Realizacje

Helukabel

Helukabel 

Producent i dystrybutor kabli, przewodów oraz osprzętu kablowego dla wszystkich branż

Cel:

  • Program skierowany dla partnerów handlowych HELUKABEL

Mechanika:

  • Uczestnik, aby otrzymać punkty musi zrealizować swój cel sprzedażowy w wybranym miesiącu
  • Uczestnik musi również oznaczyć swoje zamówienie w systemie
  • Target jest realizowany przez wszystkich uczestników w ramach jednej hurtowni

Wyniki:

  • Program przełożył się na wzrost sprzedaży wybranych grup produktów
Provident Polska S.A.

Provident Polska S.A. 

Provident Polska S.A. - jedna z najpopularniejszych na polskim rynku firmy udzielających pożyczek

Cel:

  • "ProGRAM Provident Polska S.A." to program dedykowany dla Doradców Klienta Provident S.A.

Mechanizm:

  • Uczestniczy w nim 8000 osób
  • Punkty liczone są ze sprzedaży uczestnika
  • Dodatkowo można zdobywać punkty poprzez grywalizację

Wyniki:

  • Strona programu została dopasowana do indywidualnych potrzeb klienta,
  • Jest w dużym stopniu spersonalizowana, każdy uczestnik ma szybki podgląd do dostępnych w tym momencie dla niego nagród i jego postępów w programie.

 

Nestle

Nestlé 

Nestle jest największym na świecie producentem żywności. Oferuje mleko modyfikowane, kaszki, kleiki oraz wiele innych produktów dla dzieci.

Cel:

  • Program lojalnościowy pod tytułem „Rośnij razem z nami” powstał z myślą o wieloletniej działalności marki Bobo Frut na rynku.

Mechanizm:

  • Slogan konkursu nawiązuje do momentu, w którym współcześni rodzice sami byli dziećmi i korzystali z produktów Nestlé.
  • Osoby, chcące wziąć udział w konkursie miały za zadanie udostępnienie swojego zdjęcia z dzieciństwa wraz ze zdjęciem własnego malucha.
  • Rozstrzygnięcie konkursu odbywało się na zasadzie głosowania;
  • dodatkowo do zabawy zachęcano znajomych np. poprzez serwisy społecznościowe.
  • Wygrywał uczestnik z największą liczbą oddanych głosów.

Wyniki:

  • Źródło informacji o produktach i nowościach Nestlé
BGŻ BNP Paribas

BGŻ BNP Paribas 

Największy bank strefy euro pod względem kapitalizacji giełdowej

Cel:

  • Program „Turbo Nagrody” stworzony został dla wybranych kontrahentów BGŻ BNP Paribas, tj. komisów samochodowych

Mechanika:

  • Uczestnicy nagradzani są za sprzedaż kredytów oraz ubezpieczeń kredytów
  • Zebrane punkty mogą wymieniać na nagrody dostępne w obszernym katalogu nagród

Wyniki:

  • Wzrost świadomości i obecności marki
  • Źródło informacji o produktach i nowościach BGŻ BNP Paribas

 

Pekpol Ostrołęka III

Pekpol Ostrołęka III 

Zakłady Mięsne „Pekpol Ostrołęka” S.A. – jeden z polskich zakładów w branży przetwórstwa mięsnego

Cel:

  • Trzecia już edycja programu lojalnościowego dla sklepów dystrybuujących produkty Zakładów Mięsnych Pekpol Ostrołęka tym razem pod nazwą „Wieża Marzeń”

Mechanizm:

  • Akcja polegała na zbieraniu punktów, które w dowolnym momencie trwania programu można było wymienić na dostępne nagrody
  • Uczestnicy otrzymywali punkty za opakowania zbiorcze z nadrukowanym kodem promocyjnym
  • Dla uczestników czekał Bogaty katalog nagród

Wyniki:

  • Zdobywca największej ilości punktów wygrał ekskluzywną wycieczkę do Paryża