Realizacje

Essilor 1900x525 v1.png

Essilor

Dla marki Essilor zaprojektowaliśmy program lojalnościowy, który skierowaliśmy do właścicieli salonów optycznych współpracujących z firmą Essilor Polonia. Jego głównym celem było zachęcenie ich do zakupu wybranych soczewek marki poprzez nagradzanie aktywności punktami wymiennymi na nagrody.

Cel:

  • Program lojalnościowy skierowany do właścicieli salonów optycznych współpracujących z Essilor Polonia.
  • Nagradzanie za sprzedaż soczewek objętych programem oraz poszerzanie wiedzy na temat produktów klienta.

Mechanika:

  • Uczestnicy, kupując soczewki promocyjne, gromadzą punkty wymienne na nagrody w akcjach stałych – zdobywają punkty za każdą zakupioną parę soczewek oraz akcjach kwartalnych – zdobywają punkty podstawowe za zakup soczewek i punkty dodatkowe za spełnienie celu danej akcji.
  • Uczestnicy mają dodatkowo dostęp do platformy szkoleniowej, gdzie mogą rozwijać wiedzę na temat produktów Essilor oraz zapraszać pracowników, którzy również mogą korzystać z platformy szkoleniowej.

Wyniki:

  • Ponad 500 zarejestrowanych salonów optycznych.
  • Cykliczne szkolenia z certyfikatem - ponad 200 wydanych certyfikatów.

Essilor Polonia to marka funkcjonująca w Polsce od 1991 roku. Była to pierwsza na rynku zagraniczna firma dostarczająca soczewki okularowe do salonów optycznych. Wchodząca w skład Grupy Essilor wypełnia wspólną misję, którą jest „Poprawa jakości życia poprzez poprawę widzenia”.

Program lojalnościowy Essilor Club

Grupą docelową programu lojalnościowego, który przygotowaliśmy wraz z Essilor byli właściciele salonów optycznych współpracujących z marką w Polsce. Został on uruchomiony w celu zwiększenia sprzedaży soczewek objętych promocją oraz jednocześnie poszerzania wiedzy o produktach tej marki wśród właścicieli i pracowników tych salonów. Każdy uczestnik dokonujący zakupu wybranych soczewek został nagrodzony punktami, które później mógł wymieniać na nagrody z katalogu. Punkty na koncie uczestnika mogły zostać zgromadzone podczas akcji stałych i kwartalnych. Dzięki akcjom stałym były one przyznawane za każdą parę zakupionych soczewek. Akcje kwartalne umożliwiały zdobycie punktów podstawowych za zakup soczewek oraz dodatkowych punktów przyznawanych za realizację konkretnego celu.

W ramach programu lojalnościowego dla klientów B2B wdrożyliśmy również platformę szkoleniową, na której każdy uczestnik mógł poszerzać swoją wiedzę o produktach Essilor. Ze szkoleń mogli również korzystać pracownicy salonów optycznych.

Program lojalnościowy B2B – efekty

Stworzony przez nas program lojalnościowy umożliwił zwiększenie sprzedaży produktów Essilor oraz jednocześnie zachęcił właścicieli salonów do zapoznania się z ofertą marki. Przemyślane akcje stałe i kwartalne poskutkowały wysokim zaangażowaniem uczestników, a cenna wiedza przekazywana za pomocą szkoleń oraz atrakcyjny katalog nagród stanowiły dla nich efektywną formę motywacji do działania. Program zgromadził ponad 500 zarejestrowanych uczestników (salonów optycznych). W ramach przeprowadzonych szkoleń wydano ponad 200 certyfikatów.

R Service Club

Dla firmy Renault zrealizowaliśmy program motywacyjny skierowany do jej autoryzowanych warsztatów samochodowych. Jego celem była skuteczna motywacja doradców i kierowników oraz wsparcie sprzedaży usług i pakietów gwarancyjnych Renault.

CityFit

Dla CityFit przygotowaliśmy program z elementami grywalizacji, który stał się sposobem na utrzymanie dotychczasowych klientów i zbudowanie społeczności wokół marki oraz metodą na zachęcenie użytkowników do odwiedzania siłowni w godzinach 10-17.