Realizacje

Timac Agro Polska

Timac Agro Polska 

z nami od 2016
Timac Agro Polska dostarcza innowacyjnych rozwiązań związanych z odżywianiem roślin i zwierząt na rzecz zrównoważonego rolnictwa.

Cel:

  • Program Timac Farmer Club kierowany jest do Rolników dokonujących zakupów produktów Timac Agro, natomiast Timac Partner Club kierowany jest do pracowników sieci dystrybucji, którzy zajmują się sprzedażą produktów Timac Agro.

Mechanizm:

  • Oba programy są oparte o dedykowaną platformę internetową oraz rozbudowane profile Przedstawicieli Handlowych, którzy na bieżąco mogą śledzić wyniki swoich klientów.
Pekpol Ostrołęka IV

Pekpol Ostrołęka IV 

Zakłady Mięsne „Pekpol Ostrołęka” S.A. – jeden z polskich zakładów w branży przetwórstwa mięsnego.

Cel:

  • Akcja pod hasłem Pekpol Czas na zmiany to już IV odsłona programu motywacyjnego dla partnerów handlowych klienta.

Mechanizm:

  • nagrody za sprzedaż dla firm zrekrutowanych przez Przedstawicieli Handlowych,
  • dodatkowo nagrody za zrekrutowanie dla Przedstawicieli Handlowych
  • Nagrody z katalogu oraz zasilenie karty przedpłaconej dla najlepszych Przedstawicieli Handlowych klienta.
Agrii Polska

Agrii Polska 

Z nami od 2016
Firma Agrii Polska powstała z połączenia firm: Dalgety, Kazgod, Agro-Bakałarzewo i Agro-Plus i posiada największą w branży sieć sprzedaży w Polsce.

Cel:

  • "Program Partnerski AGRII" to program dedykowany do największych klientów firmy Agrii prowadzących gospodarstwa rolne, którzy dokonują zakupów produktów bezpośrednio od klienta, na własny użytek.

 Mechanizm:

  • Uczestnicy zbierają punkty, które mogą wymienić na cenne nagrody;
  • Poza bogatym katalogiem nagród rzeczowych i indywidualnymi, kartami prepaid, w programie została stworzona dedykowana kategoria nagród pomocnych uczestnikom w prowadzonym biznesie;
  • Jako nagrody główne przewidziane są 2 egzotyczne wycieczki.

Wyniki:

 

  • Wzrost świadomości i obecności marki
  • Źródło informacji o produktach i nowościach Agrii Polska

 

JTI Polska

JTI Polska 

JTI to wiodący koncern tytoniowy na świecie.

Cel:

  • Program lojalnościowy Origami, do którego zaproszone zostały Punkty Sprzedaży Detalicznej zajmujące się sprzedażą wyrobów tytoniowych i współpracujące z klientem

Mechanika:

  • Uczestnicy nagradzani za zakup określonych produktów klienta – punkty wymienne na nagrody;
  • Każdy uczestnik posiadał indywidualny login i hasło, za pomocą którego mógł na bieżąco śledzić liczbę zdobytych punktów oraz zamawiać nagrody z dostępnego katalogu online.

Wyniki:

  • Program przełożył się na wzrost sprzedaży wybranych produktów
Delecta z serca

Delecta z serca 

Klient: Bakalland S.A.

Cel:

  • "Delecta z serca" to nowy konkurs dedykowany wybranym sklepom, kupującym produkty Delecta firmy Bakalland S.A.

Mechanizm:

  • Każdy sklep otrzymuje plany sprzedażowe, za których realizację może zdobyć punkty wymienne na nagrody.
  • Dodatkowo każdy uczestnik ma szansę wygrania nagród głównych w konkursie na najciekawsze uzupełnienie zdania "Delecta z serca daje mi..."
  • Bogaty Katalog nagród

Wyniki:

 

  • Wzrost świadomości i obecności marki
  • Źródło informacji o produktach i nowościach Delecty