Realizacje

Final loterii 1900x525.png

Galeria Arkady Wrocławskie

Dla Centrum Handlowego Arkady Wrocławskie zorganizowaliśmy loterię z nagrodami skierowaną do jej klientów. Z okazji urodzin przeprowadziliśmy 7 etapów losowań, w których do wygrania były nagrody pieniężne w formie kart podarunkowych. Nagrodą główną przewidzianą w tej loterii była karta o wartości 100 000 zł.

 Cel:

  • Przygotowanie, prowadzenie i organizacja loterii promocyjnej z okazji urodzin Centrum Handlowego Arkady Wrocławskie.

Mechanika:

  • 7 etapowa loteria dla klientów, którzy w okresie promocyjnym dokonali zakupów za min. 50 zł, wypełnili kupon, wrzucili do urny i przyszli na losowanie finałowe.
  • W 6 etapach wydaliśmy karty podarunkowe o wartości 1 000 zł i 10 000 zł.
  • W 7 etapie zostały wydane karty o wartości 10 000 zł i 100 000 zł.

Wyniki:

  • Rozdano 6 kart podarunkowych po 1000 zł na zakupy, 12 kart po 100 zł i nagrodę główną 100 000 zł.
  • Łączna pula nagród 211 999 zł.

Arkady Wrocławskie to kompleks handlowo-biurowo-usługowy, na który składa się 130 sklepów, multipleks, fitness i centrum medyczne, 11-piętrowy biurowiec oraz parking. Jest położony w centrum Wrocławia, w kwadracie ulic Powstańców Śląskich, Swobodnej, Nasypowej i Komandorskiej.

Organizacja loterii z okazji urodzin centrum handlowego

Loteria promocyjna, którą wdrożyliśmy, została przygotowana z okazji urodzin galerii Arkady Wrocławskie. Odbiorcami akcji promocyjnej byli klienci centrum handlowego, którzy w czasie jej trwania dokonywali zakupów o wartości minimum 50 zł. Aby wziąć udział w loterii z nagrodami, należało wypełnić kupon, wrzucić go do urny oraz przyjść na losowanie finałowe, na którym ogłaszano zwycięzców. Organizacja loterii opierała się na 7 etapach, w których przeprowadzano losowania. W ciągu pierwszych 6 losowań rozdano uczestnikom akcji karty podarunkowe o wartości 1000 zł i 10 000 zł. Podczas finałowego, 7 etapu zwycięzcom rozdano karty o wartości 10 000 zł i nagrodę główną w postaci 100 000 zł.

Wyniki akcji promocyjnej

Efektem loterii z nagrodami przeprowadzonej z okazji urodzin centrum handlowego Arkady Wrocławskie było zwiększenie liczby zakupów dokonywanych przez klientów galerii w czasie trwania akcji promocyjnej. Cenne nagrody, w tym możliwość wygrania nagrody głównej o wartości 100 000 zł zmotywowały klientów do odwiedzenia sklepów i skorzystania z możliwości wzięcia udziału w loterii. Kupony o minimalnej wartości 50 zł wrzucone przez uczestników pozwoliły wyłonić zwycięzców, którzy podczas 7 etapów otrzymali nagrody pieniężne w postaci kart podarunkowych na zakupy o łącznej wartości 211 999 zł.

Colian

Dla firmy Colian wdrożyliśmy program premiowy skierowany do jej strategicznych klientów – wybranych sklepów spożywczych. Celem programu było zrealizowanie wyznaczonych planów sprzedażowych w ciągu 3 miesięcy.

Voltimum Plus

Dla firmy Voltimum zorganizowaliśmy program lojalnościowy skierowany do elektryków, wykonawców i instalatorów. Głównym celem było zwiększenie efektywności sprzedaży w hurtowniach partnerskich oraz nagradzanie uczestników za dokonywane zakupy.