Realizacje

BNP Paribas 1900x525.png

BGŻ BNP Paribas

Dla banku BGŻ BNP Paribas stworzyliśmy program lojalnościowy skierowany do jego partnerów biznesowych. Głównym założeniem było premiowanie podejmowanych przez nich aktywności za pomocą nagród. 

Cel:

  • Program „Turbo Nagrody” stworzony został dla wybranych kontrahentów BGŻ BNP Paribas, tj. komisów samochodowych.

Mechanika:

  • Uczestnicy nagradzani są za sprzedaż kredytów oraz ubezpieczeń kredytów.
  • Zebrane punkty mogą wymieniać na nagrody dostępne w obszernym katalogu nagród.

Wyniki:

  • Wzrost świadomości i obecności marki.
  • Źródło informacji o produktach i nowościach BGŻ BNP Paribas.

BGŻ BNP Paribas to instytucja, która od 2019 roku funkcjonuje pod nazwą BNP Paribas Bank Polska SA. Jest częścią grupy bankowej BNP Paribas o międzynarodowym zasięgu, która działa obecnie w 68 krajach. BNP Paribas jest 6 bankiem w Polsce pod względem wartości aktywów. Zajmuje się obsługą klientów detalicznych, firmy z segmentów mikro i MŚP oraz korporacji i sektora Wealth Management.

Program „Turbo Nagrody”

Program lojalnościowy BGŻ został skierowany do wybranych kontrahentów banku. Byli to w szczególności właściciele komisów samochodowych. Naszym celem było uzyskanie wsparcia w sprzedaży kredytów i produktów leasingowych BGŻ BNP Paribas. Program lojalnościowy w swoim założeniu nagradzał uczestników, którzy sprzedali kredyt lub ubezpieczenie kredytu. Każda z osób, która zebrała określoną liczbę punktów, mogła wymienić je na szereg wartościowych nagród dostępnych w katalogu. 

Program lojalnościowy dla banku BGŻ BNP Paribas – efekty

Program „Turbo Nagrody” umożliwił nam zwiększenie świadomości i obecności marki na rynku. Premiowane aktywności, które zostały odzwierciedlone za pomocą punktów wymiennych na nagrody, zmotywowały właścicieli komisów do większej sprzedaży produktów banku BGŻ BNP Paribas. Stworzony przez nas program stał się jednocześnie źródłem informacji na temat oferty i wprowadzanych nowości dla partnerów biznesowych banku.

Program lojalnościowy dla banku w odsłonie skierowanej do jego partnerów biznesowych to rozwiązanie wspierające sprzedaż i budujące silny wizerunek instytucji w ich oczach. Uzależnienie osiąganych korzyści od stopnia aktywności uczestników w przypadku programu lojalnościowego BGŻ zmobilizowało ich do podejmowania działań sprzedażowych. Dzięki temu osiągnęliśmy satysfakcjonujące wyniki oraz skutecznie wzmocniliśmy ich lojalność.

Blikomania

Dla marki BLIK zorganizowaliśmy jedną z największych loterii, której celem była popularyzacja systemu płatności mobilnych. Jej zadaniem było przyciągnięcie nowych użytkowników oraz nagrodzenie dotychczasowych klientów korzystających z BLIK. Wartość nagrody głównej w ramach loterii wyniosła aż 100 tys. zł.

Continental

Dla marki Continental zrealizowaliśmy program lojalnościowy skierowany do jej partnerów. Podstawowym celem działań było skuteczne wsparcie warsztatów samochodowych za pomocą nagradzania ich za konkretne aktywności.