Realizacje

Wedel

E.Wedel 

lider na polskim rynku wśród wyrobów czekoladowych

Cel:

  • Program dedykowany grupie sprzedawców, którzy w zamian za wybór produktów marki E.Wedel zdobywali punkty wymienne na nagrody.

Mechanizm:

  • Do uczestnictwa w konkursie została zaproszona grupa sprzedawców, na stałe współpracująca z firmą E.Wedel. Otrzymali oni hasła i loginy do kont na specjalnie powstałej stronie internetowej obsługującej program lojalnościowy. Witrynę zaprojektowano tak, aby umożliwiała całodobową kontrolę ilości punktów oraz podgląd i zamawianie nagród pogrupowanych w kategorie. Ciekawym sposobem na wykorzystanie punktów była możliwość przekazania ich na cele charytatywne.

Wyniki:

  • Wzrost świadomości i obecności marki
  • Źródło informacji o produktach i nowościach E.Wedel
Provident Polska S.A.

Provident Polska S.A. 

Provident Polska S.A. - jedna z najpopularniejszych na polskim rynku firmy udzielających pożyczek

Cel:

  • "ProGRAM Provident Polska S.A." to program dedykowany dla Doradców Klienta Provident S.A.

Mechanizm:

  • Uczestniczy w nim 8000 osób
  • Punkty liczone są ze sprzedaży uczestnika
  • Dodatkowo można zdobywać punkty poprzez grywalizację

Wyniki:

  • Strona programu została dopasowana do indywidualnych potrzeb klienta,
  • Jest w dużym stopniu spersonalizowana, każdy uczestnik ma szybki podgląd do dostępnych w tym momencie dla niego nagród i jego postępów w programie.

 

Helukabel

Helukabel 

Producent i dystrybutor kabli, przewodów oraz osprzętu kablowego dla wszystkich branż

Cel:

  • Program skierowany dla partnerów handlowych HELUKABEL

Mechanika:

  • Uczestnik, aby otrzymać punkty musi zrealizować swój cel sprzedażowy w wybranym miesiącu
  • Uczestnik musi również oznaczyć swoje zamówienie w systemie
  • Target jest realizowany przez wszystkich uczestników w ramach jednej hurtowni

Wyniki:

  • Program przełożył się na wzrost sprzedaży wybranych grup produktów
Arysta LifeScience

Arysta LifeScience 

z nami od 2012
Arysta LifeScience Polska zajmuje się sprzedażą środków do produkcji roślinnej oraz oferuje farmaceutyki, leki weterynaryjne, komponenty chemiczne, kosmetyki i zdrową żywność.

Cel:

  • Samurai i Kasa wraca to programy skierowane do kontrahentów, którzy kupują produkty klienta objęte dedykowaną promocją.

Mechanizm:

  • Uczestnicy otrzymują punkty, naliczane na podstawie faktur zakupu.

Wyniki:

  • Wzrost świadomości i obecności marki
  • Źródło informacji o produktach i nowościach Arysta LifeScience
Nestle

Nestlé 

Nestle jest największym na świecie producentem żywności. Oferuje mleko modyfikowane, kaszki, kleiki oraz wiele innych produktów dla dzieci.

Cel:

  • Program lojalnościowy pod tytułem „Rośnij razem z nami” powstał z myślą o wieloletniej działalności marki Bobo Frut na rynku.

Mechanizm:

  • Slogan konkursu nawiązuje do momentu, w którym współcześni rodzice sami byli dziećmi i korzystali z produktów Nestlé.
  • Osoby, chcące wziąć udział w konkursie miały za zadanie udostępnienie swojego zdjęcia z dzieciństwa wraz ze zdjęciem własnego malucha.
  • Rozstrzygnięcie konkursu odbywało się na zasadzie głosowania;
  • dodatkowo do zabawy zachęcano znajomych np. poprzez serwisy społecznościowe.
  • Wygrywał uczestnik z największą liczbą oddanych głosów.

Wyniki:

  • Źródło informacji o produktach i nowościach Nestlé