Blog

30 czerwca 2015

Karta podarunkowa – sprawdzony sposób na bezgotówkowe wsparcie klientów

Karty podarunkowe są jednym z bardziej efektywnych narzędzi współczesnego marketingu. To produkty atrakcyjne zarówno dla klientów, jak i partnerów biznesowych. Przyczyniają się do zwiększenia i rozszerzenia kanałów sprzedaży, poprawiają płynność finansową, optymalizują zyski, zwiększają ilość przeprowadzanych transakcji, motywują do dokonywania zakupów, a także pozwalają zdobyć nowych klientów. To jednak tylko niektóre korzyści, wynikające z posiadania karty podarunkowej!

Karta podarunkowa Motivation Direct

Karta podarunkowa zamówiona w Motivation Direct stanowi doskonałe rozwiązanie bezgotówkowego wsparcia klientów. To opcja szczególnie skuteczna w przypadku, gdy firma pragnie motywować szeroką grupę konsumentów, a oferta jej produktów i usług jest szeroka i zróżnicowana.

Każda karta podarunkowa może zostać dowolnie obandowana, przez co idealnie sprawdza się zarówno w galerii handlowej, sklepie sieciowym, salonie kosmetycznym czy też w każdej innej firmie usługowej. To narzędzie będące jednocześnie skutecznym sposobem promocji marki oraz eleganckim upominkiem dla konsumentów. Ponadto karta podarunkowa to świetny pomysł na prezent dla członków rodziny, przyjaciół czy współpracowników.

Należy zaznaczyć, iż popularność kart podarunkowych wynika przede wszystkim z faktu, iż marka nie narzuca konkretnego prezentu swoim konsumentom, ale daje im możliwość wyboru tego, czego naprawdę potrzebują z dostępnego asortymentu produktów i usług.