Realizacje

Agrii Polska

Agrii Polska 

Z nami od 2016
Firma Agrii Polska powstała z połączenia firm: Dalgety, Kazgod, Agro-Bakałarzewo i Agro-Plus i posiada największą w branży sieć sprzedaży w Polsce.

Cel:

  • "Program Partnerski AGRII" to program dedykowany do największych klientów firmy Agrii prowadzących gospodarstwa rolne, którzy dokonują zakupów produktów bezpośrednio od klienta, na własny użytek.

 Mechanizm:

  • Uczestnicy zbierają punkty, które mogą wymienić na cenne nagrody;
  • Poza bogatym katalogiem nagród rzeczowych i indywidualnymi, kartami prepaid, w programie została stworzona dedykowana kategoria nagród pomocnych uczestnikom w prowadzonym biznesie;
  • Jako nagrody główne przewidziane są 2 egzotyczne wycieczki.

Wyniki:

 

  • Wzrost świadomości i obecności marki
  • Źródło informacji o produktach i nowościach Agrii Polska

 

JTI Polska

JTI Polska 

JTI to wiodący koncern tytoniowy na świecie.

Cel:

  • Program lojalnościowy Origami, do którego zaproszone zostały Punkty Sprzedaży Detalicznej zajmujące się sprzedażą wyrobów tytoniowych i współpracujące z klientem

Mechanika:

  • Uczestnicy nagradzani za zakup określonych produktów klienta – punkty wymienne na nagrody;
  • Każdy uczestnik posiadał indywidualny login i hasło, za pomocą którego mógł na bieżąco śledzić liczbę zdobytych punktów oraz zamawiać nagrody z dostępnego katalogu online.

Wyniki:

  • Program przełożył się na wzrost sprzedaży wybranych produktów
Ateno Beretta

Ateneo Beretta 

Z nami od 2016
Ateneo Beretta - kotły gazowe, pompy ciepła, kolektory słoneczne, podgrzewacze wody

Cel:

  • program motywacyjny - Ateneo Beretta, skierowany do Autoryzowanych Instalatorów oraz Serwisantów firmy Beretta

Mechanizm:

  • Uczestnicy rejestrują kody, pobrane z naklejek, umieszczanych na produkcie i wprowadzają je  bezpośrednio na stronie lub w prosty i wygodny sposób poprzez bramkę SMS.  
    Po wysłaniu prawidłowego kodu, punkty są natychmiast weryfikowane i pojawiają się na koncie uczestnika.
  • Nagrodami w programie są nagrody rzeczowe oraz wycieczka dla najlepszych uczestników.
  • Uczestnicy deklarują chęć udziału w wycieczce – od momentu deklaracji ich punkty są zablokowane i nie mogą ich wydawać na nagrody aż do zdobycia wystarczającej liczby pkt na wycieczkę.

Wyniki:

  • Wzrost świadomości i obecności marki
  • Źródło informacji o produktach i nowościach Ateneo Beretta