Realizacje

Saltus Ubezpieczenia

Saltus Ubezpieczenia 

 

Cel:

  • "Łowca nagród" to program skierowany dla pracowników Oddziałów 

Mechanizm:

  • Uczestnicy są nagradzani za sprzedaż ubezpieczeń  (kierownicy i pracownicy)

Wyniki:

  • Wzrost świadomości i obecności marki
Colian

Colian 

Colian to producent produktów spożywczych

Cel:

  • "Colian VIP Club" to program skierowany do strategicznych klientów Colian.

Mechanizm:

  • Każdy Uczestnik/sklep otrzyma indywidualny plan sprzedaży miesięcznej do realizacji podzielony na 3 miesiące trwania programu.
  • Za realizację wyznaczonego planu sklep otrzymywał premię w postaci zasilenia swojego konta punktowego w programie.
  • Dodatkowe punkty można było zdobyć za realizację zadań jakościowych, związanych m.in. z ekspozycją towarów klienta.

Wyniki:

 

  • Wzrost świadomości i obecności marki
  • Źródło informacji o produktach i nowościach Colian

 

Fujitsu

Fujitsu Technology Solutions 

z nami od 2011
Największy europejski dostawca infrastruktur informatycznych

Cel:

  • "CyberBonus" to pierwszy program lojalnościowy na rynku IT, skierowany do pracowników firm sprzedających produkty Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.

Mechanizm:

  • Uczestnicy otrzymują punkty za zakup produktów klienta, wymienne na nagrody: zasilenie karty płatniczej (karta przedpłacona).
  • 25 najlepszych otrzymuje nagrodę główną – w 2018 roku jest to wyjazd do Australii.

Wyniki:

  • Wzrost świadomości i obecności marki na rynku IT
  • Źródło informacji o produktach i nowościach Fujitsu Technology Solutions
Arysta LifeScience

Arysta LifeScience 

z nami od 2012
Arysta LifeScience Polska zajmuje się sprzedażą środków do produkcji roślinnej oraz oferuje farmaceutyki, leki weterynaryjne, komponenty chemiczne, kosmetyki i zdrową żywność.

Cel:

  • Samurai i Kasa wraca to programy skierowane do kontrahentów, którzy kupują produkty klienta objęte dedykowaną promocją.

Mechanizm:

  • Uczestnicy otrzymują punkty, naliczane na podstawie faktur zakupu.

Wyniki:

  • Wzrost świadomości i obecności marki
  • Źródło informacji o produktach i nowościach Arysta LifeScience
Wedel

E.Wedel 

lider na polskim rynku wśród wyrobów czekoladowych

Cel:

  • Program dedykowany grupie sprzedawców, którzy w zamian za wybór produktów marki E.Wedel zdobywali punkty wymienne na nagrody.

Mechanizm:

  • Do uczestnictwa w konkursie została zaproszona grupa sprzedawców, na stałe współpracująca z firmą E.Wedel. Otrzymali oni hasła i loginy do kont na specjalnie powstałej stronie internetowej obsługującej program lojalnościowy. Witrynę zaprojektowano tak, aby umożliwiała całodobową kontrolę ilości punktów oraz podgląd i zamawianie nagród pogrupowanych w kategorie. Ciekawym sposobem na wykorzystanie punktów była możliwość przekazania ich na cele charytatywne.

Wyniki:

  • Wzrost świadomości i obecności marki
  • Źródło informacji o produktach i nowościach E.Wedel