Blog
-
2018-08-13
Grywalizacja jako metoda kształtowania zaangażowania pracowników
O grywalizacji w kontekście budowania lojalności konsumenckiej napisano już wiele. Również my podejmowaliśmy ten temat na naszym blogu. Tymczasem, jak się okazuje, to nie jedyna możliwość jej wykorzystania w działaniach biznesowych.Sprawdź -
2018-07-05
Budowanie lojalności w branży fitness
Programy lojalnościowe kojarzą się zazwyczaj ze sklepami i e-commerce. Jednak dobrze dopasowana strategia budowania przywiązania przynosi korzyści niemal w każdej branży.Sprawdź -
2018-06-26
Gamingowe programy lojalnościowe
Branża gier video jest często bagatelizowana. A przynajmniej było tak do momentu, kiedy parę lat temu GTA V zarobiło 800 mln dolarów w dniu premiery. Potencjał tego rynku, jest zatem ogromny. Ale czy jest w nim miejsce na programy lojalnościowe?Sprawdź -
2018-06-19
Nagrody lojalnościowe za wspieranie… kultury?
Jednym z trudniejszych etapów tworzenia koncepcji programu lojalnościowego jest dobór odpowiedniego katalogu nagród. Przy całym przywiązaniu klienta do marki, to jednak one są czynnikiem angażującym i motywującym. Źle dobrane mogą sprawić, że misternie planowana akcja zakończy się fiaskiem.Sprawdź -
2018-06-06
Rywalizacja w duchu sportu, czyli najciekawszy program lojalnościowy dla kibiców piłkarskich
Rywalizacja sportowa to jeden z bodźców, który dostarcza największych emocji. A gdyby poruszenie wywołane zmaganiami na boisku piłkarskim połączyć z działaniem biznesowym?Sprawdź -
2018-05-23
Loterie, konkursy i programy lojalnościowe a RODO
Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych zostało uchwalone w 2016 roku. Głośno o nim robi się jednak dopiero od początku bieżącego, ponieważ wchodzi w życie 25 maja. W firmach zapanowały gorączkowe analizy, weryfikacje regulaminów i baz danych.Sprawdź -
2018-05-14
Motivation Direct prezentuje nowe logo i stronę internetową
Każdego dnia motywujemy do działań, które przynoszą realne korzyści dla naszych klientów. Wspierając ich rozwój, sami doskonalimy swoje umiejętności i wspinamy się na szczyt biznesowych możliwości.Sprawdź -
2018-05-08
Grywalizacja tylko dla dużych firm? Niekoniecznie
Jak już niejednokrotnie wspominaliśmy, grywalizacja szturmem przebiła się do słowników marketingowych i znalazła się w centrum zainteresowania wszystkich, których pragną osiągnąć założone cele biznesowe swojego przedsiębiorstwa. Działanie może być nie...Sprawdź -
2018-04-24
Odwieczna wojna? Jakie są różnice w budowaniu programów lojalnościowych dla kobiet i mężczyzn?
Tworzenie własnych programów lojalnościowych to trudne zadanie, które wymaga wzięcia pod uwagę wielu czynników. Wśród nich jest również płeć naszych klientów.Sprawdź -
2018-04-11
Motivation Direct wyróżnione przez Financial Times
Lista FT1000 2018 sporządzona przez dziennik Financial Times to elitarne zestawienie najszybciej rozwijających się firm w Europie.Sprawdź