Blog
-
2020-09-21
TRENDY 2020: Czy poziomy użytkowników w programach lojalnościowych zwiększają ich skuteczność?
Czy dywersyfikacja użytkowników w programach lojalnościowych, na „lepszych i słabszych” ma biznesowe uzasadnienie? W jaki sposób odbija się to na ewolucji lojalności wobec marki czy firmy? Czy rzeczywiście coraz...Sprawdź -
2020-08-25
Czy programy lojalnościowe mogą się czegoś nauczyć od systemu oceny obywateli w Chinach?
Utopijne wizje idealnego świata towarzyszą ludzkości od wieków. Praworządność obywateli, zaangażowanie społeczne, realizacja stawianych celów – to idylliczne obrazy, których realizacja wymaga jednak odpowiedniego systemu oceniania…Sprawdź -
2020-08-14
Partnerskie programy lojalnościowe, czyli sposób na aktywizację klientów
Na polskim rynku programy lojalnościowe oparte na modelu współpracy kilku marek, to ciągle dość rzadko spotykany widok. Przykłady z zagranicy pokazują, że taka forma działania przynosi liczne korzyści i pozwala skuteczniej...Sprawdź -
2020-07-29
TRENDY 2020: Zmierzając w kierunku sztucznej inteligencji w programach lojalnościowych
Światowe rynki, technologiczne trendy, potrzeby biznesowe i konsumenckie zmieniają się współcześnie bardzo dynamicznie. Powiązane są ze sobą misterną siecią zależności i uwarunkowań, wpływając na siebie nieustannie.Sprawdź -
2020-07-21
7 powodów, dla których twój program lojalnościowy powinien mieć system poleceń
Współczesny konsument jest trudny do uchwycenia przez markę. Jest wyzwaniem. Lubi swobodę, niezależność podejmowania decyzji, ma ograniczone zaufanie do prowadzonego...Sprawdź -
2020-06-24
Loyalty Barometer 2020: co musisz wiedzieć o trendach w programach lojalnościowych
Programy lojalnościowe na stałe wpisały się w codzienny krajobraz i działania marketingowe firm. Zawsze jednak pozostaje pytanie – czy wiesz, czego oczekują Twoi klienci?Sprawdź -
2020-06-19
Motivation Direct świętuje 10-lecie działalności
W Motivation Direct każdego dnia troszczymy się o uznanie marek w oczach ich klientów, tworząc rozwiązania, dzięki którym czują się docenieni.Sprawdź -
2020-06-16
Programy lojalnościowe w czasach koronawirusa – jak zmieniają się zachowania konsumenckie?
W niespodziewany sposób dotknęła nas globalna pandemia COVID-19. Praktycznie z dnia na dzień odbiła się nie tylko na naszym codziennym życiu, ale i na biznesie...Sprawdź -
2020-05-26
Programy menedżerskie w spółce z o.o., czyli sposób na zatrzymanie kluczowych pracowników
O sile przedsiębiorstwa decydują jego pracownicy. Każda firma, która pragnie osiągnąć znaczącą pozycję na rynku, musi dokładać wszelkich starań, aby jej najlepsi pracownicy...Sprawdź -
2020-05-13
Ankiety i quizy w programach lojalnościowych. Kiedy i w jakim celu należy z nich korzystać?
Choć świadomość marek i tworzących je przedsiębiorców rośnie bardzo szybko, programy lojalnościowe to nadal w wielu przypadkach jedynie punkty otrzymywane za złotówki...Sprawdź