Blog
-
2023-01-19
Prawne aspekty organizowania loterii i konkursów w 2023r
Organizacja konkursów i loterii to skuteczny i bardzo popularny sposób reklamowania swoich produktów i usług przez firmy. Jest to również doskonałe wsparcie działań sprzedażowych, pozwalające na efektywne zdobywanie klientów oraz promocję marki.Sprawdź -
2023-01-06
Budowanie lojalności klientów w 2023r. – najnowsze trendy
Gospodarka, a co za tym idzie również i biznes, dotknięta kryzysem finansowym i zbliżającą się recesją, stoi w obliczu niepewnej przyszłości. W tak niespokojnym czasie lojalność klientów może okazać się dla firm kluczowa.Sprawdź -
2022-12-29
Trendy w programach lojalnościowych na 2023
Czy w dobie kryzysu finansowego preferencje nagród wśród uczestników programów lojalnościowych uległy jakiejkolwiek zmianie? W 2022 roku użytkownicy, wybierając nagrody za zabrane punkty, bardziej łatali w ten sposób domowe budżety niż decydowali się na dodatkowe przyjemności.Sprawdź -
2022-10-12
Przykładowe wskaźniki KPI w programach lojalnościowych
Programy lojalnościowe uznawane są za jeden z najbardziej skutecznych sposobów na zbudowanie oraz podtrzymanie pozytywnych relacji między klientem a firmą, wzmocnienie jej wizerunku i zwiększenie sprzedaży.Sprawdź -
2022-09-13
E-vouchery, czyli cyfrowa nagroda rzeczowa
E-vouchery to cyfrowa forma wynagradzania aktywności wykorzystywana w programach lojalnościowych i motywacyjnych. Pomimo tego, że nie jest w stanie zastąpić tradycyjnego katalogu nagród rzeczowych stanowi pewnego rodzaju alternatywę.Sprawdź -
2022-08-16
Jakościowe dane o potrzebach użytkownika istotą w skutecznych działaniach motywacyjnych i lojalnościowych
Badania CAWI to dziś jedna z podstawowych metod pozyskiwania informacji od konsumentów.Sprawdź -
2022-07-15
Loteria BLIKOMANIA
W tym roku już po raz trzeci współpracujemy z Polskim Standardem Płatności przy organizacji kolejnej edycji Loterii BLIKOMANIA.Sprawdź -
2022-06-30
Jak dodatkowo aktywizować uczestników programów lojalnościowych?
Program lojalnościowy to metoda na wzmocnienie wśród klientów wierności wobec marki. Utrzymanie jej przez długi czas niejako wymusza stosowanie nowych sposobów budowania lojalności.Sprawdź -
2022-06-23
Organizacja i obsługa loterii oraz konkursów – najważniejsze zasady
Loteria lub konkurs to częsty sposób na promowanie marki i jej produktów. Aby jednak przeprowadzona akcja promocyjna była skuteczna, a przede wszystkim legalna, należy stosować się do pewnych zasad.Sprawdź -
2022-05-31
Spraw, aby Twoi klienci byli szczęśliwi!
Zachęcenie klientów do wzięcia udziału w programie lojalnościowym, a następnie utrzymanie ich zaangażowania to oczywiście wyzwanie. W jaki sposób przygotować program, który będzie dla nich atrakcyjny i jednocześnie spełni założony cel?Sprawdź