Realizacje

Fujitsu 1900x525.png

Fujitsu Technology Solutions

Dla Fujitsu Technology Solutions zrealizowaliśmy program lojalnościowy skierowany do pracowników firm sprzedających produkty marki. Za zakupione produkty można było otrzymać nagrody w postaci zasilenia karty płatniczej.

Cel:

  • CyberBonus to pierwszy program lojalnościowy na rynku IT skierowany do pracowników firm sprzedających produkty Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.

Mechanizm:

  • Uczestnicy otrzymują punkty za zakup produktów klienta, wymienne na nagrody: zasilenie karty płatniczej (karta przedpłacona).
  • 25 najlepszych otrzymuje nagrodę główną – w 2018 roku był to wyjazd do Australii.

Wyniki:

  • Wzrost świadomości i obecności marki na rynku IT.
  • Źródło informacji o produktach i nowościach Fujitsu Technology Solutions.

Z Fujitsu Technology Solutions współpracujemy już od 2011 roku. Jest to największy dostawca infrastruktur informatycznych na rynku europejskim, a także na Bliskim Wschodzie, w Afryce i Indiach. Obsługuje on zarówno duże przedsiębiorstwa, jak i firmy z sektora MŚP oraz klientów indywidualnych.

Program lojalnościowy CyberBonus

Program motywacyjny dla sprzedawców został ukierunkowany na pracowników firm zajmujących się sprzedażą produktów marki Fujitsu Technology Solutions. Każdy z uczestników otrzymywał określoną liczbę punktów za zakup produktów, które mógł później wymieniać na nagrody. W programie CyberBonus postawiliśmy na to, aby formą nagradzania aktywnych pracowników było zasilenie karty płatniczej. Nagrody za punkty w postaci karty przedpłaconej to nie jedyna korzyść programu. Dodatkowym motywatorem okazała się możliwość wygrania nagrody głównej dla 25 najlepszych sprzedawców. W programie lojalnościowym uruchomionym w 2018 roku był to wyjazd do Australii.

Program motywacyjny dla sprzedawców – efekty

Wdrożony przez nas program dla pracowników, którzy otrzymywali punkty w zamian za zakup produktów marki Fujitsu Technology Solutions umożliwił wzrost jej rozpoznawalność na rynku IT. Nagroda za aktywność w formie karty przedpłaconej zwiększyła efektywność pracowników. Dzięki temu rozwiązaniu uczestnicy mogli wykorzystać zdobyte środki na karcie w dowolny sposób, co okazało się skutecznym sposobem na zachęcenie ich do udziału w programie. Atrakcyjna nagroda główna w postaci zagranicznego wyjazdu zwiększyła zaangażowanie każdego z nich i tym samym pozwoliła osiągać lepsze efekty sprzedażowe. Program lojalnościowy stał się również źródłem wiedzy dla sprzedawców o produktach i nowościach marki Fujitsu Technology Solutions.

Continental

Dla marki Continental zrealizowaliśmy program lojalnościowy skierowany do jej partnerów. Podstawowym celem działań było skuteczne wsparcie warsztatów samochodowych za pomocą nagradzania ich za konkretne aktywności.

Colian

Dla firmy Colian wdrożyliśmy program premiowy skierowany do jej strategicznych klientów – wybranych sklepów spożywczych. Celem programu było zrealizowanie wyznaczonych planów sprzedażowych w ciągu 3 miesięcy.