Realizacje

Blikomania 1900x525.png

Blikomania

Dla marki BLIK zorganizowaliśmy jedną z największych loterii, której celem była popularyzacja systemu płatności mobilnych. Jej zadaniem było przyciągnięcie nowych użytkowników oraz nagrodzenie dotychczasowych klientów korzystających z BLIK. Wartość nagrody głównej w ramach loterii wyniosła aż 100 tys. zł.

CEL:

  • Loteria „Blikomania” ma na celu popularyzację mobilnego systemu płatności BLIK.
  • Loteria ma przyciągnąć nowych użytkowników, a także zadbać o zadowolenie tych dotychczasowych.

MECHANIKA:

  • Użytkownicy, żeby wziąć udział w loterii muszą wypełnić formularz, kolejno płacić, wypłacać i przelewać BLIKiem.
  • Co tydzień będą wyłaniani Zwycięzcy, do których trafią nagrody dzienne w formie Czeku BLIK.
  • Zwycięzca losowania zostanie poinformowany powiadomieniem na podany wcześniej adres e-mail.
  • W loterii przewidziane są 22 losowania.
  • Podczas ostatniego losowania dodatkowo wyłoniona zostanie nagroda główna o wartości 100.000 zł!
  • Nagrody dzienne można będzie odebrać w wybranych bankomatach, nagroda główna zostanie przelana na wskazane konto bankowe przez zwycięzcę.

System płatności mobilnych BLIK to marka należąca do PSP – Polskiego Standardu Płatności. Według NBP, w 2019 roku liczba transakcji dokonywanych za pomocą BLIK przekroczyła liczbę tradycyjnych płatności kartą w polskim internecie. Liczba aktywnych użytkowników tego systemu płatności to ponad 16 mln osób.

Nasze zadania w programie Blikomania

Do naszych zadań podczas opracowywania programu Blikomania należało przygotowanie regulaminu i uzyskanie zezwolenia na organizację loterii. Byliśmy również odpowiedzialni za zbudowanie systemu informatycznego, platformy do zarządzania kontami uczestników oraz stroną internetową z formularzem rejestracyjnym losowania. W ramach loterii Blikomania zajęliśmy się również bieżącą obsługą systemu losowań  i strony internetowej loterii, obsługą jej uczestników oraz dystrybucją i wydaniem nagród w postaci e-voucherów BLIK.

Zasady konkursu Blikomania

Loteria Blikomania skierowana była zarówno do nowych użytkowników BLIK, jak i dotychczasowych klientów korzystających z tego rozwiązania. Aby wziąć udział w konkursie, każdy chętny musiał się zarejestrować przez formularz oraz korzystać z systemu BLIK podczas swoich płatności. Transakcje mogły być wykonywane w dowolnej formie, np. wypłaty gotówki, przelewu na telefon, płatności w sklepie internetowym itd. Na uczestników czekały bardzo atrakcyjne nagrody w formie pieniężnej. Co tydzień wylosowani zwycięzcy otrzymywali czek BLIK na kwotę 100 zł. W programie przewidziano łącznie 22 losowania. Podczas ostatniego z nich, nagroda główna wyniosła aż 100 000 zł. Dzienne nagrody w Blikomanii mogły zostać odebrane w bankomatach, natomiast nagroda główna została przekazana przelewem na wskazane przez zwycięzcę konto.

Cars Club

Dla jednej ze spółek Auto Centrum Dębowscy Spółka Jawna zorganizowaliśmy program lojalnościowy skierowany do pracowników filii Inter Cars. Głównym założeniem było zachęcenie uczestników do realizacji wyznaczonych celów sprzedażowych poprzez nagradzanie ich za podejmowanie konkretnych akcji.

Continental

Dla marki Continental zrealizowaliśmy program lojalnościowy skierowany do jej partnerów. Podstawowym celem działań było skuteczne wsparcie warsztatów samochodowych za pomocą nagradzania ich za konkretne aktywności.