Realizacje

Blikomania 2024

Ruszyła kolejna edycja loterii Blikomania. Codziennie do wygrania DIAMENT o wartości 15.000 zł oraz czeki BLIK, 100 nagród czeków o wartości po 200 zł oraz 20 nagród czeków o wartości po 400 zł.

Cel:

  • Blikomania ma na celu popularyzację płatności BLIK.
  • Loteria ma przyciągnąć nowych użytkowników, a także zadbać o zadowolenie tych dotychczasowych.
  • Zwiększenie transakcji BLIK.

Mechanika:

  • Aby wziąć udział w loterii wystarczy zarejestrować się na stronie www.blikomania.pl i płacić BLIKIEM
  • Codziennie do wygrania DIAMENT o wartości 15.000 zł oraz czeki BLIK, 100 nagród czeków o wartości po 200 zł oraz 20 nagród czeków o wartości po 400 zł

Główne założenia:

  • Dwa miesiące loterii
  • Loteria ogólnopolska
  • Całkowita pula nagród wynosi ponad 3 mln zł
  • 11 losowań
  • 7000 czeków BLIK o wartości 200 zł
  • 1400 czeków BLIK o wartości 400 zł
  • 70 nagród głównych - DIAMENT o wartości 15 000 zł

Ruszyła kolejna edycja loterii Blikomania

Codziennie do wygrania DIAMENT o wartości 15.000 zł oraz czeki BLIK, 100 nagród czeków o wartości po 200 zł oraz 20 nagród czeków o wartości po 400 zł. Co trzeba zrobić żeby wygrać? Wystarczy zarejestrować się na stronie www.blikomania.pl i płacić BLIKIEM. Każda transakcja to szansa na wygranie.

Motivation Direct jak co roku odpowiada za kompleksową obsługę Blikomanii, począwszy od uzyskania zezwolenia z Izby Administracji Skarbowej na organizację Loterii, wdrożenia i przygotowania strony loterii, systemu administracyjnego do obsługi zgłoszeń, przez nadzór nad prawidłowym przebiegiem i przeprowadzenie losowań, a kończąc na wydaniu nagród Zwycięzcom.

Blikomania

Dla marki BLIK zorganizowaliśmy kolejną edycję największej loterii popularyzującej system płatności mobilnych, której celem było zwiększenie liczby transakcji BLIK. Naszym zadaniem było zachęcenie nowych użytkowników oraz docenienie dotychczasowych klientów korzystających z tej formy płatności.

Elektroklub

Elektroklub to program partnerski z punktami skierowany do instalatorów. Jego celem jest aktywizacja dotychczasowych użytkowników oraz pozyskanie nowych osób chętnych do wzięcia udziału w programie lojalnościowym dla firm.