Realizacje

E.Wedel
lider na polskim rynku wśród wyrobów czekoladowychCel:
- Program dedykowany grupie sprzedawców, którzy w zamian za wybór produktów marki E.Wedel zdobywali punkty wymienne na nagrody.
Mechanizm:
- Do uczestnictwa w konkursie została zaproszona grupa sprzedawców, na stałe współpracująca z firmą E.Wedel. Otrzymali oni hasła i loginy do kont na specjalnie powstałej stronie internetowej obsługującej program lojalnościowy. Witrynę zaprojektowano tak, aby umożliwiała całodobową kontrolę ilości punktów oraz podgląd i zamawianie nagród pogrupowanych w kategorie. Ciekawym sposobem na wykorzystanie punktów była możliwość przekazania ich na cele charytatywne.
Wyniki:
- Wzrost świadomości i obecności marki
- Źródło informacji o produktach i nowościach E.Wedel

Provident Polska S.A.
Provident Polska S.A. - jedna z najpopularniejszych na polskim rynku firmy udzielających pożyczekCel:
- "ProGRAM Provident Polska S.A." to program dedykowany dla Doradców Klienta Provident S.A.
Mechanizm:
- Uczestniczy w nim 8000 osób
- Punkty liczone są ze sprzedaży uczestnika
- Dodatkowo można zdobywać punkty poprzez grywalizację
Wyniki:
- Strona programu została dopasowana do indywidualnych potrzeb klienta,
- Jest w dużym stopniu spersonalizowana, każdy uczestnik ma szybki podgląd do dostępnych w tym momencie dla niego nagród i jego postępów w programie.

Helukabel
Producent i dystrybutor kabli, przewodów oraz osprzętu kablowego dla wszystkich branżCel:
- Program skierowany dla partnerów handlowych HELUKABEL
Mechanika:
- Uczestnik, aby otrzymać punkty musi zrealizować swój cel sprzedażowy w wybranym miesiącu
- Uczestnik musi również oznaczyć swoje zamówienie w systemie
- Target jest realizowany przez wszystkich uczestników w ramach jednej hurtowni
Wyniki:
- Program przełożył się na wzrost sprzedaży wybranych grup produktów

Arysta LifeScience
z nami od 2012Arysta LifeScience Polska zajmuje się sprzedażą środków do produkcji roślinnej oraz oferuje farmaceutyki, leki weterynaryjne, komponenty chemiczne, kosmetyki i zdrową żywność.
Cel:
- Samurai i Kasa wraca to programy skierowane do kontrahentów, którzy kupują produkty klienta objęte dedykowaną promocją.
Mechanizm:
- Uczestnicy otrzymują punkty, naliczane na podstawie faktur zakupu.
Wyniki:
- Wzrost świadomości i obecności marki
- Źródło informacji o produktach i nowościach Arysta LifeScience

Nestlé
Nestle jest największym na świecie producentem żywności. Oferuje mleko modyfikowane, kaszki, kleiki oraz wiele innych produktów dla dzieci.Cel:
- Program lojalnościowy pod tytułem „Rośnij razem z nami” powstał z myślą o wieloletniej działalności marki Bobo Frut na rynku.
Mechanizm:
- Slogan konkursu nawiązuje do momentu, w którym współcześni rodzice sami byli dziećmi i korzystali z produktów Nestlé.
- Osoby, chcące wziąć udział w konkursie miały za zadanie udostępnienie swojego zdjęcia z dzieciństwa wraz ze zdjęciem własnego malucha.
- Rozstrzygnięcie konkursu odbywało się na zasadzie głosowania;
- dodatkowo do zabawy zachęcano znajomych np. poprzez serwisy społecznościowe.
- Wygrywał uczestnik z największą liczbą oddanych głosów.
Wyniki:
- Źródło informacji o produktach i nowościach Nestlé