Blog
-
2021-06-25
Nauka przez rozrywkę, czyli edukacja w programach lojalnościowych (nie tylko w szkołach)
Konsumenci doskonale wiedzą, jak cenna jest ich lojalność. Zbieranie punktów w programach lojalnościowych, gdzie gratyfikacja następuje dopiero po jakimś czasie, to za mało...Sprawdź -
2021-06-18
W programach lojalnościowych nie ma równości
Firmy koncentrują uwagę na tym, by sprostać potrzebom konsumentów w miejscu, w którym użytkownicy Ci się znajdują. Aby komunikować się skutecznie marki muszą zacząć od jednego, podstawowego kroku...Sprawdź -
2021-05-31
Lojalności nie można kupić, trzeba ją zdobyć
Od kiedy programy lojalnościowe zyskały na popularności wiele firm zaczęło uważać, że lojalność klientów można sobie kupić. Współcześni odbiorcy szukają czegoś więcej niż nagród. Chcą mieć poczucie komfortu, bezpieczeństwa i troski ze strony marki. W jaki sposób zapracować na lojalność klientów?Sprawdź -
2021-05-17
Nadaj użytkownikom programu lojalnościowego znaczenie i zwiększ jego efektywność
Każdy program lojalnościowy ma jedno podstawowe zadanie: tworzenie wokół marki sieci stałych, aktywnie działających klientów. Czy jednak samo posiadanie programu lojalnościowego wystarczy, by odpowiednio wyróżnić się spośród tłumu konkurentów?Sprawdź -
2021-04-22
10 interesujących statystyk o programach lojalnościowych część II
Dane liczbowe nie kłamią: obecna baza klientów marki odgrywa kluczową rolę w generowaniu sukcesu firmy. Lojalni klienci dokładnie wiedzą, co dana marka ma do zaoferowania i bardzo często stają się jej ambasadorami w Internecie...Sprawdź -
2021-04-14
10 interesujących statystyk o programach lojalnościowych część I
Obecnie, bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, podążanie za najbardziej popularnymi trendami dotyczącymi programów lojalnościowych, pozwala przetrwać w nieprzewidywalnej rzeczywistości biznesowej...Sprawdź -
2021-03-23
Powszechność czy unikatowość – jakie nagrody działają lepiej w programach lojalnościowych?
Najbardziej popularne programy lojalnościowe przyciągają do siebie użytkowników dzięki temu, że oferują dobór starannie przemyślanych nagród. Podstawowe pytanie, jakie pojawia się...Sprawdź -
2021-03-17
Platforma Grywalizacyjna Motivation Direct Cup Sell - DEMO
Nie od dziś wiadomo, że świat gier potrafi pochłonąć niemal każdego. Właśnie z tego powodu grywalizacja szturmem podbija salony i zajmuje miejsce najbardziej skutecznego narzędzia, które wzmacnia zaangażowanie użytkowników.Sprawdź -
2021-02-25
Programy lojalnościowe w branży FMCG – czy warto i jak zrobić to dobrze?
W przypadku firm, które sprzedają towary szybko zbywalne tworzenie sieci zaangażowanych i lojalnych odbiorców stanowi podstawę sukcesu. Branża FMCG skupia firmy, które zazwyczaj nie mają możliwości bezpośredniego kontaktu...Sprawdź -
2021-02-15
BLIK – idealna nagroda w programie lojalnościowym
Nie od dzisiaj wiadomo, że atrakcyjne nagrody w programie lojalnościowym potrafią nie tylko przyciągnąć nowych klientów, ale i zatrzymać ich na dłużej. Jeśli zastanawiasz się, w jaki sposób skutecznie zachęcić odbiorców do...Sprawdź