Realizacje

Helukabel

Helukabel 

Producent i dystrybutor kabli, przewodów oraz osprzętu kablowego dla wszystkich branż

Cel:

  • Program skierowany dla partnerów handlowych HELUKABEL

Mechanika:

  • Uczestnik, aby otrzymać punkty musi zrealizować swój cel sprzedażowy w wybranym miesiącu
  • Uczestnik musi również oznaczyć swoje zamówienie w systemie
  • Target jest realizowany przez wszystkich uczestników w ramach jednej hurtowni

Wyniki:

  • Program przełożył się na wzrost sprzedaży wybranych grup produktów
Provident Polska S.A.

Provident Polska S.A. 

Provident Polska S.A. - jedna z najpopularniejszych na polskim rynku firmy udzielających pożyczek

Cel:

  • "ProGRAM Provident Polska S.A." to program dedykowany dla Doradców Klienta Provident S.A.

Mechanizm:

  • Uczestniczy w nim 8000 osób
  • Punkty liczone są ze sprzedaży uczestnika
  • Dodatkowo można zdobywać punkty poprzez grywalizację

Wyniki:

  • Strona programu została dopasowana do indywidualnych potrzeb klienta,
  • Jest w dużym stopniu spersonalizowana, każdy uczestnik ma szybki podgląd do dostępnych w tym momencie dla niego nagród i jego postępów w programie.

 

Wedel

E.Wedel 

lider na polskim rynku wśród wyrobów czekoladowych

Cel:

  • Program dedykowany grupie sprzedawców, którzy w zamian za wybór produktów marki E.Wedel zdobywali punkty wymienne na nagrody.

Mechanizm:

  • Do uczestnictwa w konkursie została zaproszona grupa sprzedawców, na stałe współpracująca z firmą E.Wedel. Otrzymali oni hasła i loginy do kont na specjalnie powstałej stronie internetowej obsługującej program lojalnościowy. Witrynę zaprojektowano tak, aby umożliwiała całodobową kontrolę ilości punktów oraz podgląd i zamawianie nagród pogrupowanych w kategorie. Ciekawym sposobem na wykorzystanie punktów była możliwość przekazania ich na cele charytatywne.

Wyniki:

  • Wzrost świadomości i obecności marki
  • Źródło informacji o produktach i nowościach E.Wedel
Pekpol Ostrołęka IV

Pekpol Ostrołęka IV 

Zakłady Mięsne „Pekpol Ostrołęka” S.A. – jeden z polskich zakładów w branży przetwórstwa mięsnego.

Cel:

  • Akcja pod hasłem Pekpol Czas na zmiany to już IV odsłona programu motywacyjnego dla partnerów handlowych klienta.

Mechanizm:

  • nagrody za sprzedaż dla firm zrekrutowanych przez Przedstawicieli Handlowych,
  • dodatkowo nagrody za zrekrutowanie dla Przedstawicieli Handlowych
  • Nagrody z katalogu oraz zasilenie karty przedpłaconej dla najlepszych Przedstawicieli Handlowych klienta.
Pekpol Ostrołęka III

Pekpol Ostrołęka III 

Zakłady Mięsne „Pekpol Ostrołęka” S.A. – jeden z polskich zakładów w branży przetwórstwa mięsnego

Cel:

  • Trzecia już edycja programu lojalnościowego dla sklepów dystrybuujących produkty Zakładów Mięsnych Pekpol Ostrołęka tym razem pod nazwą „Wieża Marzeń”

Mechanizm:

  • Akcja polegała na zbieraniu punktów, które w dowolnym momencie trwania programu można było wymienić na dostępne nagrody
  • Uczestnicy otrzymywali punkty za opakowania zbiorcze z nadrukowanym kodem promocyjnym
  • Dla uczestników czekał Bogaty katalog nagród

Wyniki:

  • Zdobywca największej ilości punktów wygrał ekskluzywną wycieczkę do Paryża