Realizacje

OKI Systems

OKI Systems (Polska) 

OKI EUROPE jest jednym z największych producentów urządzeń drukujących.

Cel:

  • Uczestnicy otrzymują punkty za zakupy jakich dokonali w miesiącu. 

Mechanika: 

  • Program realizowany jest w sposób ciągły
  • Uczestnicy zdobywają punkty za zakup premiowanych produktów
  • Punkty mogą być wymienione na nagrody w katalogu nagród

Wyniki: 

  • Ponad 2 400 aktywnych uczestników 
  • Wzrost świadomości i obecności marki
  • Źródło informacji o produktach i nowościach OKI

 

Royal Canin

Royal Canin 

z nami od 2014
Lider karm dla zwierząt

Cel:

  • prestiżowe programy dla wybranych lecznic, które dokonują zakupów na platformie zakupowej Royal Canin

Mechanika: 

  • Za realizację wyznaczonych planów sprzedażowych oraz warunków jakościowych uczestnicy otrzymują punkty
  • Kwalifikacja do programu pozwala lecznicom kupować produkty klienta po preferencyjnych cenach
  • Punkty mogą być wymienione na nagrody w katalogu nagród

Wyniki:

  • Wzrost świadomości i obecności marki w lecznicach
  • Źródło informacji o produktach i nowościach Royal Canin

 

Fujitsu

Fujitsu Technology Solutions 

z nami od 2011
Największy europejski dostawca infrastruktur informatycznych

Cel:

  • "CyberBonus" to pierwszy program lojalnościowy na rynku IT, skierowany do pracowników firm sprzedających produkty Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.

Mechanizm:

  • Uczestnicy otrzymują punkty za zakup produktów klienta, wymienne na nagrody: zasilenie karty płatniczej (karta przedpłacona).
  • 25 najlepszych otrzymuje nagrodę główną – w 2018 roku jest to wyjazd do Australii.

Wyniki:

  • Wzrost świadomości i obecności marki na rynku IT
  • Źródło informacji o produktach i nowościach Fujitsu Technology Solutions
Colian

Colian 

Colian to producent produktów spożywczych

Cel:

  • "Colian VIP Club" to program skierowany do strategicznych klientów Colian.

Mechanizm:

  • Każdy Uczestnik/sklep otrzyma indywidualny plan sprzedaży miesięcznej do realizacji podzielony na 3 miesiące trwania programu.
  • Za realizację wyznaczonego planu sklep otrzymywał premię w postaci zasilenia swojego konta punktowego w programie.
  • Dodatkowe punkty można było zdobyć za realizację zadań jakościowych, związanych m.in. z ekspozycją towarów klienta.

Wyniki:

 

  • Wzrost świadomości i obecności marki
  • Źródło informacji o produktach i nowościach Colian

 

Saltus Ubezpieczenia

Saltus Ubezpieczenia 

 

Cel:

  • "Łowca nagród" to program skierowany dla pracowników Oddziałów 

Mechanizm:

  • Uczestnicy są nagradzani za sprzedaż ubezpieczeń  (kierownicy i pracownicy)

Wyniki:

  • Wzrost świadomości i obecności marki