Realizacje

Essilor 1900x525 v1.png

Essilor

Dla marki Essilor zaprojektowaliśmy program lojalnościowy, który skierowaliśmy do właścicieli salonów optycznych współpracujących z firmą Essilor Polonia. Jego głównym celem było zachęcenie ich do zakupu wybranych soczewek marki poprzez nagradzanie aktywności punktami wymiennymi na nagrody.

Cel:

  • Program lojalnościowy skierowany do właścicieli salonów optycznych współpracujących z Essilor Polonia.
  • Nagradzanie za sprzedaż soczewek objętych programem oraz poszerzanie wiedzy na temat produktów klienta.

Mechanika:

  • Uczestnicy, kupując soczewki promocyjne, gromadzą punkty wymienne na nagrody w akcjach stałych – zdobywają punkty za każdą zakupioną parę soczewek oraz akcjach kwartalnych – zdobywają punkty podstawowe za zakup soczewek i punkty dodatkowe za spełnienie celu danej akcji.
  • Uczestnicy mają dodatkowo dostęp do platformy szkoleniowej, gdzie mogą rozwijać wiedzę na temat produktów Essilor oraz zapraszać pracowników, którzy również mogą korzystać z platformy szkoleniowej.

Wyniki:

  • Ponad 500 zarejestrowanych salonów optycznych.
  • Cykliczne szkolenia z certyfikatem - ponad 200 wydanych certyfikatów.

Essilor Polonia to marka funkcjonująca w Polsce od 1991 roku. Była to pierwsza na rynku zagraniczna firma dostarczająca soczewki okularowe do salonów optycznych. Wchodząca w skład Grupy Essilor wypełnia wspólną misję, którą jest „Poprawa jakości życia poprzez poprawę widzenia”.

Program lojalnościowy Essilor Club

Grupą docelową programu lojalnościowego, który przygotowaliśmy wraz z Essilor byli właściciele salonów optycznych współpracujących z marką w Polsce. Został on uruchomiony w celu zwiększenia sprzedaży soczewek objętych promocją oraz jednocześnie poszerzania wiedzy o produktach tej marki wśród właścicieli i pracowników tych salonów. Każdy uczestnik dokonujący zakupu wybranych soczewek został nagrodzony punktami, które później mógł wymieniać na nagrody z katalogu. Punkty na koncie uczestnika mogły zostać zgromadzone podczas akcji stałych i kwartalnych. Dzięki akcjom stałym były one przyznawane za każdą parę zakupionych soczewek. Akcje kwartalne umożliwiały zdobycie punktów podstawowych za zakup soczewek oraz dodatkowych punktów przyznawanych za realizację konkretnego celu.

W ramach programu lojalnościowego dla klientów B2B wdrożyliśmy również platformę szkoleniową, na której każdy uczestnik mógł poszerzać swoją wiedzę o produktach Essilor. Ze szkoleń mogli również korzystać pracownicy salonów optycznych.

Program lojalnościowy B2B – efekty

Stworzony przez nas program lojalnościowy umożliwił zwiększenie sprzedaży produktów Essilor oraz jednocześnie zachęcił właścicieli salonów do zapoznania się z ofertą marki. Przemyślane akcje stałe i kwartalne poskutkowały wysokim zaangażowaniem uczestników, a cenna wiedza przekazywana za pomocą szkoleń oraz atrakcyjny katalog nagród stanowiły dla nich efektywną formę motywacji do działania. Program zgromadził ponad 500 zarejestrowanych uczestników (salonów optycznych). W ramach przeprowadzonych szkoleń wydano ponad 200 certyfikatów.

Blikomania

Dla marki BLIK zorganizowaliśmy kolejną edycję największej loterii popularyzującej system płatności mobilnych, której celem było zwiększenie liczby transakcji BLIK. Naszym zadaniem było zachęcenie nowych użytkowników oraz docenienie dotychczasowych klientów korzystających z tej formy płatności.

Fujitsu Technology Solutions

Dla Fujitsu Technology Solutions zrealizowaliśmy program lojalnościowy skierowany do pracowników firm sprzedających produkty marki. Za zakupione produkty można było otrzymać nagrody w postaci zasilenia karty płatniczej.