Realizacje

OSPEL PRO

Dla firmy OSPEL stworzyliśmy program lojalnościowy skierowany do wszystkich klientów – zarówno do fachowców (instalatorów, projektantów, architektów), jak i do osób niezwiązanych zawodowo z branżą. Jego cel to przede wszystkim wzrost sprzedaży i poszerzenie bazy kontaktów B2B.

Liga Herza

Dla marki HERZ przygotowaliśmy program lojalnościowy skierowany do instalatorów. Jego celem jest nagradzanie zaangażowania, wspieranie rozwoju oraz budowanie długofalowych relacji z firmą.

Jubileuszowa Blikomania 2025

Blikomania od lat należy do najchętniej wybieranych loterii konsumenckich w Polsce.

Blikomania 2024

Ruszyła kolejna edycja loterii Blikomania. Codziennie do wygrania DIAMENT o wartości 15.000 zł oraz czeki BLIK, 100 nagród czeków o wartości po 200 zł oraz 20 nagród czeków o wartości po 400 zł.

Continental

Dla marki Continental realizujemy program lojalnościowy skierowany do jej partnerów. Podstawowym celem działań jest skuteczne wsparcie warsztatów samochodowych za pomocą nagradzania ich za konkretne aktywności.

Costa Coffee

Dla Costa Coffee wdrożyliśmy skuteczną platformę lojalnościową, która umożliwiła zmianę dotychczasowej obsługi programu z tradycyjnej karty lojalnościowej na wygodną aplikację mobilną.