Realizacje

Colian 1900x525.png

Colian

Dla firmy Colian wdrożyliśmy program premiowy skierowany do jej strategicznych klientów – wybranych sklepów spożywczych. Celem programu było zrealizowanie wyznaczonych planów sprzedażowych w ciągu 3 miesięcy.

Cel:

  • Colian VIP Club to program skierowany do strategicznych klientów Colian.

Mechanizm:

  • Każdy uczestnik otrzymał indywidualny plan sprzedaży miesięcznej do realizacji podzielony na 3 miesiące trwania programu.
  • Za realizację wyznaczonego planu sklep otrzymywał premię w postaci zasilenia swojego konta punktowego w programie.
  • Dodatkowe punkty można było zdobyć za realizację zadań jakościowych, związanych m.in. z ekspozycją towarów klienta.

Wyniki:

  • Wzrost świadomości i obecności marki.
  • Źródło informacji o produktach i nowościach Colian.

Colian to polska firma rodzinna, która specjalizuje się w produkcji, dystrybucji i sprzedaży artykułów spożywczych. Do jej marek należą m.in. znana wszystkim Goplana, Solidarność, Jutrzenka, Grześki, Jeżyki i Hellena. Colian to przedsiębiorstwo konkurujące z międzynarodowymi koncernami. Jego produkty są obecne nie tylko w Polsce, ale również na ponad 50 rynkach zagranicznych. 

Program motywacyjny Colian VIP Club

Program motywacyjny, który przygotowaliśmy dla firmy Colian został skierowany do wybranych sklepów spożywczych, będących jej strategicznymi klientami. Każdy z uczestników otrzymywał do zrealizowania plan sprzedażowy w podziale na 3 miesiące trwania programu. Jeśli warunki programu zostały przez nich spełnione, a plan zrealizowany w wyznaczonym czasie – sklep otrzymywał premię w formie punktów na indywidualnym koncie. W ramach programu Colian VIP Club można było zdobyć również dodatkowe punkty za zadania jakościowe np. związane z ekspozycją towarów.

Program dla sklepów spożywczych – efekty

Rezultatem wprowadzonego programu premiowego Colian było zwiększenie świadomości marki wśród sklepów spożywczych, które stanowią grupę jej kluczowych klientów. Realizacja wskazanego planu sprzedażowego premiowana punktami pozwoliła uczestnikom poznać ofertę produktową wszystkich marek Colian oraz zapoznać ich z wprowadzonymi nowościami. Program przeznaczony dla sklepów spożywczych poskutkował realizacją opracowanych planów sprzedażowych w wyznaczonym czasie. Premie punktowe wymienne na nagrody skutecznie zmobilizowały i uaktywniły uczestników, co pozwoliło uzyskać większą sprzedaż produktów w ich sklepach.

BGŻ BNP Paribas

Dla banku BGŻ BNP Paribas stworzyliśmy program lojalnościowy skierowany do jego partnerów biznesowych. Głównym założeniem było premiowanie podejmowanych przez nich aktywności za pomocą nagród. 

Blikomania

Dla marki BLIK zorganizowaliśmy jedną z największych loterii, której celem była popularyzacja systemu płatności mobilnych. Jej zadaniem było przyciągnięcie nowych użytkowników oraz nagrodzenie dotychczasowych klientów korzystających z BLIK. Wartość nagrody głównej w ramach loterii wyniosła aż 100 tys. zł.