Programy lojalnościowe

Programy lojalnościowe i motywacyjne

W ofercie Motivation Direct znajdziesz kompleksowe programy lojalnościowe i motywacyjne, dzięki którym możesz nie tylko zwiększyć sprzedaż i zyskać nowych klientów, zmotywować swoich pracowników i partnerów biznesowych, ale także zbudować świadomość marki w oczach klientów i partnerów. Jeśli chcesz na stałe wdrożyć program lojalnościowy lub motywacyjny w strategię marketingową Twojej firmy, zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą pewnego i wypróbowanego rozwiązania, jakim są Programy Lojalnościowe i Motywacyjne dla klientów i firm.

Wsparcie sprzedaży kroki

Zdefiniowanie zasad udziału w programie oraz przyznawania punktów

Wybór narzędzi wykorzystywanych w programie

Wdrożenie programu lojalnościowego w życie

Monitorowanie zwiększonej sprzedaży

Zdefiniowanie zasad udziału w programie oraz przyznawania punktów

Na tym etapie możesz:

  • wybrać profil uczestnika programu lojalnościowego,
  • oszacować mechanizm i zasady zbierania punktów w programie
    lojalnościowym lub motywacyjnym;
  • wybrać motyw graficzny oraz logotyp stosowany
    w programie lojalnościowym.
  • zdefiniować formułę prawną i zaakceptować
    kształt regulaminu programu lojalnościowego.

 

Wybór narzędzi wykorzystanych w programie

Na tym etapie możesz:

  • wybrać funkcjonalności i moduły systemu lojalnościowego lub motywacyjnego,
  • wybrać sposób komunikacji z uczestnikami programu lojalnościowego lub motywacyjnego (sms, e-mail, infolinia),
  • opracować system raportowania i rozliczania wyników,
  • zdefiniować katalog nagród do programu lojalnościowego lub motywacyjnego (korzystając z najbogatszej oferty na rynku).

Wdrożenie programu lojalnościowego w życie

Na tym etapie możesz:

  • wysłać informację o programie do wszystkich potencjalnych uczestników,
  • udostępnić uczestnikom programu lojalnościowego platformę online, z której mogą sprawdzać
    stan swoich punktów,
  • umożliwić uczestnikom wymianę punktów na
    nagrody,
  • prowadzić dedykowane akcje promocyjne w
    celu zwiększenia skuteczności.

Monitorowanie zwiększonej sprzedaży

Na tym etapie możesz:

  • analizować efekty programu lojalnościowego w czasie (np.
    zwiększoną sprzedaż),
  • analizować działania uczestników programu (np. zdobyte punkty, rankingi najbardziej aktywnych uczestników),
  • analizować najbardziej popularne nagrody w programie
    lojalnościowym i motywacyjnym,
  • analizować wyniki okresowych promocji.

 

 

 

Napisz
do nas

Zadzwoń (22) 201 24 56
Formularz domyślny

Motivation Direct Sp. z o.o.

02-607 Warszawa, ul. Czeczota 31

tel +48 22 201 24 56, fax +48 22 201 05 86

info@motivationdirect.pl

Diament miesięcznika Forbes 2017 Gazele Biznesu 2017 - Puls Biznesu Technology Fast 50 2016 Central Europe - Deloitte


Używamy polityki cookies , brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza akceptację
Stopka prawa