Realizacje

Voltimum DE 1900x525.png

Voltimum Plus

Dla firmy Voltimum zorganizowaliśmy program lojalnościowy skierowany do elektryków, wykonawców i instalatorów. Głównym celem było zwiększenie efektywności sprzedaży w hurtowniach partnerskich oraz nagradzanie uczestników za dokonywane zakupy.

Główne cele:

  • Nagradzanie elektryków i instalatorów za zakupy dokonane u partnerów hurtowych uczestniczących hurtowni
  • Wspieranie sprzedaży i zwiększanie zasięgu dystrybutorów i producentów
  • Stworzenie ogólnobranżowego, multibrandowego programu lojalnościowego, który zrzesza i przynosi korzyści wszystkim uczestnikom

Mechanika:

  • Uczestnicy „Voltimum Plus” kupują produkty w hurtowniach, a ich zakupy rejestrowane są automatycznie na konta
  • Liczne kampanie aktywizujące sprzedaż, specjalne promocje, szkolenia online
  • Automatyczne naliczanie punktów dla uczestników poprzez integrację API systemu sprzedażowego

Wyniki:

  • Kilka tysięcy aktywnych uczestników w ciągu sześciu miesięcy od uruchomienia programu w UK
  • Zwiększona sprzedaż i przychody dla producentów i dystrybutorów
  • Wsparcie Voltimum w zwiększaniu zasięgu, zaangażowania i rozwoju społeczności instalatorów
  • Chęć dołączenia nowych marek z branży elektrycznej do programu „Voltimum Plus”

Voltimum to portal skupiający największą społeczność w branży elektrycznej. To źródło informacji o produktach, szkoleniach i nowościach z zakresu globalnego przemysłu elektrycznego. Dzięki niemu każdy profesjonalista ma dostęp do najnowszej wiedzy z branży oraz szkoleń zwiększających ich umiejętności i wiedzę.

Międzynarodowy program lojalnościowy

Wspólnie z Voltimum wdrożyliśmy efektywny program lojalnościowy Voltimum Plus, którego podstawowym założeniem było zachęcenie elektryków do dokonywania codziennych zakupów w hurtowniach partnerskich i wsparcie sprzedaży asortymentu wybranych producentów. Za zakupy produktów objętych promocją (w sieci lub online) uczestnicy zostali nagrodzeni punktami, które mogły zostać wymienione na cenne nagrody z katalogu. Każdy z ochotników mógł wziąć udział w okresowych akcjach specjalnych, szkoleniach i webinariach, dzięki którym zdobywali dużą dawkę wiedzy oraz dodatkowe punkty.

Do naszych zadań w programie Voltimum Plus należało stworzenie platformy lojalnościowej oraz obsługa procesu wysyłki nagród do uczestników. Program lojalnościowy realizowaliśmy za granicą – w Niemczech i Wielkiej Brytanii.

Program lojalnościowy dla instalatorów - efekty

Wynikiem programu lojalnościowego Voltimum Plus było zwiększenie przychodów hurtowni i producentów, z którymi współpracowaliśmy w ramach akcji. W Niemczech było to ok. 1000 uczestników, przy 6 producentach i 3 dystrybutorach zaangażowanych w projekt. W programie uruchomionym w Wielkiej Brytanii wzięło udział ok. 6000 uczestników, a wśród partnerów znalazło się 6 producentów i 5 dystrybutorów. W ramach programu nawiązaliśmy współpracę z hurtowniami CEF, KEW Electrical, Shop4, Medlok, Obeta, Eldis, Hausler oraz producentami Schneider Electric, Philips, Linian, Wago.

CityFit

Dla CityFit przygotowaliśmy program z elementami grywalizacji, który stał się sposobem na utrzymanie dotychczasowych klientów i zbudowanie społeczności wokół marki oraz metodą na zachęcenie użytkowników do odwiedzania siłowni w godzinach 10-17.

Blikomania

Dla marki BLIK zorganizowaliśmy jedną z największych loterii, której celem była popularyzacja systemu płatności mobilnych. Jej zadaniem było przyciągnięcie nowych użytkowników oraz nagrodzenie dotychczasowych klientów korzystających z BLIK. Wartość nagrody głównej w ramach loterii wyniosła aż 100 tys. zł.