Realizacje

Baner shel v2 1900x525.png

Klub Partnerów Shell Helix

Dla marki Shell przygotowaliśmy zintegrowany program lojalnościowy i motywacyjny skierowany do partnerów biznesowych firmy, przede wszystkim do warsztatów, dystrybutorów oraz do pracowników obu tych podmiotów.

Cel:

  • Wsparcie sprzedaży olejów marki Shell w warsztatach samochodowych 


Mechanika: 

  • Program realizowany jest w sposób ciągły
  • Uczestnicy zdobywają punkty za zakup premiowanych olejów marki Shell
  • Punkty mogą być wymienione na nagrody w katalogu nagród


Wyniki: 

  • Ponad 2 400 aktywnych uczestników
  • Wzrost świadomości i obecności marki wśród warsztatów samochodowych
  • Źródło informacji o produktach i nowościach Shell

Założenia ogólne
Klubu Partnerów Shell

Realizowany przez nas program Klub Partnerów Shell kierowany jest do współpracujących z marką Shell podmiotów gospodarczych, czyli do dystrybutorów produktów marki Shell oraz do warsztatów z tych produktów korzystających. Ważnymi uczestnikami tego programu są również handlowcy – pracownicy dystrybutora, którzy, poprzez utrzymywanie stałych relacji z odbiorcami, mają znaczący wpływ na ich decyzje zakupowe. Opracowana przez nas struktura zależności i powiązań wyników osiąganych przez poszczególnych uczestników Klubu Partnerów Shell ma na celu spełnienie całego szeregu zadań, a w efekcie końcowym również zwiększenie sprzedaży produktów marki Shell oraz zapewnienie producentowi stałego dostępu do aktualizowanych na bieżąco informacji pochodzących z każdego szczebla zarządzania w opisywanym programie.

Cele realizowane przez nasz program

Oprócz wymienionych wyżej założeń, postawionymi nam przez markę Shell zadaniami, jakie stworzony przez nas program Klub Partnerów Shell skutecznie realizuje, są:

  • powiększenie puli uczestników Klubu Partnerów Shell,
  • zwiększenie ilość firm partnerskich,
  • usprawnienie procesu naliczania punktów w programie Klub Partnerów Shell,
  • zastosowanie odpowiednich mechanizmów wpływających na zwiększenie świadomości marki wśród wszystkich uczestników programu. 

Powyższe cele osiągane są za pomocą rozwiązań najlepiej sprawdzających się w podobnych realizacjach. W Klubie Partnerów Shell jego uczestnicy mogą więc korzystać ze starannie przemyślanej mechaniki programu, prostego i intuicyjnego interfejsu doskonale współpracującego z urządzeniami mobilnymi i posiadającego atrakcyjny projekt graficzny, specjalnej, wymienianej na nagrody waluty czy z całej masy form aktywności w rodzaju ankiet lub quizów. Klub Partnerów Shell to korzyść zarówno dla uczestników programu, jak i dla samej marki.

Essilor

Dla marki Essilor zaprojektowaliśmy program lojalnościowy, który skierowaliśmy do właścicieli salonów optycznych współpracujących z firmą Essilor Polonia. Jego głównym celem było zachęcenie ich do zakupu wybranych soczewek marki poprzez nagradzanie aktywności punktami wymiennymi na nagrody.

Fujitsu Technology Solutions

Dla Fujitsu Technology Solutions zrealizowaliśmy program lojalnościowy skierowany do pracowników firm sprzedających produkty marki. Za zakupione produkty można było otrzymać nagrody w postaci zasilenia karty płatniczej.