W ofercie Motivation Direct znajdziesz kompleksowe programy lojalnościowe i motywacyjne, dzięki którym możesz nie tylko zwiększyć sprzedaż i zyskać nowych klientów, zmotywować swoich pracowników i partnerów biznesowych, ale także zbudować świadomość marki w oczach klientów i partnerów. Jeśli chcesz na stałe wdrożyć program lojalnościowy lub motywacyjny w strategię marketingową Twojej firmy, zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą pewnego i wypróbowanego rozwiązania, jakim są Programy Lojalnościowe i Motywacyjne dla klientów i firm.
Wsparcie sprzedaży kroki

Zdefiniowanie zasad udziału w programie oraz przyznawania punktów

Wybór narzędzi wykorzystywanych w programie

Wdrożenie programu lojalnościowego w życie

Monitorowanie zwiększonej sprzedaży
Zdefiniowanie zasad udziału w programie oraz przyznawania punktów
Na tym etapie możesz:
- wybrać profil uczestnika programu lojalnościowego,
- oszacować mechanizm i zasady zbierania punktów w programie
lojalnościowym lub motywacyjnym; - wybrać motyw graficzny oraz logotyp stosowany
w programie lojalnościowym. - zdefiniować formułę prawną i zaakceptować
kształt regulaminu programu lojalnościowego.
Wybór narzędzi wykorzystanych w programie
Na tym etapie możesz:
- wybrać funkcjonalności i moduły systemu lojalnościowego lub motywacyjnego,
- wybrać sposób komunikacji z uczestnikami programu lojalnościowego lub motywacyjnego (sms, e-mail, infolinia),
- opracować system raportowania i rozliczania wyników,
- zdefiniować katalog nagród do programu lojalnościowego lub motywacyjnego (korzystając z najbogatszej oferty na rynku).
Wdrożenie programu lojalnościowego w życie
Na tym etapie możesz:
- wysłać informację o programie do wszystkich potencjalnych uczestników,
- udostępnić uczestnikom programu lojalnościowego platformę online, z której mogą sprawdzać
stan swoich punktów, - umożliwić uczestnikom wymianę punktów na
nagrody, - prowadzić dedykowane akcje promocyjne w
celu zwiększenia skuteczności.
Monitorowanie zwiększonej sprzedaży
Na tym etapie możesz:
- analizować efekty programu lojalnościowego w czasie (np.
zwiększoną sprzedaż), - analizować działania uczestników programu (np. zdobyte punkty, rankingi najbardziej aktywnych uczestników),
- analizować najbardziej popularne nagrody w programie
lojalnościowym i motywacyjnym, - analizować wyniki okresowych promocji.