Blog
-
2016-03-31
Programy lojalnościowe – Podsumowanie roku 2015 i nowe trendy - część druga
Pierwszy kwartał roku to doskonały czas na analizy i podsumowania minionych dwunastu miesięcy. Również w branży programów lojalnościowych.Sprawdź -
2016-02-08
Programy lojalnościowe – Podsumowanie roku 2015 i nowe trendy
Niniejszy artykuł jest podsumowaniem najważniejszych trendów 2015 roku na rynku programów lojalnościowych. Znalazło się w nim kilka ciekawych przykładów działań prowadzonych w ramach programów, które mogą posłużyć jako inspiracja.Sprawdź -
2016-02-01
Przykład Programu Lojalnościowego – konsolidacja benefitów
Konsolidacja benefitów jest obecnie najmocniejszym trendem, na bazie którego powstają kolejne programy lojalnościowe. Prosta mechanika, szybki odbiór nagrody i realne korzyści z uczestnictwa w programie daje szansę na zbudowanie długotrwałej lojalności.Sprawdź -
2015-12-18
Nagrody w programach lojalnościowych
Jakie nagrody wybrać dla uczestników programu, który organizujemy? Jakie produkty przykują uwagę odbiorców i zmotywują do realizacji postawionych przed uczestnikiem celów? Jak podejść do kwestii doboru nagród? Czy kierować się badaniami rynku?Sprawdź -
2015-11-30
Karta przedpłacona - prezent idealny
Karty przedpłacone są coraz częściej wykorzystywane jako nagrody w programach lojalnościowych, motywacyjnych, wsparcia sprzedaży, a także do nagrodzenia efektów pracy swoich pracowników.Sprawdź -
2015-11-16
Grywalizacja jako element strategii sprzedażowej
Przeciętny konsument jest obecnie atakowany komunikatami ze wszystkich stron. Natłok informacji sprawił, że nie zwracamy uwagi na standardowe komunikaty promocyjne – a nawet jeśli, to szybko o nich zapominamy.Sprawdź -
2015-10-23
Programy lojalnościowe - najczęściej popełniane błędy
Poprzez odpowiednio skonstruowany program lojalnościowy możliwe staje się nie tylko zyskanie lojalności wśród dotychczasowych klientów, ale również zainteresowanie swoją ofertą zupełnie nowych konsumentów.Sprawdź -
2015-09-29
5 najlepszych kierunków dla Incentive Travel
Incentive travel jest oryginalną formą nagradzania pracowników za realizację określonych zadań, za szczególne osiągnięcia lub jest traktowane jako zabieg motywacyjny i zachęta na przyszłość.Sprawdź -
2015-09-17
Kiedy konkurs staje się Loterią
Organizowanie konkursów lub loterii jest niezwykle popularne w ramach programów lojalnościowych. Niemniej jednak, z organizacją tego typu przedsięwzięć wiąże się wiele elementów z zakresu prawa i nie tylko, które należy przestrzegać.Sprawdź -
2015-07-16
Dlaczego warto powierzyć prowadzenie programu motywacyjnego pracownikom zewnętrznej firmie?
Jednym z podstawowych elementów zarządzania zasobami ludzkimi jest skuteczny system motywacyjny. System taki pozwala zwiększyć zaangażowanie pracowników, wzmocnić ich więź z firmą, a także stworzyć...Sprawdź