Realizacje

Agrii Polska
Z nami od 2016Firma Agrii Polska powstała z połączenia firm: Dalgety, Kazgod, Agro-Bakałarzewo i Agro-Plus i posiada największą w branży sieć sprzedaży w Polsce.
Cel:
- "Program Partnerski AGRII" to program dedykowany do największych klientów firmy Agrii prowadzących gospodarstwa rolne, którzy dokonują zakupów produktów bezpośrednio od klienta, na własny użytek.
Mechanizm:
- Uczestnicy zbierają punkty, które mogą wymienić na cenne nagrody;
- Poza bogatym katalogiem nagród rzeczowych i indywidualnymi, kartami prepaid, w programie została stworzona dedykowana kategoria nagród pomocnych uczestnikom w prowadzonym biznesie;
- Jako nagrody główne przewidziane są 2 egzotyczne wycieczki.
Wyniki:
- Wzrost świadomości i obecności marki
- Źródło informacji o produktach i nowościach Agrii Polska

JTI Polska
JTI to wiodący koncern tytoniowy na świecie.Cel:
- Program lojalnościowy Origami, do którego zaproszone zostały Punkty Sprzedaży Detalicznej zajmujące się sprzedażą wyrobów tytoniowych i współpracujące z klientem
Mechanika:
- Uczestnicy nagradzani za zakup określonych produktów klienta – punkty wymienne na nagrody;
- Każdy uczestnik posiadał indywidualny login i hasło, za pomocą którego mógł na bieżąco śledzić liczbę zdobytych punktów oraz zamawiać nagrody z dostępnego katalogu online.
Wyniki:
- Program przełożył się na wzrost sprzedaży wybranych produktów

Ateneo Beretta
Z nami od 2016Ateneo Beretta - kotły gazowe, pompy ciepła, kolektory słoneczne, podgrzewacze wody
Cel:
- program motywacyjny - Ateneo Beretta, skierowany do Autoryzowanych Instalatorów oraz Serwisantów firmy Beretta
Mechanizm:
- Uczestnicy rejestrują kody, pobrane z naklejek, umieszczanych na produkcie i wprowadzają je bezpośrednio na stronie lub w prosty i wygodny sposób poprzez bramkę SMS.
Po wysłaniu prawidłowego kodu, punkty są natychmiast weryfikowane i pojawiają się na koncie uczestnika. - Nagrodami w programie są nagrody rzeczowe oraz wycieczka dla najlepszych uczestników.
- Uczestnicy deklarują chęć udziału w wycieczce – od momentu deklaracji ich punkty są zablokowane i nie mogą ich wydawać na nagrody aż do zdobycia wystarczającej liczby pkt na wycieczkę.
Wyniki:
- Wzrost świadomości i obecności marki
- Źródło informacji o produktach i nowościach Ateneo Beretta