Blog

12 stycznia 2018

Programy lojalnościowe w 2018 roku

Firmy funkcjonujące na polskim rynku handlowo-usługowym coraz bardziej dostrzegają korzyści związane z realizacją programów lojalnościowych, a co za tym idzie, coraz chętniej po nie sięgają. Nie inaczej będzie w 2018 roku. Programy motywacyjne przyniosą przedsiębiorstwom wymierne korzyści, o ile wykorzystają one odpowiednią wiedzę o swoich klientach.

Najważniejszą kwestią dla przedsiębiorców w 2018 roku powinna być skuteczna akumulacja informacji o zachowaniach zakupowych klientów, odpowiednia rekomendacja swoich produktów/usług w mediach społecznościowych oraz wielokanałowość przekazu.

Czego jeszcze należy się spodziewać w 2018 roku na rynku programów lojalnościowych oraz jakie rozwiązania warto wdrożyć, aby zbudować trwałą lojalność wśród klientów w nowym roku? Odpowiedź znajdziesz w artykule przygotowanym przez Przemysława Wenka opublikowanym na NowyMarketing.pl.

 

Przemysław Wenka
CEO i Dyrektor Handlowy w Motivation Direct.