Blog
-
2025-04-30
Lojalność klientów a zwiększenie sprzedaży. Jak programy lojalnościowe wspierają nowoczesny biznes?
Jak wdrożenie programów lojalnościowych wpływa na przyciąganie nowych klientów oraz budowanie przewagi konkurencyjnej? Czy przekłada się to na zwiększenie sprzedaży, jak sugerują wyniki badania Motivation Direct?Sprawdź -
2025-04-25
Analityka w programach lojalnościowych: które dane przekładają się na realny wzrost sprzedaży?
Jakie narzędzia mogą być najbardziej przydatne w monitorowaniu sukcesu programów lojalnościowych i jak je skutecznie wykorzystać?Sprawdź -
2025-03-28
Sztuczna inteligencja w programach lojalnościowych to klucz do optymalizacji i zwiększenia zysków
Nie istnieje obecnie zarządzenie programami lojalnościowymi bez technologii. Narzędziem, które zdobywa w tej kwestii coraz to większą popularność, jest – oczywiście – sztuczna inteligencja.Sprawdź -
2025-03-24
Nowa era w marketingu: jak AI zmienia zasady gry w programach lojalnościowych?
Hiperpersonalizacja, dopasowywanie zasad i założeń do targetu w oparciu o ogromne ilości danych czy automatyzacja komunikacji to tylko część z zapewnianych przez sztuczną inteligencję (AI) funkcjonalności, które już teraz wykorzystywane są w programach lojalnościowych.Sprawdź -
2025-02-27
Analiza skuteczności programów lojalnościowych w branży home and garden
Programy lojalnościowe stały się jednym z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych, umożliwiającym firmom zarówno zwiększenie sprzedaży, jak i budowanie długoterminowej więzi z odbiorcami. Jakie mechanizmy działają najlepiej? Jakie błędy popełniają firmy? I jak mierzyć sukces tych programów? Przyjrzyjmy się temu bliżej.Sprawdź -
2025-02-26
Nagrody i e-vouchery w programach lojalnościowych
Atrakcyjne nagrody to jeden z fundamentów udanego programu lojalnościowego. Zastanawiasz się, jak odpowiednio dobrać je do grupy docelowej? Tego, jakich nagród w programach lojalnościowych oczekują obecnie ich uczestnicy, dowiesz się z poniższego artykułu.Sprawdź -
2025-02-11
Jak wynagradzać w programach lojalnościowych? Od strategii po kwestie podatkowe
Nie da się ukryć, że cyfryzacja zmienia sposób, w jaki firmy budują relacje z klientami. Tradycyjne programy lojalnościowe ustępują miejsca nowoczesnym, zautomatyzowanym systemom, które oferują natychmiastową gratyfikację, personalizację i pełną wygodę. Dziś liczy się prostota, szybkość i integracja z cyfrowym światem – aplikacjami mobilnymi, e-voucherami czy płatnościami BLIK.Sprawdź -
2025-01-20
Wyzwania w programach lojalnościowych w 2025 roku
Rok 2025 bez wątpienia przyniesie wiele istotnych zmian związanych z funkcjonowaniem programów lojalnościowych. Upowszechnienie się sztucznej inteligencji oraz zmieniające się oczekiwania konsumentów sprawią, że firmy będą często zmuszone do tego, by zmodyfikować swoje aktualne strategie. Aby móc to zrobić, powinniśmy najpierw jednak przyjrzeć się najważniejszym wyzwaniom w programach lojalnościowych, jakie będą czekały na nas w 2025 roku.Sprawdź -
2025-01-15
Trendy w programach lojalnościowych w 2025 roku
Początek roku to nie tylko czas podsumowań, ale także dobry moment na przyjrzenie się trendom, które będą dominowały w nadchodzących miesiącach. To na ich podstawie będziemy mogli bowiem odpowiednio zaplanować nasze działania. Jakie trendy w programach lojalnościowych będą więc obowiązywać w 2025 roku? Odpowiedź na to pytanie znajdziesz w poniższym artykule.Sprawdź -
2025-01-03
Podsumowanie roku 2024 w Motivation Direct: najważniejsze osiągnięcia i wydarzenia
Początek nowego roku to zwyczajowo czas podsumowań, dlatego warto pokusić się o zestawienie trendów dotyczących budowania lojalności konsumenckiej. Rentowność firmy nierozerwalnie wiąże się z utrzymaniem lojalności wobec marki i stale zyskuje na znaczeniu. Z czego to wynika? Dzieje się tak dlatego, że koszt pozyskania nowego klienta jest coraz wyższy. Jak rynek lojalnościowy wyglądał w 2024 roku i jaką rolę na rodzimym podwórku odegrało Motivation Direct? Sprawdź!Sprawdź