Realizacje

cars club 1900x525.png

Cars Club

Dla jednej ze spółek Auto Centrum Dębowscy Spółka Jawna zorganizowaliśmy program lojalnościowy skierowany do pracowników filii Inter Cars. Głównym założeniem było zachęcenie uczestników do realizacji wyznaczonych celów sprzedażowych poprzez nagradzanie ich za podejmowanie konkretnych akcji.

Cel:

  • Program lojalnościowy dla pracowników filii Inter Cars.
  • Nagradzanie za realizacje wyznaczonych celów oraz targetów.

Mechanika:

  • Za każdy wyznaczony i zrealizowany cel przyznawane są punkty.
  • Punkty wymienne na zasilenie kart przedpłaconych.
  • Proces podsumowania wyników i przyznania punktów odbywa się raz w miesiącu.

Wyniki:

  • Kilkanaście miesięcznych misji w grywalizacji z kategorii: sprzedaż, pozyskiwanie nowych klientów, poziom realizacji zamówień, produktywność.
  • Ponad 90% aktywnych uczestników.

 

Program lojalnościowy Cars Club

Stworzony przez nas program lojalnościowy Cars Club skierowaliśmy do pracowników filii Inter Cars. Jego głównym założeniem było wyznaczenie określonych planów sprzedażowych, za których realizację nagradzaliśmy każdego uczestnika. Za wykonane zadanie przyznawano punkty, które następnie można było wymienić na środki zasilające karty przedpłacone. Cele i targety zostały podzielone na kilka obszarów i dotyczyły sprzedaży, pozyskiwania nowych klientów, poziomów realizacji zamówień oraz produktywności. Podsumowanie wyników osiąganych przez poszczególnych uczestników oraz odzwierciedlenie ich w punktach odbywało się raz na miesiąc.   

Program lojalnościowy B2B – wyniki

Program lojalnościowy Cars Club okazał się atrakcyjny i skuteczny, o czym świadczy ponad 90% aktywnych uczestników. Na jego efektywność wpłynęła przemyślana forma grywalizacji obejmująca określone cele skategoryzowane według konkretnego podziału. W ramach programu zorganizowano kilkanaście miesięcznych misji, w których zachęcano uczestników do wykonania zadań z zakresu sprzedaży, pozyskiwania klientów oraz realizacji zamówień i zwiększania produktywności. Wynikiem programu lojalnościowego było nie tylko zwiększenie sprzedaży, ale również zaangażowanie pracowników filii do zwiększenia wydajności swojej pracy. Nagrody w formie zasilenia karty przedpłaconej okazały się dobrze dopasowanym rozwiązaniem, umożliwiającym uczestnikom wykorzystanie przyznanych środków w dowolnie wybrany sposób, co zmotywowało ich do zaangażowania się w realizacje wyznaczonych celów sprzedażowych.

Fujitsu Technology Solutions

Dla Fujitsu Technology Solutions zrealizowaliśmy program lojalnościowy skierowany do pracowników firm sprzedających produkty marki. Za zakupione produkty można było otrzymać nagrody w postaci zasilenia karty płatniczej.

Continental

Dla marki Continental zrealizowaliśmy program lojalnościowy skierowany do jej partnerów. Podstawowym celem działań było skuteczne wsparcie warsztatów samochodowych za pomocą nagradzania ich za konkretne aktywności.