Realizacje

Loteria GoActiv by UPL Polska

W ramach realizacji loterii GoActiv® dla UPL Polska mieliśmy okazję stworzyć kompleksowe rozwiązanie wspierające sprzedaż biostymulatorów GoActiv® wśród rolników. Celem kampanii było nie tylko zwiększenie świadomości na temat produktów, ale także nagrodzenie najbardziej aktywnych uczestników w okresie zakupowym .

R Service Club

Dla firmy Renault zrealizowaliśmy program motywacyjny skierowany do jej autoryzowanych warsztatów samochodowych. Jego celem była skuteczna motywacja doradców i kierowników oraz wsparcie sprzedaży usług i pakietów gwarancyjnych Renault.

Voltimum Plus

Dla firmy Voltimum zorganizowaliśmy program lojalnościowy skierowany do elektryków, wykonawców i instalatorów. Głównym celem było zwiększenie efektywności sprzedaży w hurtowniach partnerskich oraz nagradzanie uczestników za dokonywane zakupy.

Czwarta edycja Blikomanii

Blikomania po raz kolejny z Motivation Direct. Po udanej współpracy podczas poprzednich odsłon tej wielkiej, bardzo popularnej loterii, tym razem już po raz czwarty wraz z Polskim Standardem Płatności przygotowaliśmy jej edycję.

Blikomania

Dla marki BLIK zorganizowaliśmy kolejną edycję największej loterii popularyzującej system płatności mobilnych, której celem było zwiększenie liczby transakcji BLIK. Naszym zadaniem było zachęcenie nowych użytkowników oraz docenienie dotychczasowych klientów korzystających z tej formy płatności.

Instal Konsorcjum

Dla firmy Instal Konsorcjum wdrożyliśmy efektywny program lojalnościowy skierowany do klientów hurtowni zrzeszonych w ramach IK. Celem programu było wsparcie kluczowych odbiorców marki i nagradzanie ich za aktywność punktami wymiennymi na nagrody.