Blog
-
2017-03-01
Jak było, a jak będzie na rynku programów lojalnościowych? Podsumowanie 2016 i trendy 2017 roku
Znaczenie programów lojalnościowych jako strategii budowania trwałych relacji marki z klientami wciąż rośnie. Każdego roku na rynku przybywa tego rodzaju rozwiązań – tak było w 2016 i tak też będzie w 2017 roku. Aby jednak program lojalnościowy zapewnił..Sprawdź -
2017-02-22
Planowanie i organizowanie loterii audioteksowej
Loteria to popularna forma działań wizerunkowych. Jednym z ciekawszych jej rodzajów jest loteria audioteksowa. Podstawę prawną do jej organizowania stanowią przepisy ustawy hazardowej z 19 listopada 2009 roku.Sprawdź -
2017-02-15
5 zaskakujących programów lojalnościowych branży kosmetycznej w Polsce i na świecie
Nie od dziś wiadomo, że zakupy są domeną kobiet. Potwierdzają to również przeprowadzone badania. Okazuje się, że 80% kobiet regularnie odwiedza sklepy (stacjonarne i internetowe) nawet bez konkretnej potrzeby zakupu.Sprawdź -
2017-02-06
Marketing na rynku farmaceutycznym? Programy lojalnościowe w aptekach
Podmioty działające w branży healthcare mają mocno ograniczone możliwości w zakresie promocji własnej marki, produktów czy usług. Wynika to z powszechnego zakazu reklamowania się, przez co standardowo podejmowane działania marketingowe niestety...Sprawdź -
2017-02-03
Motivation Direct laureatem Diamentów Forbesa
26 stycznia 2017 roku po raz kolejny opublikowano ranking Diamentów Forbesa. Na 25 miejscu listy przedsiębiorstw średnich z terenu województwa mazowieckiego znalazł się lider na rynku polskim w zakresie programów lojalnościowych i motywacyjnych...Sprawdź -
2017-01-20
Jedna aplikacja zamiast wielu kart. Mobilny aspekt programów lojalnościowych w kontekście aplikacji Kekemeke (cz. 2)
Jak wynika z badania przeprowadzonego przez Bond Brand Loyalty, wśród czynników poprawiających doświadczenia z marką, a przekładających się na lojalność jest dostosowywanie programów do oczekiwań uczestników, prosta obsługa, partnerstwo w działaniu.Sprawdź -
2017-01-09
Jedna aplikacja zamiast wielu kart. Mobilny aspekt programów lojalnościowych w kontekście aplikacji Kekemeke (cz. 1)
Przynależność do kilku programów lojalnościowych jednocześnie to dla uczestnika konieczność posiadania wielu kart członkowskich i kuponów rabatowych, jak również kont na dedykowanych akcjom stronach. Mimo że organizatorzy starają się dostosowywać swoje...Sprawdź -
2016-12-19
Sylwester, czyli atrakcyjne nagrody dla najbardziej aktywnych uczestników programu lojalnościowego
Kosmetyki, sprzęt elektroniczny, a nawet wycieczka – wartość nagród proponowanych w ramach programów lojalnościowych ulega znaczącej zmianie. Benefity o szczególnej wartości są coraz częściej przyznawane przez organizatorów uczestnikom wyjątkowo aktywnym.Sprawdź -
2016-12-06
Znaczenie programów lojalnościowych w okresie świątecznym. Co powinien wiedzieć organizator?
Programy lojalnościowe to skuteczna metoda utrzymywania sprzedaży na pożądanym poziomie. Mając możliwość zyskania określonych przywilejów, klienci przez cały rok chętnie korzystają z oferty danego sklepu. Jednak znaczenie programów lojalnościowych...Sprawdź -
2016-11-23
Motywowanie poprzez doświadczenie z marką, czyli zwiększanie aktywności uczestników programu lojalnościowego
Z danych udostępnionych przez Bond Brand Loyalty wynika, że 49% klientów po dołączeniu do programu kupuje więcej produktów marki. Jednak niepokojący może być fakt, że aż 44% klientów jest gotowych przejść do programu konkurencji, jeśli...Sprawdź