Realizacje

Delecta z serca

Delecta z serca 

Klient: Bakalland S.A.

Cel:

  • "Delecta z serca" to nowy konkurs dedykowany wybranym sklepom, kupującym produkty Delecta firmy Bakalland S.A.

Mechanizm:

  • Każdy sklep otrzymuje plany sprzedażowe, za których realizację może zdobyć punkty wymienne na nagrody.
  • Dodatkowo każdy uczestnik ma szansę wygrania nagród głównych w konkursie na najciekawsze uzupełnienie zdania "Delecta z serca daje mi..."
  • Bogaty Katalog nagród

Wyniki:

 

  • Wzrost świadomości i obecności marki
  • Źródło informacji o produktach i nowościach Delecty

 

BGŻ BNP Paribas

BGŻ BNP Paribas 

Największy bank strefy euro pod względem kapitalizacji giełdowej

Cel:

  • Program „Turbo Nagrody” stworzony został dla wybranych kontrahentów BGŻ BNP Paribas, tj. komisów samochodowych

Mechanika:

  • Uczestnicy nagradzani są za sprzedaż kredytów oraz ubezpieczeń kredytów
  • Zebrane punkty mogą wymieniać na nagrody dostępne w obszernym katalogu nagród

Wyniki:

  • Wzrost świadomości i obecności marki
  • Źródło informacji o produktach i nowościach BGŻ BNP Paribas

 

Pekpol Ostrołęka III

Pekpol Ostrołęka III 

Zakłady Mięsne „Pekpol Ostrołęka” S.A. – jeden z polskich zakładów w branży przetwórstwa mięsnego

Cel:

  • Trzecia już edycja programu lojalnościowego dla sklepów dystrybuujących produkty Zakładów Mięsnych Pekpol Ostrołęka tym razem pod nazwą „Wieża Marzeń”

Mechanizm:

  • Akcja polegała na zbieraniu punktów, które w dowolnym momencie trwania programu można było wymienić na dostępne nagrody
  • Uczestnicy otrzymywali punkty za opakowania zbiorcze z nadrukowanym kodem promocyjnym
  • Dla uczestników czekał Bogaty katalog nagród

Wyniki:

  • Zdobywca największej ilości punktów wygrał ekskluzywną wycieczkę do Paryża
Pekpol Ostrołęka IV

Pekpol Ostrołęka IV 

Zakłady Mięsne „Pekpol Ostrołęka” S.A. – jeden z polskich zakładów w branży przetwórstwa mięsnego.

Cel:

  • Akcja pod hasłem Pekpol Czas na zmiany to już IV odsłona programu motywacyjnego dla partnerów handlowych klienta.

Mechanizm:

  • nagrody za sprzedaż dla firm zrekrutowanych przez Przedstawicieli Handlowych,
  • dodatkowo nagrody za zrekrutowanie dla Przedstawicieli Handlowych
  • Nagrody z katalogu oraz zasilenie karty przedpłaconej dla najlepszych Przedstawicieli Handlowych klienta.
Timac Agro Polska

Timac Agro Polska 

z nami od 2016
Timac Agro Polska dostarcza innowacyjnych rozwiązań związanych z odżywianiem roślin i zwierząt na rzecz zrównoważonego rolnictwa.

Cel:

  • Program Timac Farmer Club kierowany jest do Rolników dokonujących zakupów produktów Timac Agro, natomiast Timac Partner Club kierowany jest do pracowników sieci dystrybucji, którzy zajmują się sprzedażą produktów Timac Agro.

Mechanizm:

  • Oba programy są oparte o dedykowaną platformę internetową oraz rozbudowane profile Przedstawicieli Handlowych, którzy na bieżąco mogą śledzić wyniki swoich klientów.