Realizacje

Pekpol Ostrołęka III

Pekpol Ostrołęka III 

Zakłady Mięsne „Pekpol Ostrołęka” S.A. – jeden z polskich zakładów w branży przetwórstwa mięsnego

Cel:

  • Trzecia już edycja programu lojalnościowego dla sklepów dystrybuujących produkty Zakładów Mięsnych Pekpol Ostrołęka tym razem pod nazwą „Wieża Marzeń”

Mechanizm:

  • Akcja polegała na zbieraniu punktów, które w dowolnym momencie trwania programu można było wymienić na dostępne nagrody
  • Uczestnicy otrzymywali punkty za opakowania zbiorcze z nadrukowanym kodem promocyjnym
  • Dla uczestników czekał Bogaty katalog nagród

Wyniki:

  • Zdobywca największej ilości punktów wygrał ekskluzywną wycieczkę do Paryża
Pekpol Ostrołęka IV

Pekpol Ostrołęka IV 

Zakłady Mięsne „Pekpol Ostrołęka” S.A. – jeden z polskich zakładów w branży przetwórstwa mięsnego.

Cel:

  • Akcja pod hasłem Pekpol Czas na zmiany to już IV odsłona programu motywacyjnego dla partnerów handlowych klienta.

Mechanizm:

  • nagrody za sprzedaż dla firm zrekrutowanych przez Przedstawicieli Handlowych,
  • dodatkowo nagrody za zrekrutowanie dla Przedstawicieli Handlowych
  • Nagrody z katalogu oraz zasilenie karty przedpłaconej dla najlepszych Przedstawicieli Handlowych klienta.
Nestle

Nestlé 

Nestle jest największym na świecie producentem żywności. Oferuje mleko modyfikowane, kaszki, kleiki oraz wiele innych produktów dla dzieci.

Cel:

  • Program lojalnościowy pod tytułem „Rośnij razem z nami” powstał z myślą o wieloletniej działalności marki Bobo Frut na rynku.

Mechanizm:

  • Slogan konkursu nawiązuje do momentu, w którym współcześni rodzice sami byli dziećmi i korzystali z produktów Nestlé.
  • Osoby, chcące wziąć udział w konkursie miały za zadanie udostępnienie swojego zdjęcia z dzieciństwa wraz ze zdjęciem własnego malucha.
  • Rozstrzygnięcie konkursu odbywało się na zasadzie głosowania;
  • dodatkowo do zabawy zachęcano znajomych np. poprzez serwisy społecznościowe.
  • Wygrywał uczestnik z największą liczbą oddanych głosów.

Wyniki:

  • Źródło informacji o produktach i nowościach Nestlé
JTI Polska

JTI Polska 

JTI to wiodący koncern tytoniowy na świecie.
Cel:
  • Program lojalnościowy Origami, do którego zaproszone zostały Punkty Sprzedaży Detalicznej zajmujące się sprzedażą wyrobów tytoniowych i współpracujące z klientem

Mechanika:

  • Uczestnicy nagradzani za zakup określonych produktów klienta – punkty wymienne na nagrody;
  • Każdy uczestnik posiadał indywidualny login i hasło, za pomocą którego mógł na bieżąco śledzić liczbę zdobytych punktów oraz zamawiać nagrody z dostępnego katalogu online.

Wyniki:

  • Program przełożył się na wzrost sprzedaży wybranych produktów
Timac Agro Polska

Timac Agro Polska 

z nami od 2016
Timac Agro Polska dostarcza innowacyjnych rozwiązań związanych z odżywianiem roślin i zwierząt na rzecz zrównoważonego rolnictwa.

Cel:

  • Program Timac Farmer Club kierowany jest do Rolników dokonujących zakupów produktów Timac Agro, natomiast Timac Partner Club kierowany jest do pracowników sieci dystrybucji, którzy zajmują się sprzedażą produktów Timac Agro.

Mechanizm:

  • Oba programy są oparte o dedykowaną platformę internetową oraz rozbudowane profile Przedstawicieli Handlowych, którzy na bieżąco mogą śledzić wyniki swoich klientów.