Programy lojalnościowe i motywacyjne

W ofercie Motivation Direct znajdziesz kompleksowe programy lojalnościowe motywacyjne, dzięki którym możesz nie tylko zwiększyć sprzedaż i zyskać nowych klientów, zmotywować swoich pracowników i partnerów biznesowych, ale także zbudować świadomość marki w oczach klientów i partnerów. Jeśli chcesz na stałe wdrożyć program lojalnościowy lub motywacyjny w strategię marketingową Twojej firmy, zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą pewnego i wypróbowanego rozwiązania, jakim są Programy Lojalnościowe i Motywacyjne dla klientów i firm.
Zdefiniowanie zasad udziału
w programie oraz przyznawania punktów
Wybór narzędzi
wykorzystywanych w programie
Wdrożenie programu
lojalnościowego w życie
Monitorowanie zwiększonej sprzedaży

Zdefiniowanie zasad udziału w programie oraz przyznawania punktów

Na tym etapie możesz:

  • wybrać profil uczestnika programu lojalnościowego
  • oszacować mechanizm i zasady zbierania punktów w programie lojalnościowym lub motywacyjnym
  • wybrać motyw graficzny oraz logotyp stosowany w programie lojalnościowym
  • zdefiniować formułę prawną i zaakceptować kształt regulaminu programu lojalnościowego

Wybór narzędzi wykorzystanych w programie

Na tym etapie możesz:

  • wybrać funkcjonalności i moduły systemu lojalnościowego lub motywacyjnego
  • wybrać sposób komunikacji z uczestnikami programu lojalnościowego lub motywacyjnego (sms, e-mail, infolinia)
  • opracować system raportowania i rozliczania wyników
  • zdefiniować katalog nagród do programu lojalnościowego lub motywacyjnego (korzystając z najbogatszej oferty na rynku)

Wdrożenie programu lojalnościowego w życie

Na tym etapie możesz:

  • wysłać informację o programie do wszystkich potencjalnych uczestników
  • udostępnić uczestnikom programu lojalnościowego platformę online, z której mogą sprawdzać stan swoich punktów
  • umożliwić uczestnikom wymianę punktów na nagrody
  • prowadzić dedykowane akcje promocyjne w celu zwiększenia skuteczności

Monitorowanie zwiększonej sprzedaży

Na tym etapie możesz:

  • analizować efekty programu lojalnościowego w czasie (np. zwiększoną sprzedaż)
  • analizować działania uczestników programu (np. zdobyte punkty, rankingi najbardziej aktywnych uczestników)
  • analizować najbardziej popularne nagrody w programie lojalnościowym i motywacyjnym
  • analizować wyniki okresowych promocji