Blog

Technologia iBeacon w programach lojalnościowych

20-09-2016
Badania „The Contextual Marketing Imperative” przeprowadzone przez Hybris wykazały, że aż 61% klientów jest skłonnych do ponownego zakupu w sklepie, w którym zetknęli się z personalizacją.

Multichannelowy program lojalnościowy sposobem na większe zaangażowanie klientów

06-09-2016
Programy lojalnościowe to jeden ze skuteczniejszych sposobów na budowanie i podtrzymywanie relacji na linii marka-klient. I jest to też sposób sprawdzony. Marki stosowały programy lojalnościowe zanim jeszcze zaczęła funkcjonować sprzedaż online.

Logistyczne aspekty programu lojalnościowego

18-08-2016
Program lojalnościowy to narzędzie marketingu pozwalające skutecznie budować wiarygodność marki i zyskiwać jej zaufanie klientów. Podstawą jego funkcjonowania jest system benefitów przyznawanych odpowiednio do stopnia zaangażowania uczestników programu.

Skuteczność programu lojalnościowego a atrakcyjność nagród

04-08-2016
Program lojalnościowy jest jednym ze skuteczniejszych narzędzi marketingowych, za pomocą którego budowane są trwałe relacje na linii marka-klient. Relacje te oparte są na wiarygodności i zaufaniu, a korzyści z nich czerpie każda z zaangażowanych stron.

Oczekiwania konsumentów wobec programów lojalnościowych

25-07-2016
Z raportu opublikowanego przez Colloquy wynika, że od lutego 2015 roku już 3 300 000 ludzi na całym świecie się na uczestnictwo. Co skłania konsumentów do udziału w programach lojalnościowych?

6 typów nagród, jakich pragną uczestnicy programów lojalnościowych

05-07-2016
Celem programów lojalnościowych jest budowanie trwałej relacji marki z klientami. Relacja ta powinna opierać się na zaufaniu uczestników programu względem marki, którzy w zamian za zaangażowanie zyskują określone benefity.

Najciekawsze programy lojalnościowe dla absolwentów uczelni wyższych

03-06-2016
Każda uczelnia pragnie zbudować pozytywne i silne relacje ze swoim otoczeniem. Jedną ze stosowanych przez nie metod jest wdrażanie programów lojalnościowych.

5 sposobów na to, aby pozyskać więcej klientów do programu lojalnościowego

31-05-2016
Zależy Ci, aby pozyskać więcej uczestników do swojego programu lojalnościowego? Bez wątpienia tak! Szczególnie, iż, jak pokazują statystyki, aż 82% konsumentów chętniej korzysta z oferty sklepów, które posiadają własne programy lojalnościowe.

Programy lojalnościowe – Podsumowanie roku 2015 i nowe trendy - część druga

31-03-2016
Pierwszy kwartał roku to doskonały czas na analizy i podsumowania minionych dwunastu miesięcy. Również w branży programów lojalnościowych.

Programy lojalnościowe – Podsumowanie roku 2015 i nowe trendy

08-02-2016
Niniejszy artykuł jest podsumowaniem najważniejszych trendów 2015 roku na rynku programów lojalnościowych. Znalazło się w nim kilka ciekawych przykładów działań prowadzonych w ramach programów, które mogą posłużyć jako inspiracja.
 1234