Blog
-
2024-03-05
Analiza wartości. Czy programy lojalnościowe z punktami i nagrodami się opłacają?
Czy zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego programy lojalnościowe są tak wszechobecne? To proste! W samym sercu idei programów lojalnościowych kryje się prosta zasada: firmy pragną zachęcić Cię do częstszego wydawania u nich pieniędzy, oferując w zamian atrakcyjne nagrody. To trochę jak gra — za każdym razem, gdy dokonujesz zakupów i skanujesz swoją kartę lojalnościową, zdobywasz punkty, które później możesz zamienić na różnego rodzaju profity, od bonów zakupowych po cenne produkty.Sprawdź -
2024-02-19
Jak psychologia cen wpływa na lojalność klienta?
Budowanie lojalności wśród klientów to niewątpliwie niezwykle ważny proces, który przynosi firmom wymierne korzyści. Jednym z istotnych elementów pozwalających na poprawę relacji z konsumentami jest stosowanie psychologicznych technik cenowania. Dzięki wykorzystaniu odpowiedniej strategii jesteśmy w stanie poprawić satysfakcję klientów z zakupów, co sprawi, że staną się oni bardziej lojalni.Sprawdź -
2024-02-07
Wpływ nagród i uznania na lojalność klienta
Program lojalnościowy to narzędzie pozwalające na budowanie trwałych relacji z konsumentami. Jaki sposób nagradzania klientów przełoży się jednak na najskuteczniejsze wzmacnianie lojalności i dlaczego tak naprawdę powinniśmy się o to zatroszczyć? Na te pytania odpowiadamy w poniższym artykule.Sprawdź -
2024-01-26
Jak wykorzystać techniki gamifikacji do tworzenia bardziej angażujących programów motywacyjnych?
Nie ma żadnych wątpliwości - grywalizacja to potężne narzędzie do zwiększania motywacji. Dodając elementy gier do standardowej dynamiki programów motywacyjnych, firmy odkryły, że pracownicy chętniej zostają w firmie, również w przypadku pracy zdalnej. Dziś klika słów o tym, jak możesz wykorzystać grywalizację na korzyść swoich pracowników.Sprawdź -
2024-01-22
Metody segmentacji klientów w programie lojalnościowym
Lojalność klientów to klucz do biznesowego sukcesu. To miara prawdopodobieństwa tego, czy klient będzie kontynuował współpracę z Twoją firmą, a także wyznacznik Twoich wyników finansowych. Możliwe, że wdrożyłeś już programy lojalnościowe, aby zachęcić swoich klientów do pozostania przy Tobie. Ale skąd wiesz, którzy konsumenci są w stosunku do Ciebie najbardziej lojalni i których powinieneś traktować trochę inaczej niż pozostałych? Tutaj przyda się segmentacja klientów.Sprawdź -
2023-12-28
Na co zwrócić uwagę przy tworzeniu programów lojalnościowych dla start-up’ów?
Program lojalnościowy to dla jednych firm standardowe narzędzie pozwalające im liczyć się na konkurencyjnym rynku. Z kolei dla drugich, zwłaszcza tych z nadwyżką budżetową i ugruntowaną pozycją rynkową, to raczej przydatny dodatek.Sprawdź -
2023-11-28
Jak wypromować program lojalnościowy w social mediach?
Możesz mieć nawet najlepiej przemyślany i zaprojektowany program lojalnościowy na świecie, jednak jeżeli nikt o nim nie usłyszy lub nikt nie będzie podekscytowany możliwością wzięcia w nim udziału, trudno Ci będzie odnieść sukces w tym zakresie.Sprawdź -
2023-11-16
BLIK – idealny prezent świąteczny dla klientów i pracowników
Święta Bożego Narodzenia to czas radości, obdarowywania i wdzięczności. To również doskonały moment, aby docenić tych, którzy przyczynili się do sukcesu Twojej firmy: klientów, partnerów biznesowych oraz pracowników.Sprawdź -
2023-10-31
Programy motywacyjne oparte na kursach online, warsztatach i konferencjach
Osiągnięcie sukcesu w biznesie zależy od wielu czynników. Jednym z ważnych filarów, na którym będzie on oparty, jest zmotywowany zespół. Motywacja pracowników wpływa na ich efektywność, zaangażowanie i wreszcie na satysfakcję z wykonywanej pracy.Sprawdź -
2023-10-11
Budowanie świadomości marki przy użyciu programów lojalnościowych
Budowanie świadomości marki, a więc dbanie o zwiększenie poziomu jej rozpoznawalności wśród konsumentów oraz kreowanie i utrzymywanie sposobu, w jaki jest postrzegana, to jeden z kluczowych elementów działań brandingowych.Sprawdź