Realizacje

Fitfighters 1900x525.png

CityFit

Dla CityFit przygotowaliśmy program z elementami grywalizacji, który stał się sposobem na utrzymanie dotychczasowych klientów i zbudowanie społeczności wokół marki oraz metodą na zachęcenie użytkowników do odwiedzania siłowni w godzinach 10-17.

Cel:

  • Zwiększenie retencji wśród obecnych klientów.
  • Usprawnienie komunikacji z klientem.
  • Zbudowanie społeczności wokół brandu.
  • Zachęcanie klientów do przychodzenia na siłownie w godzinach 10-17.

Mechanika:

  • Program z elementami grywalizacji.
  • Uczestnicy nagradzani są specjalną walutą FITCOINEM za regularne opłacanie karnetu oraz wykonywanie zadań na siłowni.
  • Integracja z CRM CityFit umożliwia nam otrzymywanie danych Uczestników, informacji o ich obecności w klubie CityFit oraz o płatnościach i statusie karnetów..
  • Odpowiednia liczba Fitcoinów pozwala otrzymać Uczestnikowi rabat na opłatę kolejnego miesiąca karnetu w CityFit.

 

CityFit to sieć całodobowych klubów fitness obejmująca 22 punkty w całej Polsce. Jej autem są elastyczne warunki członkostwa i możliwość korzystania z siłowni przez 24 h, 7 dni w tygodniu. Jakość obsługi klienta w CityFit została wielokrotnie nagradzana, a jej partnerami są popularne marki m.in. Oshee, Samsung i Medicover.

Aplikacja CityFit i grywalizacja klubowiczów

Celem wdrożonego przez nas zespół programu lojalnościowego i aplikacji mobilnej dla CityFit było zwiększenie retencji wśród dotychczasowych klientów marki oraz skuteczne budowanie jej społeczności opartej na zaangażowanych użytkownikach. Przygotowaliśmy go w oparciu o elementy grywalizacji, co pozwoliło nam wykorzystać zalety współzawodnictwa w sportowych zmaganiach osób prowadzących aktywny tryb życia na siłowniach. Uczestnicy biorący udział w programie są nagradzani wirtualną walutą FitCoin. Można ją otrzymać za regularny zakup karnetów lub wykonywanie określonych zadań na siłowni. Każde osiągnięte wyzwanie jest zapisywane na koncie uczestnika i pozwala przypisać go do jednego z 3 poziomów zaawansowania treningowego, które dostosowaliśmy w podziale na kobiety i mężczyzn. Zebranie konkretnej liczby FitCoinów pozwala wymienić je na rabat w klubach CityFit, który obniża cenę karnetu na kolejny miesiąc. Istotnym rozwiązaniem, które wdrożyliśmy, było zintegrowanie aplikacji z systemem CRM CityFit, dzięki czemu możliwe jest analizowanie informacji o użytkownikach, ich obecności na siłowni czy statusie karnetu. 

Aplikacja na siłownię – efekty

Aplikacja mobilna wykorzystana w programie lojalnościowym opartym na elementach grywalizacji pozwoliła nam skutecznie zmotywować osoby prowadzące aktywny tryb życia do regularnego korzystania z oferty klubów CityFit. Rabat udzielany za zebrane FitCoiny nie tylko zwiększył retencję obecnych klientów, ale skutecznie skłonił ich do korzystania z siłowni w godzinach najmniejszego ruchu. Dzięki programowi usprawniliśmy komunikację z klientami oraz zapoczątkowaliśmy budowanie społeczności marki, tworząc przyjazną przestrzeń do sportowej rywalizacji klubowiczów.

Galeria Arkady Wrocławskie

Dla Centrum Handlowego Arkady Wrocławskie zorganizowaliśmy loterię z nagrodami skierowaną do jej klientów. Z okazji urodzin przeprowadziliśmy 7 etapów losowań, w których do wygrania były nagrody pieniężne w formie kart podarunkowych. Nagrodą główną przewidzianą w tej loterii była karta o wartości 100 000 zł.

Cars Club

Dla jednej ze spółek Auto Centrum Dębowscy Spółka Jawna zorganizowaliśmy program lojalnościowy skierowany do pracowników filii Inter Cars. Głównym założeniem było zachęcenie uczestników do realizacji wyznaczonych celów sprzedażowych poprzez nagradzanie ich za podejmowanie konkretnych akcji.