Blog
-
2018-02-26
Grywalizacja. Budowanie lojalności za pomocą programu opartego na grze
Dobry program lojalnościowy buduje relacje z klientem marki. Niestety coraz częściej nagroda, nawet atrakcyjna, może nie być wystarczającym czynnikiem, który pozwoli zaangażować konsumentów.Sprawdź -
2018-02-19
O nazwie programu lojalnościowego, czyli jakimi słowami przyciągnąć uczestników
Przygotowując program lojalnościowy kładziemy nacisk na strategię, wykorzystane mechanizmy, przejrzystość i atrakcyjność dla potencjalnych uczestników. Poświęcamy również wiele uwagi katalogowi nagród..Sprawdź -
2018-01-29
Millenialsi. Najważniejsze elementy współczesnego programu lojalnościowego
Specjaliści zajmujący się marketingiem zdają sobie sprawę, jak ważną grupą docelową dla wielu marek są osoby z pokolenia Y. Dlatego tak dużą wagę przykładają do tworzenia strategii komunikacji i budowania lojalności dedykowanych właśnie Millenialsom..Sprawdź -
2018-01-22
Millenialsi. Kluczowa grupa docelowa współczesnych programów lojalnościowych
Najbardziej aktywną grupą konsumencką jest pokolenie Y. Już teraz wpływ Millenialsów na rozwój handlu jest znaczący, a w przyszłości ma być jeszcze większy. Z tego też względu strategia komunikacji każdej marki powinna być ukierunkowana na tą właśnie..Sprawdź -
2018-01-12
Programy lojalnościowe w 2018 roku
Firmy funkcjonujące na polskim rynku handlowo-usługowym coraz bardziej dostrzegają korzyści związane z realizacją programów lojalnościowych, a co za tym idzie, coraz chętniej po nie sięgają. Nie inaczej będzie w 2018 roku. Programy motywacyjne przyniosą..Sprawdź -
2018-01-03
Programy lojalnościowe. Podsumowanie roku 2017
Rola, jaką odgrywają programy lojalnościowe w budowaniu trwałej relacji na linii marka - klient, jest wciąż bardzo duża, i z roku na rok przybywa coraz więcej rozwiązań w tym obszarze. W roku 2017 programy motywacyjne wciąż stanowiły jedną z najczęściej..Sprawdź -
2017-12-11
3 powody, dla których klienci opuszczają program lojalnościowy
Od dawna wiadomo, że utrzymanie stałych klientów wymaga mniej wysiłku i kosztów niż pozyskanie nowych. Szacuje się, że działania ukierunkowane na potencjalnych klientów kosztują markę nawet 7 razy więcej niż te skoncentrowane na budowaniu lojalności..Sprawdź -
2017-12-04
Czy grywalizacja potrzebuje porzucenia schematów?
Powody skłaniające klienta do wdrożenia programu lojalnościowego wielokrotnie są do siebie bardzo podobne i opierają się na budowaniu i umacnianiu relacji pomiędzy naszym klientem, a odbiorcą końcowym - w tym przypadku uczestnikiem programu. Jeden cel..Sprawdź -
2017-11-24
Dlaczego program lojalnościowy jest dobry dla małych przedsiębiorców?
Program lojalnościowy opiera się na prostej filozofii. Ma przede wszystkim związać klienta z marką, a firma ma tym samym zwiększyć swoją sprzedaż. Jest to transakcja wiązana, z której korzyści czerpią obie strony. Wszystkie duże koncerny zbudowały swoją..Sprawdź -
2017-11-17
Szybki sposób na grywalizacje
Na wszystko istnieje określony wzór, wszystko da się opisać w prostszy lub bardziej złożony sposób - takie zadanie postawiłem sobie jakiś czas temu, myśląc o grywalizacji w programach lojalnościowych.Sprawdź