Realizacje

Voltimum DE 1900x525.png

Voltimum Plus

Dla firmy Voltimum zorganizowaliśmy program lojalnościowy skierowany do elektryków, wykonawców i instalatorów. Głównym celem było zwiększenie efektywności sprzedaży w hurtowniach partnerskich oraz nagradzanie uczestników za dokonywane zakupy.

Główne cele:

  • Nagradzanie elektryków i instalatorów za zakupy dokonane u partnerów hurtowych uczestniczących hurtowni
  • Wspieranie sprzedaży i zwiększanie zasięgu dystrybutorów i producentów
  • Stworzenie ogólnobranżowego, multibrandowego programu lojalnościowego, który zrzesza i przynosi korzyści wszystkim uczestnikom

Mechanika:

  • Uczestnicy „Voltimum Plus” kupują produkty w hurtowniach, a ich zakupy rejestrowane są automatycznie na konta
  • Liczne kampanie aktywizujące sprzedaż, specjalne promocje, szkolenia online
  • Automatyczne naliczanie punktów dla uczestników poprzez integrację API systemu sprzedażowego

Wyniki:

  • Kilka tysięcy aktywnych uczestników w ciągu sześciu miesięcy od uruchomienia programu w UK
  • Zwiększona sprzedaż i przychody dla producentów i dystrybutorów
  • Wsparcie Voltimum w zwiększaniu zasięgu, zaangażowania i rozwoju społeczności instalatorów
  • Chęć dołączenia nowych marek z branży elektrycznej do programu „Voltimum Plus”

Voltimum to portal skupiający największą społeczność w branży elektrycznej. To źródło informacji o produktach, szkoleniach i nowościach z zakresu globalnego przemysłu elektrycznego. Dzięki niemu każdy profesjonalista ma dostęp do najnowszej wiedzy z branży oraz szkoleń zwiększających ich umiejętności i wiedzę.

Międzynarodowy program lojalnościowy

Wspólnie z Voltimum wdrożyliśmy efektywny program lojalnościowy Voltimum Plus, którego podstawowym założeniem było zachęcenie elektryków do dokonywania codziennych zakupów w hurtowniach partnerskich i wsparcie sprzedaży asortymentu wybranych producentów. Za zakupy produktów objętych promocją (w sieci lub online) uczestnicy zostali nagrodzeni punktami, które mogły zostać wymienione na cenne nagrody z katalogu. Każdy z ochotników mógł wziąć udział w okresowych akcjach specjalnych, szkoleniach i webinariach, dzięki którym zdobywali dużą dawkę wiedzy oraz dodatkowe punkty.

Do naszych zadań w programie Voltimum Plus należało stworzenie platformy lojalnościowej oraz obsługa procesu wysyłki nagród do uczestników. Program lojalnościowy realizowaliśmy za granicą – w Niemczech i Wielkiej Brytanii.

Program lojalnościowy dla instalatorów - efekty

Wynikiem programu lojalnościowego Voltimum Plus było zwiększenie przychodów hurtowni i producentów, z którymi współpracowaliśmy w ramach akcji. W Niemczech było to ok. 1000 uczestników, przy 6 producentach i 3 dystrybutorach zaangażowanych w projekt. W programie uruchomionym w Wielkiej Brytanii wzięło udział ok. 6000 uczestników, a wśród partnerów znalazło się 6 producentów i 5 dystrybutorów. W ramach programu nawiązaliśmy współpracę z hurtowniami CEF, KEW Electrical, Shop4, Medlok, Obeta, Eldis, Hausler oraz producentami Schneider Electric, Philips, Linian, Wago.

Klub Partnerów Shell Helix

Dla firmy Shell zrealizowaliśmy program lojalnościowy skierowany do warsztatów samochodowych. Jego celem było wsparcie sprzedaży olejów marki Shell Helix za pomocą systemu punktowego, atrakcyjnego katalogu nagród i dodatkowych korzyści.

Blikomania

Dla marki BLIK zorganizowaliśmy jedną z największych loterii, której celem była popularyzacja systemu płatności mobilnych. Jej zadaniem było przyciągnięcie nowych użytkowników oraz nagrodzenie dotychczasowych klientów korzystających z BLIK. Wartość nagrody głównej w ramach loterii wyniosła aż 100 tys. zł.