Realizacje

Wedel

E.Wedel 

lider na polskim rynku wśród wyrobów czekoladowych

Cel:

  • Program dedykowany grupie sprzedawców, którzy w zamian za wybór produktów marki E.Wedel zdobywali punkty wymienne na nagrody.

Mechanizm:

  • Do uczestnictwa w konkursie została zaproszona grupa sprzedawców, na stałe współpracująca z firmą E.Wedel. Otrzymali oni hasła i loginy do kont na specjalnie powstałej stronie internetowej obsługującej program lojalnościowy. Witrynę zaprojektowano tak, aby umożliwiała całodobową kontrolę ilości punktów oraz podgląd i zamawianie nagród pogrupowanych w kategorie. Ciekawym sposobem na wykorzystanie punktów była możliwość przekazania ich na cele charytatywne.

Wyniki:

  • Wzrost świadomości i obecności marki
  • Źródło informacji o produktach i nowościach E.Wedel
Provident Polska S.A.

Provident Polska S.A. 

Provident Polska S.A. - jedna z najpopularniejszych na polskim rynku firmy udzielających pożyczek

Cel:

  • "ProGRAM Provident Polska S.A." to program dedykowany dla Doradców Klienta Provident S.A.

Mechanizm:

  • Uczestniczy w nim 8000 osób
  • Punkty liczone są ze sprzedaży uczestnika
  • Dodatkowo można zdobywać punkty poprzez grywalizację

Wyniki:

  • Strona programu została dopasowana do indywidualnych potrzeb klienta,
  • Jest w dużym stopniu spersonalizowana, każdy uczestnik ma szybki podgląd do dostępnych w tym momencie dla niego nagród i jego postępów w programie.

 

Pekpol Ostrołęka III

Pekpol Ostrołęka III 

Zakłady Mięsne „Pekpol Ostrołęka” S.A. – jeden z polskich zakładów w branży przetwórstwa mięsnego

Cel:

  • Trzecia już edycja programu lojalnościowego dla sklepów dystrybuujących produkty Zakładów Mięsnych Pekpol Ostrołęka tym razem pod nazwą „Wieża Marzeń”

Mechanizm:

  • Akcja polegała na zbieraniu punktów, które w dowolnym momencie trwania programu można było wymienić na dostępne nagrody
  • Uczestnicy otrzymywali punkty za opakowania zbiorcze z nadrukowanym kodem promocyjnym
  • Dla uczestników czekał Bogaty katalog nagród

Wyniki:

  • Zdobywca największej ilości punktów wygrał ekskluzywną wycieczkę do Paryża
Pekpol Ostrołęka IV

Pekpol Ostrołęka IV 

Zakłady Mięsne „Pekpol Ostrołęka” S.A. – jeden z polskich zakładów w branży przetwórstwa mięsnego.

Cel:

  • Akcja pod hasłem Pekpol Czas na zmiany to już IV odsłona programu motywacyjnego dla partnerów handlowych klienta.

Mechanizm:

  • nagrody za sprzedaż dla firm zrekrutowanych przez Przedstawicieli Handlowych,
  • dodatkowo nagrody za zrekrutowanie dla Przedstawicieli Handlowych
  • Nagrody z katalogu oraz zasilenie karty przedpłaconej dla najlepszych Przedstawicieli Handlowych klienta.
Nestle

Nestlé 

Nestle jest największym na świecie producentem żywności. Oferuje mleko modyfikowane, kaszki, kleiki oraz wiele innych produktów dla dzieci.

Cel:

  • Program lojalnościowy pod tytułem „Rośnij razem z nami” powstał z myślą o wieloletniej działalności marki Bobo Frut na rynku.

Mechanizm:

  • Slogan konkursu nawiązuje do momentu, w którym współcześni rodzice sami byli dziećmi i korzystali z produktów Nestlé.
  • Osoby, chcące wziąć udział w konkursie miały za zadanie udostępnienie swojego zdjęcia z dzieciństwa wraz ze zdjęciem własnego malucha.
  • Rozstrzygnięcie konkursu odbywało się na zasadzie głosowania;
  • dodatkowo do zabawy zachęcano znajomych np. poprzez serwisy społecznościowe.
  • Wygrywał uczestnik z największą liczbą oddanych głosów.

Wyniki:

  • Źródło informacji o produktach i nowościach Nestlé