Realizacje

Oki system 1900x525.png

OKI Systems

Dla OKI Systems Polska zrealizowaliśmy program lojalnościowy oparty na nagradzaniu uczestników, którzy dokonali zakupu premiowanych produktów marki w danym miesiącu punktami wymiennymi na nagrody dostępne w katalogu.

Cel:

  • Uczestnicy otrzymują punkty za zakupy dokonane w miesiącu.

Mechanika:

  • Program realizowany jest w sposób ciągły.
  • Uczestnicy zdobywają punkty za zakup premiowanych produktów.
  • Punkty mogą być wymienione na nagrody w katalogu nagród.

Wyniki:

  • Ponad 2 400 aktywnych uczestników.
  • Wzrost świadomości i obecności marki.
  • Źródło informacji o produktach i nowościach OKI.

OKI Europe to jeden z największych producentów urządzeń drukujących. W jej skład wchodzą spółki globalnej grupy OKI, która od ponad 130 lat jest światowym liderem innowacji w obszarze druku. Firma oferuje szeroką gamę urządzeń i rozwiązań klientom biznesowym. Jako pierwsza wdrożyła technologię cyfrowego druku LED, którą następnie rozwijała o zaawansowane funkcje.

Założenia programu lojalnościowego dla OKI Systems

Czynnikiem, który często wpływa na klientów oraz ich decyzję związaną z wzięciem udziału w programie lojalnościowym jest łatwość zrozumienia zasad programu. Dlatego oparliśmy jego formułę na prostym systemie punktowym i korzyściach w postaci wartościowych nagród z katalogu. W ramach programu OKI Systems każdy uczestnik dokonujący zakupu premiowanych produktów w danym miesiącu, może otrzymać określoną liczbę punktów za tę aktywność na swoje indywidualne konto. Zdobyte punkty mogą zostać wymienione na wybrane nagrody dostępne w katalogu.

Program lojalnościowy OKI Systems – efekty

Wdrożony przez nas program dla firmy OKI Systems Polska jest realizowany w sposób ciągły. Zaangażował do udziału ponad 2 400 aktywnych uczestników, co potwierdziło jego skuteczność i atrakcyjność dla grupy docelowej. Dzięki temu osiągnęliśmy zamierzony cel marki, jakim było zwiększenie jej rozpoznawalności i obecności wśród osób, które korzystają z jej rozwiązań. Program umożliwił wzmocnienie relacji między marką a klientami oraz zwiększył ich lojalność. Dla firmy oznaczało to również osiągnięcie odpowiedniego poziomu sprzedaży wybranego asortymentu. Program lojalnościowy stał się również dla firmy sposobem na zapoznanie uczestników z całą ofertą OKI obejmującą zarówno dotychczasowe produkty, jak i wprowadzane nowości.

CityFit

Dla CityFit przygotowaliśmy program z elementami grywalizacji, który stał się sposobem na utrzymanie dotychczasowych klientów i zbudowanie społeczności wokół marki oraz metodą na zachęcenie użytkowników do odwiedzania siłowni w godzinach 10-17.

Warta

Dla firmy Warta zorganizowaliśmy loterię z nagrodami skierowaną do laureatów konkursu #boWarto. Do wygrania były nagrody pieniężne oraz samochód osobowy Toyota Corolla.