Blog
-
2025-01-15
Trendy w programach lojalnościowych w 2025 roku
Początek roku to nie tylko czas podsumowań, ale także dobry moment na przyjrzenie się trendom, które będą dominowały w nadchodzących miesiącach. To na ich podstawie będziemy mogli bowiem odpowiednio zaplanować nasze działania. Jakie trendy w programach lojalnościowych będą więc obowiązywać w 2025 roku? Odpowiedź na to pytanie znajdziesz w poniższym artykule.Sprawdź -
2025-01-03
Podsumowanie roku 2024 w Motivation Direct: najważniejsze osiągnięcia i wydarzenia
Początek nowego roku to zwyczajowo czas podsumowań, dlatego warto pokusić się o zestawienie trendów dotyczących budowania lojalności konsumenckiej. Rentowność firmy nierozerwalnie wiąże się z utrzymaniem lojalności wobec marki i stale zyskuje na znaczeniu. Z czego to wynika? Dzieje się tak dlatego, że koszt pozyskania nowego klienta jest coraz wyższy. Jak rynek lojalnościowy wyglądał w 2024 roku i jaką rolę na rodzimym podwórku odegrało Motivation Direct? Sprawdź!Sprawdź -
2024-12-17
Program lojalnościowy dla hotelu – nagrody lojalnościowe dla stałych gości
Badania pokazują, że 77% klientów jest gotowych wydać większe pieniądze, jeśli oznaczałoby to wybór marki, do której są przywiązani. Ta statystyka pokazuje, jak ważna jest lojalność konsumencka i jak duży wpływ ma na decyzje zakupowe. Budowanie przywiązania klienta jest istotne z punktu widzenia każdego biznesu, również branża hotelarska może dzięki temu wiele zyskać.Sprawdź -
2024-12-11
BLIK vs. karta przedpłacona – porównanie
Ostatnie kilkanaście lat to prawdziwy przełom w zakresie płatności – są one coraz łatwiejsze i szybsze. Obecnie do wyboru dostępnych jest szereg opcji, a nowoczesne metody skutecznie wypierają gotówkę. Jednymi z najciekawszych opcji płatności bezgotówkowych są karty przedpłacone oraz BLIK. Jak wygląda porównanie obu wariantów?Sprawdź -
2024-11-27
WOWgift od Motivation Direct - jak dopasować nagrody do potrzeb organizacji?
W dzisiejszym dynamicznym świecie biznesu budowanie lojalności i motywowanie pracowników czy klientów to podstawa każdej skutecznej strategii rozwoju. Jednak znalezienie odpowiednich narzędzi, które sprostają rosnącym oczekiwaniom, może stanowić wyzwanie. WOWgift od Motivation Direct to rewolucyjny system, który pozwala dostosować nagrody do indywidualnych potrzeb organizacji. Jak to działa i dlaczego warto się na niego zdecydować? Sprawdźmy!Sprawdź -
2024-11-14
Jak zwiększyć lojalność klientów dzięki zabawie? Sekrety udanej grywalizacji
Lojalność klientów to marzenie każdej firmy. Ale jak ją zbudować w erze rosnącej konkurencji? Odpowiedzią może być grywalizacja – mechanizm, który angażuje emocje, motywuje do działania i wprowadza do świata biznesu element zabawy.Sprawdź -
2024-11-07
Jak zaskoczyć swoich użytkowników w programie lojalnościowym, aby zwiększyć ich przywiązanie?
Programy lojalnościowe są jednym z najskuteczniejszych narzędzi do budowania długotrwałych relacji z klientami. Aby jednak osiągnąć sukces, nie wystarczy zaoferować prostego systemu zbierania punktów.Sprawdź -
2024-10-29
BLIK – nowoczesna forma płatności w ekologicznym wydaniu
Słowo BLIK, kojarzą obecnie niemal wszyscy, w końcu niebawem minie 10 lat od wykonania pierwszej transakcji w tej formie. Wszedł on więc na stałe do naszej codzienności, co więcej – z roku na rok zyskuje na popularności. Dowiedz się, na czym dokładnie polegają płatności BLIK i jak wpłynęły na kształt bankowości mobilnej w Polsce!Sprawdź -
2024-10-18
Co za emocje! Finał loterii Shell
Sękocin, piękny wrześniowy dzień i mnóstwo uśmiechniętych twarzy - w takich okolicznościach przebiegło przekazanie nagrody głównej w loterii „Podróże marzeń z Shell”. Wakacyjna loteria okazała się prawdziwym hitem, a jej zwycięzca nie krył radości i łez wzruszenia. Dowiedz się, na czym dokładnie polegała loteria Shell i jakie były jej wyniki!Sprawdź -
2024-09-20
Krok po kroku: Jak stworzyć loterię, która spełnia wymogi ustawy hazardowej
Zaangażowany i lojalny klient to marzenie każdej firmy, ale aby to osiągnąć, niezbędne jest regularne pobudzanie konsumentów poprzez akcje promocyjne. Jednym z efektywnych narzędzi aktywizacji jest organizacja loterii, która jednak wymaga spełnienia wymogów ustawy o grach hazardowych. Sprawdź, jak zorganizować legalną loterię, która pomoże Ci osiągnąć cele biznesowe!Sprawdź