Blog
-
2025-05-27
Nagroda, która angażuje. Czy karty lunchowe to dobry sposób na motywację pracowników?
Zastanawiasz się, jak wzmocnić motywację i zaangażowanie pracowników? Poznaj nowoczesne benefity pozapłacowe – w tym kartę lunchową, która zyskuje na popularności wśród firm dbających o dobrostan zespołu.Sprawdź -
2025-05-21
Dekada z BLIKIEM! Co przyniosła jubileuszowa Blikomania 2025?
Tegoroczna edycja jednej z najpopularniejszych loterii konsumenckich w kraju, Blikomanii, była wyjątkowa — świętowano 10-lecie systemu BLIK. Za organizację jubileuszowej odsłony ponownie odpowiadało Motivation Direct, a rezultaty przerosły wszelkie oczekiwania.Sprawdź -
2025-05-15
Jak zbudować lojalność klientów w trudnych czasach? Poznaj kluczowe elementy programów lojalnościowych wzmacniających Twój biznes
Niepokój na rynkach globalnych, narastający kryzys na rynkach lokalnych, rosnące obawy przedsiębiorców i ich odbiorców – wszystko to wpływa na zmianę zachowania konsumentów, na spadek inwestycji i zmniejszające się budżety zakupowe.Sprawdź -
2025-05-06
Programy lojalnościowe a wsparcie sprzedaży - najnowszy raport Motivation Direct
Czy programy lojalnościowe rzeczywiście napędzają sprzedaż i wzmacniają przewagę konkurencyjną? Odpowiedź znajdziesz w raporcie „Badanie programów wsparcia sprzedaży”, opracowanym przez Motivation Direct we współpracy z ekspertami Uniwersytetu Warszawskiego.Sprawdź -
2025-04-30
Lojalność klientów a zwiększenie sprzedaży. Jak programy lojalnościowe wspierają nowoczesny biznes?
Jak wdrożenie programów lojalnościowych wpływa na przyciąganie nowych klientów oraz budowanie przewagi konkurencyjnej? Czy przekłada się to na zwiększenie sprzedaży, jak sugerują wyniki badania Motivation Direct?Sprawdź -
2025-04-25
Analityka w programach lojalnościowych: które dane przekładają się na realny wzrost sprzedaży?
Jakie narzędzia mogą być najbardziej przydatne w monitorowaniu sukcesu programów lojalnościowych i jak je skutecznie wykorzystać?Sprawdź -
2025-03-28
Sztuczna inteligencja w programach lojalnościowych to klucz do optymalizacji i zwiększenia zysków
Nie istnieje obecnie zarządzenie programami lojalnościowymi bez technologii. Narzędziem, które zdobywa w tej kwestii coraz to większą popularność, jest – oczywiście – sztuczna inteligencja.Sprawdź -
2025-03-24
Nowa era w marketingu: jak AI zmienia zasady gry w programach lojalnościowych?
Hiperpersonalizacja, dopasowywanie zasad i założeń do targetu w oparciu o ogromne ilości danych czy automatyzacja komunikacji to tylko część z zapewnianych przez sztuczną inteligencję (AI) funkcjonalności, które już teraz wykorzystywane są w programach lojalnościowych.Sprawdź -
2025-02-27
Analiza skuteczności programów lojalnościowych w branży home and garden
Programy lojalnościowe stały się jednym z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych, umożliwiającym firmom zarówno zwiększenie sprzedaży, jak i budowanie długoterminowej więzi z odbiorcami. Jakie mechanizmy działają najlepiej? Jakie błędy popełniają firmy? I jak mierzyć sukces tych programów? Przyjrzyjmy się temu bliżej.Sprawdź -
2025-02-26
Nagrody i e-vouchery w programach lojalnościowych
Atrakcyjne nagrody to jeden z fundamentów udanego programu lojalnościowego. Zastanawiasz się, jak odpowiednio dobrać je do grupy docelowej? Tego, jakich nagród w programach lojalnościowych oczekują obecnie ich uczestnicy, dowiesz się z poniższego artykułu.Sprawdź