Blog
-
2015-05-25
Co warto wiedzieć o uczestnikach programów lojalnościowych?
Program lojalnościowy to dla wielu firmy i marek niezwykle skuteczna metoda na zainteresowanie oferowanymi produktami i zbudowanie długotrwałej lojalności wśród konsumentów. Jednak jest to również...Sprawdź -
2015-05-11
Cykl drogi zakupowej Klienta w kontekście programu lojalnościowego
Lojalność klienta to aspekt, który wiąże się ze stworzeniem i utrzymaniem wartościowych relacji z konsumentami. Poprzez drogę zakupową klienta, firma potrafi określić, w jaki sposób budować...Sprawdź -
2015-04-21
Określenie strategii celów – podstawa skutecznego programu lojalnościowego
Program lojalnościowy to jedno z narzędzi promocji konsumenckiej, które jest wykorzystywane w sprzedaży. To program, w którym konsumenci są nagradzani za zdobycie odpowiedniej ilości punktów i nie...Sprawdź -
2015-04-02
Skuteczna komunikacja kluczem do sukcesu programu lojalnościowego
Wbrew powszechnie panującej opinii, programy lojalnościowe to nie tylko sposób na zwiększenie sprzedaży oraz na zainteresowanie czy zatrzymanie klientów. Jest to również niezwykle skuteczne narzędzie...Sprawdź -
2014-12-16
Cele handlowców powiązane z celami klientów – jak to zrobić?
„Ludzie z celami odnoszą sukcesy, ponieważ wiedzą, dokąd zmierzają. To jest aż tak proste.” – powiedział kiedyś Earl Nightingale. Umiejętność wyznaczania sobie celów jest kluczowym krokiem w procesie...Sprawdź -
2014-12-02
TOP5 najciekawszych programów lojalnościowych ze Stanów Zjednoczonych
Program lojalnościowy to, zgodnie z definicją, długotrwałe działanie marketingowe, którego celem jest budowanie i podtrzymywanie pozytywnych relacji z wybranymi klientami.Sprawdź -
2014-11-18
Karty przedpłacone – kiedy warto, a kiedy nie warto ich stosować?
Karty przepłacone to rozwiązanie coraz częściej wykorzystywane w programach lojalnościowych, które umożliwia ich członkom wymianę punktów zdobytych w trakcie programu na środki pieniężne właśnie...Sprawdź -
2014-11-10
Efektywny program lojalnościowy – na co zwrócić uwagę przy jego projektowaniu?
Stworzenie efektywnego programu lojalnościowego to zadanie niełatwe. Firma musi dostosować charakter danej realizacji do podstawowych celów firmy oraz targetu, do jakiego kieruje ona swoje produkty i...Sprawdź -
2014-10-15
Zamień punkty na pieniądze, czyli karty przedpłacone w praktyce
Karty przedpłacone, zwane również karty pre-paid są coraz częściej wykorzystywane w programach motywacyjnych. Stanowią bardzo wygodny sposób zamiany punktów na na nagrody lub pieniądze, które każdy...Sprawdź -
2014-10-01
Regulamin konkursu - O czym trzeba pamiętać?
W ciągu kilku ostatnich lat możemy zaobserwować, iż coraz częściej w mediach, sklepach czy na portalach społecznościowych pojawia się znacznie więcej informacji dotyczących organizacji różnego...Sprawdź