Realizacje

Delecta 1900x525.png

Delecta z serca

Dla firmy Bakalland zorganizowaliśmy program lojalnościowy, który został skierowany do wybranych sklepów kupujących produkty marki Delecta. Jego założeniem było zmotywowanie sklepów do realizacji planów sprzedażowych w zamian za cenne nagrody.

Cel:

  • "Delecta z serca" to program lojalnościowy dedykowany wybranym sklepom, kupującym produkty Delecta firmy Bakalland S.A.

 Mechanika:

  • Każdy sklep otrzymuje plany sprzedażowe, za których realizację może zdobyć punkty wymienne na nagrody.
  • Dodatkowo każdy uczestnik ma szansę wygrania nagród głównych w konkursie na najciekawsze uzupełnienie zdania "Delecta z serca daje mi..."
  • Bogaty katalog nagród

 Wyniki:

  • Wzrost świadomości i obecności marki
  • Źródło informacji o produktach i nowościach Delecty

Grupa Bakalland SA to lider na rynku produktów spożywczych, obecny w polskich kuchniach już od ponad 27 lat. Tworzą ją dwie flagowe marki: Bakalland – oferująca wyselekcjonowane bakalie oraz Delecta – posiadająca w swojej ofercie produkty do pieczenia, desery tradycyjne i słodkie desery instant. Produkty obu marek są dostępne nie tylko na rynku krajowym, ale także w Europie i na świecie.    

Program lojalnościowy Delecta i konkurs „Delecta z serca”

Przygotowany przez nas program miał na celu zwiększenie sprzedaży produktów marki Delecta wśród partnerów handlowych grupy Bakalland. Został on skierowany do wybranych sklepów, które kupują produkty Delecta. Założeniem programu lojalnościowego Bakalland było przekazanie uczestnikom planów sprzedażowych oraz skuteczne zachęcenie sklepów do ich realizacji. Za podjęcie się tego wyzwania, uczestnicy otrzymywali punkty, które mogli wymienić na nagrody dostępne w bogatym katalogu nagród. Wprowadziliśmy również kolejną interesującą korzyść w postaci konkursu „Delecta z serca”. Opierał się on na prostym i kreatywnym zadaniu, w formie dokończenia zdania „Delecta z serca daje mi…”. Dzięki temu każdy uczestnik miał również szansę zdobyć dodatkowo atrakcyjną nagrodę główną.

Program lojalnościowy dla partnerów handlowych Bakalland - efekty

Efektem działań prowadzonych w programie lojalnościowym marki Delecta było zwiększenie  jej rozpoznawalności wśród partnerów handlowych oraz skuteczne zaprezentowanie im produktów i nowości z jej oferty. Atrakcyjne nagrody i angażująca forma programu pozwoliły nam osiągnąć zamierzone wyniki oraz wzmocnić relacje z kontrahentami.

Program lojalnościowy skierowany do klientów B2B skutecznie zaktywizował partnerów handlowych marki Delecta do osiągania lepszych wyników sprzedażowych. Poza korzyściami w postaci wartościowych nagród, szczególną zaletą programu była motywacja uczestników do podjęcia się wyzwania związanego z realizacją wskazanego planu sprzedażowego. Są to też najczęstsze powody, dla których klienci biznesowi chętnie biorą w nich udział.

Galeria Arkady Wrocławskie

Dla Centrum Handlowego Arkady Wrocławskie zorganizowaliśmy loterię z nagrodami skierowaną do jej klientów. Z okazji urodzin przeprowadziliśmy 7 etapów losowań, w których do wygrania były nagrody pieniężne w formie kart podarunkowych. Nagrodą główną przewidzianą w tej loterii była karta o wartości 100 000 zł.

Colian

Dla firmy Colian wdrożyliśmy program premiowy skierowany do jej strategicznych klientów – wybranych sklepów spożywczych. Celem programu było zrealizowanie wyznaczonych planów sprzedażowych w ciągu 3 miesięcy.