Realizacje

OKI Systems (Polska)
OKI EUROPE jest jednym z największych producentów urządzeń drukujących.Cel:
- Uczestnicy otrzymują punkty za zakupy jakich dokonali w miesiącu.
Mechanika:
- Program realizowany jest w sposób ciągły
- Uczestnicy zdobywają punkty za zakup premiowanych produktów
- Punkty mogą być wymienione na nagrody w katalogu nagród
Wyniki:
- Ponad 2 400 aktywnych uczestników
- Wzrost świadomości i obecności marki
- Źródło informacji o produktach i nowościach OKI

Royal Canin
z nami od 2014Lider karm dla zwierząt
Cel:
- prestiżowe programy dla wybranych lecznic, które dokonują zakupów na platformie zakupowej Royal Canin
Mechanika:
- Za realizację wyznaczonych planów sprzedażowych oraz warunków jakościowych uczestnicy otrzymują punkty
- Kwalifikacja do programu pozwala lecznicom kupować produkty klienta po preferencyjnych cenach
- Punkty mogą być wymienione na nagrody w katalogu nagród
Wyniki:
- Wzrost świadomości i obecności marki w lecznicach
- Źródło informacji o produktach i nowościach Royal Canin

Fujitsu Technology Solutions
z nami od 2011Największy europejski dostawca infrastruktur informatycznych
Cel:
- "CyberBonus" to pierwszy program lojalnościowy na rynku IT, skierowany do pracowników firm sprzedających produkty Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.
Mechanizm:
- Uczestnicy otrzymują punkty za zakup produktów klienta, wymienne na nagrody: zasilenie karty płatniczej (karta przedpłacona).
- 25 najlepszych otrzymuje nagrodę główną – w 2018 roku jest to wyjazd do Australii.
Wyniki:
- Wzrost świadomości i obecności marki na rynku IT
- Źródło informacji o produktach i nowościach Fujitsu Technology Solutions

Colian
Colian to producent produktów spożywczychCel:
- "Colian VIP Club" to program skierowany do strategicznych klientów Colian.
Mechanizm:
- Każdy Uczestnik/sklep otrzyma indywidualny plan sprzedaży miesięcznej do realizacji podzielony na 3 miesiące trwania programu.
- Za realizację wyznaczonego planu sklep otrzymywał premię w postaci zasilenia swojego konta punktowego w programie.
- Dodatkowe punkty można było zdobyć za realizację zadań jakościowych, związanych m.in. z ekspozycją towarów klienta.
Wyniki:
- Wzrost świadomości i obecności marki
- Źródło informacji o produktach i nowościach Colian