Blog
-
2021-01-12
Katalog nagród – wyjątkowy sposób nagradzania
Znalezienie unikalnych sposobów nagradzania lojalnych klientów staje się coraz trudniejsze. W przypadku firm, które posiadają program lojalnościowy wprowadzanie innowacyjnych metod nagradzania za wydatki, zaangażowanie lub udział w promowaniu marki nie ma praktycznie żadnych ograniczeń.Sprawdź -
2020-12-29
Prognozy na 2021 – co czeka programy lojalnościowe w świetle zmian wywołanych epidemią?
Utrzymanie lojalności klientów w roku 2020 było prawdziwym wyzwaniem. Nieprzewidywalne zmiany rzutujące na gospodarkę sprawiły, że wszystkie branże musiały walczyć o pozycję na rynku. Szczególne wyzwania dotyczyły handlu...Sprawdź -
2020-12-09
Programy lojalnościowe: podsumowanie 2020
Rok 2020 był czasem pełnym wyzwań i piętrzących się trudności, związanych z pandemią COVID-19. Zmienne warunki na rynku gospodarczym spowodowały, że troska o utrzymanie klientów i silne związanie ich z marką stała...Sprawdź -
2020-12-02
Analityka w programach lojalnościowych 2020: zobacz dane, które musisz mierzyć
Znaczenie lojalności klientów to główny element napędowy sukcesu każdej marki. Nie jest tajemnicą, że oferowanie programów lojalnościowych oraz nagród motywacyjnych to narzędzia, które stanowią bardzo atrakcyjną formę...Sprawdź -
2020-11-16
WOW Gift – nowy standard obdarowywania
Związanie kontrahentów i pracowników z marką jeszcze nigdy nie było aż tak ważne. Rzeczywistość niepewności dotyczącej ciągłego rozwoju pandemii oraz konieczność zaostrzenia przepisów tyczących się troski o zdrowie i bezpieczeństwo...Sprawdź -
2020-10-27
Czeki BLIK – przykłady zastosowania w praktyce
BLIK jako system mobilnych płatności szturmem wszedł na salony polskiej bankowości i wygląda na to, że rozgościł się na nich na dobre. Możliwość dokonywania opłat jedynie przy użyciu smartfon’a jest obecnie jednym z podstawowych narzędzi...Sprawdź -
2020-10-20
10 sposobów dopasowania programów lojalnościowych do czasów pandemii - cz. 2.
W związku z czasami niepewności i wzrostu poziomu rozprzestrzeniania się wirusa COVID-19 wysiłek wielu naukowców ukierunkowany jest na poszukiwanie skutecznych sposobów obniżenia krzywej zachorowań.Sprawdź -
2020-10-13
10 sposobów dopasowania programów lojalnościowych do czasów pandemii – cz. 1.
Sytuacja epidemiologiczna zaostrza się z każdym dniem i oddziałuje na wszystkie gałęzie gospodarki. Dzisiejszy świat wymaga od przedsiębiorców innego systemu reakcji, bardziej elastycznego podejścia. Programy lojalnościowe służą...Sprawdź -
2020-09-28
Cel: zrozumieć swoich klientów w 2020 roku – pokolenie Z
Dlaczego niektórych klientów łatwiej zmotywować do działania, podczas gdy inni są na to zupełnie odporni? Co powoduje, że wybierają takie, a nie inne produkty czy usługi? Z jakich powodów gromadzą punkty w programach lojalnościowych...Sprawdź -
2020-09-21
TRENDY 2020: Czy poziomy użytkowników w programach lojalnościowych zwiększają ich skuteczność?
Czy dywersyfikacja użytkowników w programach lojalnościowych, na „lepszych i słabszych” ma biznesowe uzasadnienie? W jaki sposób odbija się to na ewolucji lojalności wobec marki czy firmy? Czy rzeczywiście coraz...Sprawdź