Realizacje

PIKi 1900x525.png

Instal Konsorcjum

Dla firmy Instal Konsorcjum wdrożyliśmy efektywny program lojalnościowy skierowany do klientów hurtowni zrzeszonych w ramach IK. Celem programu było wsparcie kluczowych odbiorców marki i nagradzanie ich za aktywność punktami wymiennymi na nagrody.

Cel:

  • Program jest wsparciem dla hurtowni zrzeszonych w ramach Instal Konsorcjum.

Mechanika:

  • Użytkownicy nagradzani są punktami za zakupy produktów instalatorskich w ramach akcji promocyjnych ogłaszanych przez IK.
  • Uczestnicy programu maję wgląd w historię zakupów, informacje o zdobytych punktach, aktualnościach, szkoleniach i webinariach.
  • Punkty wymieniają na nagrody z katalogu nagród.
  • Dla uczestników programu wydawany jest również biuletyn w wersji papierowej.

Wyniki:

  • Wzrost zainteresowania nowymi technologiami w ramach systemów instalatorskich.
  • Wzrost zakupów promowanych w ramach akcji promocyjnych.
  • Wzrost rozpoznawalności produktów, dzięki wykorzystaniu dostępnych dla uczestników materiałów w ramach biuletynu.

Instal Konsorcjum to jedna z największych sieci hurtowni w Polsce działająca w branży techniki grzewczej, instalacyjnej i sanitarnej. Firma funkcjonuje na rynku ponad 26 lat, a obecnie tworzy ją 31 hurtowni w całym kraju oraz 150 punktów dystrybucyjnych.

Program partnerski Partner IK

Stworzony przez nas program partnerski dla Instal Konsorcjum został wdrożony w celu wsparcia kluczowych klientów marki korzystających z oferty hurtowni wchodzących w skład IK. Założeniem programu Partner IK było nagradzanie uczestników punktami za zakup produktów instalatorskich objętych akcją promocyjną. Zdobyte punkty mogły zostać wymienione na atrakcyjne nagrody z katalogu. Uczestnicy programu lojalnościowego mogli zapoznawać się z informacjami na temat asortymentu marki za pomocą biuletynu wydawanego w formie papierowej. Każdy z uczestników miał na swoim koncie dostęp do historii dokonywany zakupów, liczbie zdobytych punktów oraz aktualnościach związanych z programem partnerskim i akcjami promocyjnymi. Klienci mogli również zdobywać wiedzę dzięki szkoleniom i webinariom udostępnionym na platformie.

Program lojalnościowy B2B - efekty

Wynikiem wprowadzonego programu lojalnościowego dla klientów hurtowni Instal Konsorcjum był wzrost zainteresowania nowymi technologiami w ramach systemów instalatorskich oferowanych przez markę. Dzięki biuletynom, szkoleniom i webinariom każdy uczestnik zdobywał najnowsze informacje o dostępnych rozwiązaniach, które mógł wykorzystywać w codziennej pracy. Program IK zwiększył sprzedaż produktów objętych akcjami promocyjnymi oraz umożliwił wzrost ich rozpoznawalności wśród specjalistów z branży. Wykorzystanie cennego katalogu nagród rzeczowych skutecznie zaangażowało partnerów do wzięcia udział w programie.

R Service Club

Dla firmy Renault zrealizowaliśmy program motywacyjny skierowany do jej autoryzowanych warsztatów samochodowych. Jego celem była skuteczna motywacja doradców i kierowników oraz wsparcie sprzedaży usług i pakietów gwarancyjnych Renault.

Colian

Dla firmy Colian wdrożyliśmy program premiowy skierowany do jej strategicznych klientów – wybranych sklepów spożywczych. Celem programu było zrealizowanie wyznaczonych planów sprzedażowych w ciągu 3 miesięcy.