Realizacje

Oki system 1900x525.png

OKI Systems

Dla OKI Systems Polska zrealizowaliśmy program lojalnościowy oparty na nagradzaniu uczestników, którzy dokonali zakupu premiowanych produktów marki w danym miesiącu punktami wymiennymi na nagrody dostępne w katalogu.

Cel:

  • Uczestnicy otrzymują punkty za zakupy dokonane w miesiącu.

Mechanika:

  • Program realizowany jest w sposób ciągły.
  • Uczestnicy zdobywają punkty za zakup premiowanych produktów.
  • Punkty mogą być wymienione na nagrody w katalogu nagród.

Wyniki:

  • Ponad 2 400 aktywnych uczestników.
  • Wzrost świadomości i obecności marki.
  • Źródło informacji o produktach i nowościach OKI.

OKI Europe to jeden z największych producentów urządzeń drukujących. W jej skład wchodzą spółki globalnej grupy OKI, która od ponad 130 lat jest światowym liderem innowacji w obszarze druku. Firma oferuje szeroką gamę urządzeń i rozwiązań klientom biznesowym. Jako pierwsza wdrożyła technologię cyfrowego druku LED, którą następnie rozwijała o zaawansowane funkcje.

Założenia programu lojalnościowego dla OKI Systems

Czynnikiem, który często wpływa na klientów oraz ich decyzję związaną z wzięciem udziału w programie lojalnościowym jest łatwość zrozumienia zasad programu. Dlatego oparliśmy jego formułę na prostym systemie punktowym i korzyściach w postaci wartościowych nagród z katalogu. W ramach programu OKI Systems każdy uczestnik dokonujący zakupu premiowanych produktów w danym miesiącu, może otrzymać określoną liczbę punktów za tę aktywność na swoje indywidualne konto. Zdobyte punkty mogą zostać wymienione na wybrane nagrody dostępne w katalogu.

Program lojalnościowy OKI Systems – efekty

Wdrożony przez nas program dla firmy OKI Systems Polska jest realizowany w sposób ciągły. Zaangażował do udziału ponad 2 400 aktywnych uczestników, co potwierdziło jego skuteczność i atrakcyjność dla grupy docelowej. Dzięki temu osiągnęliśmy zamierzony cel marki, jakim było zwiększenie jej rozpoznawalności i obecności wśród osób, które korzystają z jej rozwiązań. Program umożliwił wzmocnienie relacji między marką a klientami oraz zwiększył ich lojalność. Dla firmy oznaczało to również osiągnięcie odpowiedniego poziomu sprzedaży wybranego asortymentu. Program lojalnościowy stał się również dla firmy sposobem na zapoznanie uczestników z całą ofertą OKI obejmującą zarówno dotychczasowe produkty, jak i wprowadzane nowości.

Blikomania

Dla marki BLIK zorganizowaliśmy kolejną edycję największej loterii popularyzującej system płatności mobilnych, której celem było zwiększenie liczby transakcji BLIK. Naszym zadaniem było zachęcenie nowych użytkowników oraz docenienie dotychczasowych klientów korzystających z tej formy płatności.

SALTUS Ubezpieczenia

Dla firmy SALTUS Ubezpieczenia zrealizowaliśmy program motywacyjny z nagrodami, którego celem był zwiększenie sprzedaży ubezpieczeń. Został on skierowany do pracowników wszystkich oddziałów.