Realizacje

Baner blik v2 1900x525.png

Czwarta edycja Blikomanii

Blikomania po raz kolejny z Motivation Direct. Po udanej współpracy podczas poprzednich odsłon tej wielkiej, bardzo popularnej loterii, tym razem już po raz czwarty wraz z Polskim Standardem Płatności przygotowaliśmy jej edycję.

Cel:

  • Blikomania ma na celu popularyzację płatności BLIK.
  • Loteria ma przyciągnąć nowych użytkowników, a także zadbać o zadowolenie tych dotychczasowych.
  • Zwiększenie transakcji BLIK.

Mechanika:

  • Aby wziąć udział w loterii, uczestnicy muszą wypełnić formularz, dokonać opłaty rejestracyjnej 1 zł w celu powiązania aplikacji mobilnej z płatnościami oraz wypłacać i przelewać pieniądze
  • Codziennie do wygrania 1 sztabka złota o wartości ponad 8.500 zł, 100 czeków BLIK o wartości 100 zł i 50 czeków BLIK o wartości 200 zł.

Główne założenia:

  • Dwa miesiące loterii
  • Loteria ogólnopolska
  • Całkowita pula nagród wynosi ponad 1,8 mln
  • 10 losowań
  • 6300 czeków BLIK o wartości 100 zł
  • 3150 czeków BLIK o wartości 200 zł
  • 63 sztabki złota

Loteria w deszczu nagród

Tegoroczna, czwarta już edycja Blikomanii, zaplanowana została na okres od 3 kwietnia do 4 czerwca 2023 roku. W ramach loterii na jej uczestników czeka prawdziwy deszcz nagród, w tym między innymi aż blisko 9,5 tysiąca czeków BLIK o wartości 100 i 200 złotych, a do tego specjalne nagrody dzienne w postaci 63 złotych sztabek. W tej odsłonie Blikomanii przygotowaliśmy również specjalną niespodziankę dla wszystkich biorących w niej udział. Tą niespodzianką są kody do aplikacji LEGIMI, które otrzyma każdy, kto zarejestruje się w trakcie loterii. Każdy taki kod do aplikacji LEGIMI uprawnia osobę zarejestrowaną do odbioru jednego z 20 audiobooków.

Warunkiem przystąpienia do loterii jest rejestracja na stronie www.blikomania.pl oraz dokonanie symbolicznej wpłaty w wysokości 1 złoty na Fundację Uniwersytet Dzieci, dbającą o prawidłowy rozwój intelektualny i edukację dzieci w całym kraju. Ta symboliczna złotówka służy nie tylko wsparciu szczytnego celu, ale też jest sposobem na szybką identyfikację transakcji. Po rejestracji i wniesieniu tej opłaty, wystarczy już tylko płacić BLIKIEM w oczekiwaniu na kolejne losowania.

Twarzą tegorocznej Blikomanii został cieszący się ogromną sympatią i równie dużą rozpoznawalnością aktor Tomasz Kot.

Nasza rola w Blikomanii

W pracach nad czwartą edycją Blikomanii zadaniem Motivation Dierct było zdobycie zezwolenia na organizację i przeprowadzenie loterii, w tym również nadzór nad każdym aspektem jej prawidłowego przebiegu, co obejmowało m.in. dystrybucję nagród w postaci czeków BLIK oraz sztabek złota. W ramach prac nad tą niezwykle prestiżową realizacją zajmowaliśmy się także przygotowaniem odpowiedniej strony internetowej loterii oraz stworzeniem systemu informatycznego zapewniającego szybką i w pełni efektywną obsługę wszystkich zgłoszeń nadsyłanych przez uczestników.

Blikomania

Dla marki BLIK zorganizowaliśmy kolejną edycję największej loterii popularyzującej system płatności mobilnych, której celem było zwiększenie liczby transakcji BLIK. Naszym zadaniem było zachęcenie nowych użytkowników oraz docenienie dotychczasowych klientów korzystających z tej formy płatności.

Continental

Dla marki Continental zrealizowaliśmy program lojalnościowy skierowany do jej partnerów. Podstawowym celem działań było skuteczne wsparcie warsztatów samochodowych za pomocą nagradzania ich za konkretne aktywności.