Realizacje

Costa Coffee

Costa Coffee

Dla Costa Coffee wdrożyliśmy skuteczną platformę lojalnościową, która umożliwiła zmianę dotychczasowej obsługi programu z tradycyjnej karty lojalnościowej na wygodną aplikację mobilną.

Cel:

  • Wprowadzenie aplikacji mobilnej, która zwiększy komfort dotychczasowych i nowych użytkowników programu lojalnościowego korzystających z plastikowej karty lojalnościowej.

Mechanika:

  • użytkownicy nagradzani są „ziarnami” za różne aktywności np. zakupy w sieci restauracji Costa Coffee, polecanie restauracji znajomym lub z okazji urodzin
  • zebrane „ziarna” mogą wymienić na e-kupony lub kupony rabatowe do firm Partnerskich
  • członkowie programu maję wgląd w historię zakupów oraz informacje o zdobytych ziarnach
  • dostęp do dedykowanych promocji tworzonych na podstawie dotychczasowej aktywności

Wynik:

  • wzrost komfortu użytkowników programu lojalnościowego dzięki zastąpieniu tradycyjnych kart ze stemplami nowoczesną aplikacją
  • migracja setek tysięcy członków starego programu lojalnościowego do nowego systemu
  • pozyskanie ciągu 2 tygodni od startu programu zaplanowanej liczby klientów

Costa Coffe to największa w Wielkiej Brytanii i druga co do wielkości na świecie międzynarodowa sieć kawiarni licząca ponad 3 000 punktów zlokalizowanych w ponad 30 krajach. W Polsce pod jej szyldem funkcjonuje ponad 150 kawiarni. Marka stale rozwija swoją ofertę produktową, czego przykładem jest m.in. współpraca ze stacjami paliw Shell, na których wprowadzono kawomaty Costa Express.

Program lojalnościowy Costa Coffe

Celem stworzonej przez nas platformy dla Costa Coffee było umożliwienie uczestnikom korzystania z programu lojalnościowego w łatwy i wygodny sposób oraz usprawnienie jego obsługi administratorom. Wdrożona aplikacja mobilna pozwoliła na wyeliminowanie konieczności używania plastikowych kart lojalnościowych przez uczestników. Dotychczasowi członkowie programu lojalnościowego mogli sprawnie przenieść zdobyte punkty z karty do nowej aplikacji.

Głównym założeniem programu jest nagradzanie uczestników „ziarnami” za podjęcie konkretnych aktywności, np. zakupów w kawiarniach Costa Coffee. Zgromadzone punkty mogą oni wymienić na kupony rabatowe do wykorzystania w firmach partnerskich. Każdy z członków programu lojalnościowego ma dostęp do historii zakupów i zgromadzonych punktów, co umożliwia bieżące monitorowanie uzyskanych korzyści. Aplikacja mobilna Costa Coffee pozwala administratorom wprowadzać dedykowane kupony rabatowe dla uczestników. Promocje mogą być wdrażane na podstawie danych o dotychczasowej aktywności każdego z nich lub informacji o konkretnej grupie docelowej. Dzięki temu dodatkowe punkty mogą być nagrodą z okazji urodzin lub premią dla studentów.

Aplikacja mobilna dla Costa Coffee – efekty

Zamiana tradycyjnej plastikowej karty ze stemplami na nowoczesną aplikację mobilną Costa Coffee zwiększyła komfort nowych i dotychczasowych uczestników jej programu lojalnościowego. Z poprzedniego systemu do nowej aplikacji przeniosło się setki tysięcy dotychczasowych użytkowników, a w ciągu 2 tygodni od wdrożenia programu pozyskano liczbę klientów, którą przewidziano na cały rok. Jest to bezpośrednie potwierdzenie nie tylko skuteczności stworzonej przez nas platformy, ale także celnego ukierunkowania się na potrzeby uczestników. Dzięki wygodnej aplikacji w telefonie każdy z nich może zbierać punkty, wymieniać je na nagrody oraz sprawdzić stan swoich „ziaren” w dowolnym momencie. Dodatkowym atutem aplikacji Costa Coffe jest także możliwość wdrażania przez administratorów dedykowanych kuponów rabatowych i sprawne tworzenie specjalnych promocji w ramach programu lojalnościowego.

Instal Konsorcjum

Dla firmy Instal Konsorcjum wdrożyliśmy efektywny program lojalnościowy skierowany do klientów hurtowni zrzeszonych w ramach IK. Celem programu było wsparcie kluczowych odbiorców marki i nagradzanie ich za aktywność punktami wymiennymi na nagrody.

Blikomania

Dla marki BLIK zorganizowaliśmy kolejną edycję największej loterii popularyzującej system płatności mobilnych, której celem było zwiększenie liczby transakcji BLIK. Naszym zadaniem było zachęcenie nowych użytkowników oraz docenienie dotychczasowych klientów korzystających z tej formy płatności.