem.
  • Co tydzień będą wyłaniani Zwycięzcy, do których trafią nagrody dzienne w formie Czeku BLIK.
  • Zwycięzca losowania zostanie poinformowany powiadomieniem na podany wcześniej adres e-mail.
  • W loterii przewidziane są 22 losowania.
  • Podczas ostatniego losowania dodatkowo wyłoniona zostanie nagroda główna o wartości 100.000 zł!
  • Nagrody dzienne można będzie odebrać w wybranych bankomatach, nagroda główna zostanie przelana na wskazane konto bankowe przez zwycięzcę.
Shell Helix

Klub Partnerów Shell Helix 

z nami od 2013
Lider na rynku wśród olejów samochodowych

Cel:

  • Wsparcie sprzedaży olejów marki Shell w warsztatach samochodowych 


Mechanika: 

  • Program realizowany jest w sposób ciągły
  • Uczestnicy zdobywają punkty za zakup premiowanych olejów marki Shell
  • Punkty mogą być wymienione na nagrody w katalogu nagród


Wyniki: 

  • Ponad 2 400 aktywnych uczestników
  • Wzrost świadomości i obecności marki wśród warsztatów samochodowych
  • Źródło informacji o produktach i nowościach Shell