Blog

Oczekiwania konsumentów wobec programów lojalnościowych

25-07-2016
Z raportu opublikowanego przez Colloquy wynika, że od lutego 2015 roku już 3 300 000 ludzi na całym świecie się na uczestnictwo. Co skłania konsumentów do udziału w programach lojalnościowych?

6 typów nagród, jakich pragną uczestnicy programów lojalnościowych

05-07-2016
Celem programów lojalnościowych jest budowanie trwałej relacji marki z klientami. Relacja ta powinna opierać się na zaufaniu uczestników programu względem marki, którzy w zamian za zaangażowanie zyskują określone benefity.

Najciekawsze programy lojalnościowe dla absolwentów uczelni wyższych

03-06-2016
Każda uczelnia pragnie zbudować pozytywne i silne relacje ze swoim otoczeniem. Jedną ze stosowanych przez nie metod jest wdrażanie programów lojalnościowych.

5 sposobów na to, aby pozyskać więcej klientów do programu lojalnościowego

31-05-2016
Zależy Ci, aby pozyskać więcej uczestników do swojego programu lojalnościowego? Bez wątpienia tak! Szczególnie, iż, jak pokazują statystyki, aż 82% konsumentów chętniej korzysta z oferty sklepów, które posiadają własne programy lojalnościowe.

Programy lojalnościowe – Podsumowanie roku 2015 i nowe trendy - część druga

31-03-2016
Pierwszy kwartał roku to doskonały czas na analizy i podsumowania minionych dwunastu miesięcy. Również w branży programów lojalnościowych.

Programy lojalnościowe – Podsumowanie roku 2015 i nowe trendy

08-02-2016
Niniejszy artykuł jest podsumowaniem najważniejszych trendów 2015 roku na rynku programów lojalnościowych. Znalazło się w nim kilka ciekawych przykładów działań prowadzonych w ramach programów, które mogą posłużyć jako inspiracja.

Przykład Programu Lojalnościowego – konsolidacja benefitów

01-02-2016
Konsolidacja benefitów jest obecnie najmocniejszym trendem, na bazie którego powstają kolejne programy lojalnościowe. Prosta mechanika, szybki odbiór nagrody i realne korzyści z uczestnictwa w programie daje szansę na zbudowanie długotrwałej lojalności.

Nagrody w programach lojalnościowych

18-12-2015
Jakie nagrody wybrać dla uczestników programu, który organizujemy? Jakie produkty przykują uwagę odbiorców i zmotywują do realizacji postawionych przed uczestnikiem celów? Jak podejść do kwestii doboru nagród? Czy kierować się badaniami rynku?

Karta przedpłacona - prezent idealny

30-11-2015
Karty przedpłacone są coraz częściej wykorzystywane jako nagrody w programach lojalnościowych, motywacyjnych, wsparcia sprzedaży, a także do nagrodzenia efektów pracy swoich pracowników.

Grywalizacja jako element strategii sprzedażowej

16-11-2015
Przeciętny konsument jest obecnie atakowany komunikatami ze wszystkich stron. Natłok informacji sprawił, że nie zwracamy uwagi na standardowe komunikaty promocyjne – a nawet jeśli, to szybko o nich zapominamy.
 123