Realizacje

Bo warto 1900x525.png

Warta

Dla firmy Warta zorganizowaliśmy loterię z nagrodami skierowaną do laureatów konkursu #boWarto. Do wygrania były nagrody pieniężne oraz samochód osobowy Toyota Corolla.

Cel:

  • Loteria organizowana dla laureatów konkursu #boWarto.

Założenia:

  • Do wygrania było 8 nagród pieniężnych o wartości 10 000 zł i 20 000 zł oraz nagroda główna samochód osobowy Toyota Corolla.
  • Finałowe losowanie odbyło się podczas wydarzenia organizowanego przez Wartę.

Wyniki:

  • 557 uczestników loterii.

Warta to jedna z najbardziej rozpoznawalnych firm ubezpieczeniowych w Polsce. W skład Grupy Warta wchodzą dwie spółki: Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji Warta S.A. oraz Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Warta S.A., które wspólnie oferują kompleksową obsługę klientów w całym kraju. 

Loteria promocyjna #boWarto

W ramach współpracy z firmą Warta zajęliśmy się organizacją loterii wewnętrznej i kluczowymi zadaniami niezbędnymi do jej realizacji. Odpowiadaliśmy za przygotowanie regulaminu oraz uzyskanie zezwolenia na przeprowadzenie loterii. Zajęliśmy się również procesem losowania oraz obsługą uczestników akcji promocyjnej. Do naszych działań zaliczał się również zakup nagród oraz ich dystrybucja i wydanie zwycięzcom.

Loteria promocyjna była skierowana do laureatów konkursu #boWarto. Finałowe losowanie i ogłoszenie zwycięzców odbyło się podczas wydarzenia zorganizowanego przez Wartę. Nagrodami w loterii było 8 nagród pieniężnych o wartości 10 000 zł i 20 000 zł. Nagrodą główną był samochód osobowy Toyota Corolla.

Loteria z nagrodami - wyniki

Organizacja loterii zgodnie z prawem wymaga spełnienia kilku warunków, o które zadbaliśmy w ramach naszej współpracy. Odpowiednie przygotowanie i przeprowadzenie akcji umożliwiły nam sprawne wylosowanie zwycięzców. Wewnętrzna loteria skierowana do uczestników konkursu zgromadziła 557 osób. Wynikiem było rozdanie 8 nagród pieniężnych oraz nagrody głównej w postaci samochodu osobowego.

Colian

Dla firmy Colian wdrożyliśmy program premiowy skierowany do jej strategicznych klientów – wybranych sklepów spożywczych. Celem programu było zrealizowanie wyznaczonych planów sprzedażowych w ciągu 3 miesięcy.

Elektroklub

Elektroklub to program partnerski z punktami skierowany do instalatorów. Jego celem jest aktywizacja dotychczasowych użytkowników oraz pozyskanie nowych osób chętnych do wzięcia udziału w programie lojalnościowym dla firm.