Realizacje

PIKi 1900x525.png

Instal Konsorcjum

Dla firmy Instal Konsorcjum wdrożyliśmy efektywny program lojalnościowy skierowany do klientów hurtowni zrzeszonych w ramach IK. Celem programu było wsparcie kluczowych odbiorców marki i nagradzanie ich za aktywność punktami wymiennymi na nagrody.

Cel:

  • Program jest wsparciem dla hurtowni zrzeszonych w ramach Instal Konsorcjum.

Mechanika:

  • Użytkownicy nagradzani są punktami za zakupy produktów instalatorskich w ramach akcji promocyjnych ogłaszanych przez IK.
  • Uczestnicy programu maję wgląd w historię zakupów, informacje o zdobytych punktach, aktualnościach, szkoleniach i webinariach.
  • Punkty wymieniają na nagrody z katalogu nagród.
  • Dla uczestników programu wydawany jest również biuletyn w wersji papierowej.

Wyniki:

  • Wzrost zainteresowania nowymi technologiami w ramach systemów instalatorskich.
  • Wzrost zakupów promowanych w ramach akcji promocyjnych.
  • Wzrost rozpoznawalności produktów, dzięki wykorzystaniu dostępnych dla uczestników materiałów w ramach biuletynu.

Instal Konsorcjum to jedna z największych sieci hurtowni w Polsce działająca w branży techniki grzewczej, instalacyjnej i sanitarnej. Firma funkcjonuje na rynku ponad 26 lat, a obecnie tworzy ją 31 hurtowni w całym kraju oraz 150 punktów dystrybucyjnych.

Program partnerski Partner IK

Stworzony przez nas program partnerski dla Instal Konsorcjum został wdrożony w celu wsparcia kluczowych klientów marki korzystających z oferty hurtowni wchodzących w skład IK. Założeniem programu Partner IK było nagradzanie uczestników punktami za zakup produktów instalatorskich objętych akcją promocyjną. Zdobyte punkty mogły zostać wymienione na atrakcyjne nagrody z katalogu. Uczestnicy programu lojalnościowego mogli zapoznawać się z informacjami na temat asortymentu marki za pomocą biuletynu wydawanego w formie papierowej. Każdy z uczestników miał na swoim koncie dostęp do historii dokonywany zakupów, liczbie zdobytych punktów oraz aktualnościach związanych z programem partnerskim i akcjami promocyjnymi. Klienci mogli również zdobywać wiedzę dzięki szkoleniom i webinariom udostępnionym na platformie.

Program lojalnościowy B2B - efekty

Wynikiem wprowadzonego programu lojalnościowego dla klientów hurtowni Instal Konsorcjum był wzrost zainteresowania nowymi technologiami w ramach systemów instalatorskich oferowanych przez markę. Dzięki biuletynom, szkoleniom i webinariom każdy uczestnik zdobywał najnowsze informacje o dostępnych rozwiązaniach, które mógł wykorzystywać w codziennej pracy. Program IK zwiększył sprzedaż produktów objętych akcjami promocyjnymi oraz umożliwił wzrost ich rozpoznawalności wśród specjalistów z branży. Wykorzystanie cennego katalogu nagród rzeczowych skutecznie zaangażowało partnerów do wzięcia udział w programie.

Warta

Dla firmy Warta zorganizowaliśmy loterię z nagrodami skierowaną do laureatów konkursu #boWarto. Do wygrania były nagrody pieniężne oraz samochód osobowy Toyota Corolla.

BGŻ BNP Paribas

Dla banku BGŻ BNP Paribas stworzyliśmy program lojalnościowy skierowany do jego partnerów biznesowych. Głównym założeniem było premiowanie podejmowanych przez nich aktywności za pomocą nagród.