Realizacje

SKOK

 

Cel:

  • "Łowca nagród" to program skierowany dla pracowników Oddziałów SKOK

Mechanizm:

  • Uczestnicy są nagradzani za sprzedaż ubezpieczeń SKOK (kierownicy i pracownicy)

Wyniki:

  • Wzrost świadomości i obecności marki

BGŻ BNP Paribas

Największy bank strefy euro pod względem kapitalizacji giełdowej

Cel:

  • Program „Turbo Nagrody” stworzony został dla wybranych kontrahentów BGŻ BNP Paribas, tj. komisów samochodowych

Mechanika:

  • Uczestnicy nagradzani są za sprzedaż kredytów oraz ubezpieczeń kredytów
  • Zebrane punkty mogą wymieniać na nagrody dostępne w obszernym katalogu nagród

Wyniki:

  • Wzrost świadomości i obecności marki
  • Źródło informacji o produktach i nowościach BGŻ BNP Paribas

Fujitsu Technology Solutions

z nami od 2011
Największy europejski dostawca infrastruktur informatycznych

Cel:

  • "CyberBonus" to pierwszy program lojalnościowy na rynku IT, skierowany do pracowników firm sprzedających produkty Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.

Mechanizm:

  • Uczestnicy otrzymują punkty za zakup produktów klienta, wymienne na nagrody: zasilenie karty płatniczej (karta przedpłacona).
  • 25 najlepszych otrzymuje nagrodę główną – w 2016 roku jest to wyjazd do Japonii.

Wyniki:

  • Wzrost świadomości i obecności marki na rynku IT
  • Źródło informacji o produktach i nowościach Fujitsu Technology Solutions

Arysta LifeScience

z nami od 2012
Arysta LifeScience Polska zajmuje się sprzedażą środków do produkcji roślinnej oraz oferuje farmaceutyki, leki weterynaryjne, komponenty chemiczne, kosmetyki i zdrową żywność.

Cel:

  • Samurai i Kasa wraca to programy skierowane do kontrahentów, którzy kupują produkty klienta objęte dedykowaną promocją.

Mechanizm:

  • Uczestnicy otrzymują punkty, naliczane na podstawie faktur zakupu.

Wyniki:

  • Wzrost świadomości i obecności marki
  • Źródło informacji o produktach i nowościach Arysta LifeScience

E.Wedel

lider na polskim rynku wśród wyrobów czekoladowych

Cel:

  • Program dedykowany grupie sprzedawców, którzy w zamian za wybór produktów marki E.Wedel zdobywali punkty wymienne na nagrody.

Mechanizm:

  • Do uczestnictwa w konkursie została zaproszona grupa sprzedawców, na stałe współpracująca z firmą E.Wedel. Otrzymali oni hasła i loginy do kont na specjalnie powstałej stronie internetowej obsługującej program lojalnościowy. Witrynę zaprojektowano tak, aby umożliwiała całodobową kontrolę ilości punktów oraz podgląd i zamawianie nagród pogrupowanych w kategorie. Ciekawym sposobem na wykorzystanie punktów była możliwość przekazania ich na cele charytatywne.

Wyniki:

  • Wzrost świadomości i obecności marki
  • Źródło informacji o produktach i nowościach E.Wedel