Realizacje

costa-min.jpg

Costa Coffee 

Druga pod względem wielkości sieć kawiarni na świecie. W Polsce zrzesza ponad 150 lokali.

Cel:

  • Wprowadzenie aplikacji mobilnej, która zwiększy komfort dotychczasowych i nowych użytkowników programu lojalnościowego korzystających z plastikowej karty lojalnościowej.

Mechanika:

  • użytkownicy nagradzani są „ziarnami” za różne aktywności np. zakupy w sieci restauracji Costa Coffee, polecanie restauracji znajomym lub z okazji urodzin
  • zebrane „ziarna” mogą wymienić na e-kupony lub kupony rabatowe do firm Partnerskich
  • członkowie programu maję wgląd w historię zakupów oraz informacje o zdobytych ziarnach
  • dostęp do dedykowanych promocji tworzonych na podstawie dotychczasowej aktywności

Wynik:

  • wzrost komfortu użytkowników programu lojalnościowego dzięki zastąpieniu tradycyjnych kart ze stemplami nowoczesną aplikacją
  • migracja setek tysięcy członków starego programu lojalnościowego do nowego systemu
  • pozyskanie ciągu 2 tygodni od startu programu ilości Klientów zaplanowanej na cały 2018 rok.
Royal Canin

Royal Canin 

z nami od 2014
Lider karm dla zwierząt

Cel:

  • prestiżowe programy dla wybranych lecznic, które dokonują zakupów na platformie zakupowej Royal Canin

Mechanika: 

  • Za realizację wyznaczonych planów sprzedażowych oraz warunków jakościowych uczestnicy otrzymują punkty
  • Kwalifikacja do programu pozwala lecznicom kupować produkty klienta po preferencyjnych cenach
  • Punkty mogą być wymienione na nagrody w katalogu nagród

Wyniki:

  • Wzrost świadomości i obecności marki w lecznicach
  • Źródło informacji o produktach i nowościach Royal Canin

 

Shell Helix

Klub Partnerów Shell Helix 

z nami od 2013
Lider na rynku wśród olejów samochodowych

Cel:

  • Wsparcie sprzedaży olejów marki Shell w warsztatach samochodowych 


Mechanika: 

  • Program realizowany jest w sposób ciągły
  • Uczestnicy zdobywają punkty za zakup premiowanych olejów marki Shell
  • Punkty mogą być wymienione na nagrody w katalogu nagród


Wyniki: 

  • Ponad 2 400 aktywnych uczestników
  • Wzrost świadomości i obecności marki wśród warsztatów samochodowych
  • Źródło informacji o produktach i nowościach Shell
BGŻ BNP Paribas

BGŻ BNP Paribas 

Największy bank strefy euro pod względem kapitalizacji giełdowej

Cel:

  • Program „Turbo Nagrody” stworzony został dla wybranych kontrahentów BGŻ BNP Paribas, tj. komisów samochodowych

Mechanika:

  • Uczestnicy nagradzani są za sprzedaż kredytów oraz ubezpieczeń kredytów
  • Zebrane punkty mogą wymieniać na nagrody dostępne w obszernym katalogu nagród

Wyniki:

  • Wzrost świadomości i obecności marki
  • Źródło informacji o produktach i nowościach BGŻ BNP Paribas

 

OKI Systems

OKI Systems (Polska) 

OKI EUROPE jest jednym z największych producentów urządzeń drukujących.

Cel:

  • Uczestnicy otrzymują punkty za zakupy jakich dokonali w miesiącu. 

Mechanika: 

  • Program realizowany jest w sposób ciągły
  • Uczestnicy zdobywają punkty za zakup premiowanych produktów
  • Punkty mogą być wymienione na nagrody w katalogu nagród

Wyniki: 

  • Ponad 2 400 aktywnych uczestników 
  • Wzrost świadomości i obecności marki
  • Źródło informacji o produktach i nowościach OKI