Dla firmy Warta zorganizowaliśmy loterię z nagrodami skierowaną do laureatów konkursu #boWarto. Do wygrania były nagrody pieniężne oraz samochód osobowy Toyota Corolla.
Dla marki Essilor zaprojektowaliśmy program lojalnościowy, który skierowaliśmy do właścicieli salonów optycznych współpracujących z firmą Essilor Polonia. Jego głównym celem było zachęcenie ich do zakupu wybranych soczewek marki poprzez nagradzanie aktywności punktami wymiennymi na nagrody.
Dla CityFit przygotowaliśmy program z elementami grywalizacji, który stał się sposobem na utrzymanie dotychczasowych klientów i zbudowanie społeczności wokół marki oraz metodą na zachęcenie użytkowników do odwiedzania siłowni w godzinach 10-17.
Dla firmy Kronospan zorganizowaliśmy akcję promocyjną w formie loterii z nagrodami, która została skierowana do klientów sieci Strefa Płyt – autoryzowanych punktów sprzedaży produktów marki. Celem było wsparcie sprzedaży płyt laminowanych i blatów roboczych z kolekcji GLOBAL.
Dla firmy Colian wdrożyliśmy program premiowy skierowany do jej strategicznych klientów – wybranych sklepów spożywczych. Celem programu było zrealizowanie wyznaczonych planów sprzedażowych w ciągu 3 miesięcy.
Dla firmy Bakalland zorganizowaliśmy program lojalnościowy, który został skierowany do wybranych sklepów kupujących produkty marki Delecta. Jego założeniem było zmotywowanie sklepów do realizacji planów sprzedażowych w zamian za cenne nagrody.