Realizacje

Blikomania 1900x525.png

Blikomania

Dla marki BLIK zorganizowaliśmy jedną z największych loterii, której celem była popularyzacja systemu płatności mobilnych. Jej zadaniem było przyciągnięcie nowych użytkowników oraz nagrodzenie dotychczasowych klientów korzystających z BLIK. Wartość nagrody głównej w ramach loterii wyniosła aż 100 tys. zł.

CEL:

  • Loteria „Blikomania” ma na celu popularyzację mobilnego systemu płatności BLIK.
  • Loteria ma przyciągnąć nowych użytkowników, a także zadbać o zadowolenie tych dotychczasowych.

MECHANIKA:

  • Użytkownicy, żeby wziąć udział w loterii muszą wypełnić formularz, kolejno płacić, wypłacać i przelewać BLIKiem.
  • Co tydzień będą wyłaniani Zwycięzcy, do których trafią nagrody dzienne w formie Czeku BLIK.
  • Zwycięzca losowania zostanie poinformowany powiadomieniem na podany wcześniej adres e-mail.
  • W loterii przewidziane są 22 losowania.
  • Podczas ostatniego losowania dodatkowo wyłoniona zostanie nagroda główna o wartości 100.000 zł!
  • Nagrody dzienne można będzie odebrać w wybranych bankomatach, nagroda główna zostanie przelana na wskazane konto bankowe przez zwycięzcę.

System płatności mobilnych BLIK to marka należąca do PSP – Polskiego Standardu Płatności. Według NBP, w 2019 roku liczba transakcji dokonywanych za pomocą BLIK przekroczyła liczbę tradycyjnych płatności kartą w polskim internecie. Liczba aktywnych użytkowników tego systemu płatności to ponad 16 mln osób.

Nasze zadania w programie Blikomania

Do naszych zadań podczas opracowywania programu Blikomania należało przygotowanie regulaminu i uzyskanie zezwolenia na organizację loterii. Byliśmy również odpowiedzialni za zbudowanie systemu informatycznego, platformy do zarządzania kontami uczestników oraz stroną internetową z formularzem rejestracyjnym losowania. W ramach loterii Blikomania zajęliśmy się również bieżącą obsługą systemu losowań  i strony internetowej loterii, obsługą jej uczestników oraz dystrybucją i wydaniem nagród w postaci e-voucherów BLIK.

Zasady konkursu Blikomania

Loteria Blikomania skierowana była zarówno do nowych użytkowników BLIK, jak i dotychczasowych klientów korzystających z tego rozwiązania. Aby wziąć udział w konkursie, każdy chętny musiał się zarejestrować przez formularz oraz korzystać z systemu BLIK podczas swoich płatności. Transakcje mogły być wykonywane w dowolnej formie, np. wypłaty gotówki, przelewu na telefon, płatności w sklepie internetowym itd. Na uczestników czekały bardzo atrakcyjne nagrody w formie pieniężnej. Co tydzień wylosowani zwycięzcy otrzymywali czek BLIK na kwotę 100 zł. W programie przewidziano łącznie 22 losowania. Podczas ostatniego z nich, nagroda główna wyniosła aż 100 000 zł. Dzienne nagrody w Blikomanii mogły zostać odebrane w bankomatach, natomiast nagroda główna została przekazana przelewem na wskazane przez zwycięzcę konto.

Essilor

Dla marki Essilor zaprojektowaliśmy program lojalnościowy, który skierowaliśmy do właścicieli salonów optycznych współpracujących z firmą Essilor Polonia. Jego głównym celem było zachęcenie ich do zakupu wybranych soczewek marki poprzez nagradzanie aktywności punktami wymiennymi na nagrody.

Klub Partnerów Shell Helix

Dla marki Shell przygotowaliśmy zintegrowany program lojalnościowy i motywacyjny skierowany do partnerów biznesowych firmy, przede wszystkim do warsztatów, dystrybutorów oraz do pracowników obu tych podmiotów.