Loteria to obecnie jedna ze skuteczniejszych technik wspierania sprzedaży. Jako mechanizm budowania masowych akcji konsumenckich pozwala trafić do szerokiej grupy odbiorców i zaktywizować jak największą liczbę stanowiących ją osób. Efekt? Budowa świadomości marki i lojalności wśród klientów.
Dla klientów loteria promocyjna, a zwłaszcza loteria audiowizualna to wciąż doskonała rozrywka, ale i szansa zyskania atrakcyjnych nagród za stosunkowo niewielką zazwyczaj formę aktywności. Natomiast dla firmy jest to forma ciekawej promocji, dzięki której możliwe staje się pozyskiwanie nowych klientów, jak również silniejsze przywiązanie stałych klientów do marki, co w rezultacie zawsze prowadzi do zwiększenia sprzedaży.
Zespół naszych specjalistów zadba o:
- stworzenie koncepcji loterii adekwatnej do specyfiki firmy i grupy docelowej,
- wybór najefektywniejszych metod działania projektowanej loterii,
- dedykowane mechanizmy pozwalające na sprawne zarządzanie loterią.
W ramach realizowanej loterii promocyjnej czy loterii audioteksowej:
- zapewniamy wsparcie w zakresie tworzenia regulaminu, dopełniania formalności prawnych,
- zapewniamy opracowanie katalogu i zakupu nagród, jak również ich logistykę,
- obsługujemy reklamacje oraz zwroty,
- udostępniamy system informatyczny umożliwiający przyjmowanie zgłoszeń i przeprowadzanie losowań,
- udostępniamy rozbudowaną platformę informatyczną z modułami do komunikacji, zarządzania katalogiem nagród i raportowania z przebiegu akcji.