Realizacje

Druzyna A 1900x525.png

Afriso

Dla firmy Afriso zrealizowaliśmy program partnerski skierowany do instalatorów i dystrybutorów jej asortymentu. Głównym celem było zwiększenie świadomości marki oraz promocja wybranych produktów wśród jej partnerów.

Cel:

  • Program lojalnościowy skierowany do instalatorów i dystrybutorów produktów Afriso.
  • Poszerzenie wiedzy o marce Afriso oraz promocja produktów Organizatora.

Mechanika:

Uczestnicy w czasie trwania programu gromadzą punkty wymienne na nagrody za:

  • rejestrację kodów produktów promocyjnych,
  • udział w comiesięcznych akcjach promocyjnych,
  • udział w szkoleniach i grze rozwijającej wiedzę na temat produktów Afriso.

Wyniki:

  • Blisko 500 aktywnych uczestników biorących udział w grywalizacji.
  • Stale rosnąca liczba uczestników.

Afriso funkcjonuje w Polsce już 25 lat. Jest to część międzynarodowej Grupy Afriso działającej w ponad 60 krajach, która zajmuje się produkcją armatury zabezpieczającej i regulacyjnej oraz przyrządów sterujących, sygnalizujących i pomiarowych.

Program lojalnościowy Drużyna A

Zrealizowany przez nas program lojalnościowy Drużyna A miał na celu poszerzenie wiedzy i zwiększenie świadomości na temat Afriso wśród instalatorów i dystrybutorów produktów tej marki. Zwiększenie sprzedaży wybranego asortymentu odbywało się na zasadzie nagradzania aktywności podejmowanych przez uczestnika programu. Za zrealizowanie konkretnych zadań, przydzielano punkty, które następnie mógł wymienić na różnorodne nagrody dostępne w bogatym katalogu. Do premiowanych czynności, które umożliwiały zdobycie punktów przez uczestników, należała rejestracja kodów z produktów objętych promocją, udział w specjalnych akcjach organizowanych co miesiąc oraz poszerzanie wiedzy o marce Afriso poprzez szkolenia i gry.

Program partnerski B2B – efekty

Program lojalnościowy dla klientów B2B zgromadził prawie 500 aktywnych uczestników, którzy zaangażowali się w zorganizowaną grywalizację. Stale rosnąca liczba osób biorących udział w programie lojalnościowym świadczy o tym, że został on odpowiednio dopasowany do grupy docelowej i okazał się wsparciem dla instalatorów i dystrybutorów w ich pracy. Uczestnik programu mógł zdobywać praktyczne wskazówki od ekspertów oraz tym samym zwiększać pulę zgromadzonych punktów na koncie. Na skuteczność programu i zaangażowanie wpłynęła również unikalna gra fabularna, która dostarczyła uczestnikom rozrywki. Atrakcyjne nagrody w połączeniu z wartościową wiedzą przekazywaną przez Afriso i ciekawą formą grywalizacji pozwoliły na zwiększenie sprzedaży produktów marki wśród jej partnerów.

OKI Systems

Dla OKI Systems Polska zrealizowaliśmy program lojalnościowy oparty na nagradzaniu uczestników, którzy dokonali zakupu premiowanych produktów marki w danym miesiącu punktami wymiennymi na nagrody dostępne w katalogu.

Essilor

Dla marki Essilor zaprojektowaliśmy program lojalnościowy, który skierowaliśmy do właścicieli salonów optycznych współpracujących z firmą Essilor Polonia. Jego głównym celem było zachęcenie ich do zakupu wybranych soczewek marki poprzez nagradzanie aktywności punktami wymiennymi na nagrody.