Realizacje

shell 1900x525 v1.png

Klub Partnerów Shell Helix

Dla firmy Shell zrealizowaliśmy program lojalnościowy skierowany do warsztatów samochodowych. Jego celem było wsparcie sprzedaży olejów marki Shell Helix za pomocą systemu punktowego, atrakcyjnego katalogu nagród i dodatkowych korzyści.

Cel:

  • Wsparcie sprzedaży olejów marki Shell w warsztatach samochodowych 


Mechanika: 

  • Program realizowany jest w sposób ciągły
  • Uczestnicy zdobywają punkty za zakup premiowanych olejów marki Shell
  • Punkty mogą być wymienione na nagrody w katalogu nagród


Wyniki: 

  • Ponad 2 400 aktywnych uczestników
  • Wzrost świadomości i obecności marki wśród warsztatów samochodowych
  • Źródło informacji o produktach i nowościach Shell

Z firmą Shell współpracujemy już od 2013 roku. Jest to międzynarodowe przedsiębiorstwo energetyczne, którego działalność w Polsce obejmuje około 400 stacji i sklepów na terenie całego kraju. Marka posiada szeroki zakres produktów i usług, w których skład wchodzi m.in. sprzedaż paliwa, myjnie oraz karty paliwowe, a także asortyment olejów i środków smarnych. 

Klub partnerów Shell Hellix

Celem programu lojalnościowego, który przygotowaliśmy wspólnie z Shell było wsparcie sprzedaży wybranych olejów marki (m.in. Shell Helix Ultra) w warsztatach samochodowych. Każdy uczestnik, który zapisuje się do Klubu partnerów Shell Hellix może zdobywać punkty za zakup wybranych olejów przez sieć Strategicznych Dystrybutorów Shell. Zdobyte punkty mogą zostać wymienione na cenne nagrody dostępne w katalogu podzielonym na kilka kategorii. Wśród nich znajdują się m.in. produkty do warsztatu, biura, AGD i RTV, laptopy, akcesoria itd. Poza wymianą punktów na nagrody rzeczowe, dodatkową korzyścią dla uczestników są specjalne akcje promocyjne, wsparcie marketingowe i okazyjne warunki pomocy w wyposażeniu warsztatów w sprzęt potrzebny do wymiany oleju.

Program wsparcia sprzedaży – efekty

Wdrożony przez nas program wsparcia sprzedaży w formie klubu partnerskiego jest realizowany w sposób ciągły. Zaangażował już ponad 2 400 warsztatów, które aktywnie kupują oleje marki Shell. Dzięki temu zwiększyliśmy obecność marki wśród jej klientów oraz skutecznie podnieśliśmy sprzedaż olejów Hellix. Możliwość uczestnictwa w Klubie partnerów Shell Hellix wzmocniła więź klientów z marką i zwiększyła ich lojalność. Program lojalnościowy stał się także dla właścicieli i pracowników warsztatów źródłem informacji o produktach i nowościach Shell.

Warta

Dla firmy Warta zorganizowaliśmy loterię z nagrodami skierowaną do laureatów konkursu #boWarto. Do wygrania były nagrody pieniężne oraz samochód osobowy Toyota Corolla.

Delecta z serca

Dla firmy Bakalland zorganizowaliśmy program lojalnościowy, który został skierowany do wybranych sklepów kupujących produkty marki Delecta. Jego założeniem było zmotywowanie sklepów do realizacji planów sprzedażowych w zamian za cenne nagrody.