Realizacje

Blikomania 1900x525.png

Blikomania

Dla marki BLIK zorganizowaliśmy jedną z największych loterii, której celem była popularyzacja systemu płatności mobilnych. Jej zadaniem było przyciągnięcie nowych użytkowników oraz nagrodzenie dotychczasowych klientów korzystających z BLIK. Wartość nagrody głównej w ramach loterii wyniosła aż 100 tys. zł.

CEL:

  • Loteria „Blikomania” ma na celu popularyzację mobilnego systemu płatności BLIK.
  • Loteria ma przyciągnąć nowych użytkowników, a także zadbać o zadowolenie tych dotychczasowych.

MECHANIKA:

  • Użytkownicy, żeby wziąć udział w loterii muszą wypełnić formularz, kolejno płacić, wypłacać i przelewać BLIKiem.
  • Co tydzień będą wyłaniani Zwycięzcy, do których trafią nagrody dzienne w formie Czeku BLIK.
  • Zwycięzca losowania zostanie poinformowany powiadomieniem na podany wcześniej adres e-mail.
  • W loterii przewidziane są 22 losowania.
  • Podczas ostatniego losowania dodatkowo wyłoniona zostanie nagroda główna o wartości 100.000 zł!
  • Nagrody dzienne można będzie odebrać w wybranych bankomatach, nagroda główna zostanie przelana na wskazane konto bankowe przez zwycięzcę.

System płatności mobilnych BLIK to marka należąca do PSP – Polskiego Standardu Płatności. Według NBP, w 2019 roku liczba transakcji dokonywanych za pomocą BLIK przekroczyła liczbę tradycyjnych płatności kartą w polskim internecie. Liczba aktywnych użytkowników tego systemu płatności to ponad 16 mln osób.

Nasze zadania w programie Blikomania

Do naszych zadań podczas opracowywania programu Blikomania należało przygotowanie regulaminu i uzyskanie zezwolenia na organizację loterii. Byliśmy również odpowiedzialni za zbudowanie systemu informatycznego, platformy do zarządzania kontami uczestników oraz stroną internetową z formularzem rejestracyjnym losowania. W ramach loterii Blikomania zajęliśmy się również bieżącą obsługą systemu losowań  i strony internetowej loterii, obsługą jej uczestników oraz dystrybucją i wydaniem nagród w postaci e-voucherów BLIK.

Zasady konkursu Blikomania

Loteria Blikomania skierowana była zarówno do nowych użytkowników BLIK, jak i dotychczasowych klientów korzystających z tego rozwiązania. Aby wziąć udział w konkursie, każdy chętny musiał się zarejestrować przez formularz oraz korzystać z systemu BLIK podczas swoich płatności. Transakcje mogły być wykonywane w dowolnej formie, np. wypłaty gotówki, przelewu na telefon, płatności w sklepie internetowym itd. Na uczestników czekały bardzo atrakcyjne nagrody w formie pieniężnej. Co tydzień wylosowani zwycięzcy otrzymywali czek BLIK na kwotę 100 zł. W programie przewidziano łącznie 22 losowania. Podczas ostatniego z nich, nagroda główna wyniosła aż 100 000 zł. Dzienne nagrody w Blikomanii mogły zostać odebrane w bankomatach, natomiast nagroda główna została przekazana przelewem na wskazane przez zwycięzcę konto.

Afriso

Dla firmy Afriso zrealizowaliśmy program partnerski skierowany do instalatorów i dystrybutorów jej asortymentu. Głównym celem było zwiększenie świadomości marki oraz promocja wybranych produktów wśród jej partnerów.

Blikomania

Dla marki BLIK zorganizowaliśmy jedną z największych loterii, której celem była popularyzacja systemu płatności mobilnych. Jej zadaniem było przyciągnięcie nowych użytkowników oraz nagrodzenie dotychczasowych klientów korzystających z BLIK. Wartość nagrody głównej w ramach loterii wyniosła aż 100 tys. zł.