Blog

24 kwietnia 2019

Mercedes-Benz Leasing Polska Sp. z o.o. kolejnym klientem Motivation Direct

W tym roku do grona klientów Motivation Direct dołączyła kolejna firma, a mianowicie Mercedes-Benz Leasing Polska Sp. z o.o. To jedna z najbardziej znanych marek samochodowych i uznany lider sprzedaży aut premium.

Motivation Direct jest autorem programu motywacyjnego, którego w grupie docelowej są m.in. doradcy handlowi, szefowie sprzedaży, doradcy serwisowi, szefowie serwisu, sprzedawcy części i product menedżerowie w dwóch kategoriach sprzedaży: samochody osobowe (Program Gala Gwiazd) i VAN (Program adVANtage).

W ramach projektu Motivation Direct było odpowiedzialne za:

  • przygotowanie dwóch platform informatycznych do obsługi programów motywacyjnych www.mbgalagwiazd.pl i www.mbadvantage.pl,
  • opracowanie fabuły i atrakcyjnego motywu przewodniego programu,
  • stworzenie systemu do rozliczenia i wypłaty premii,
  • wdrożenie wspólnie z firmą EDENRED spersonalizowanej karty przedpłaconej,
  • rozliczenia podatkowe Uczestników programu.

Cele jakie postawiła sobie marka to m.in. motywacja doradców sprzedaży i sprzedawców części, wzmocnienie procesu sprzedaży usług finansowych Mercedes-Benz Leasing Polska, wsparcie sprzedaży dla nowych usług finansowych spółki, a także możliwość realizowania wszystkich akcji sprzedażowych w jednym systemie.

Jak to działa? Za sprzedaż wybranych usług finansowych oraz pojazdów Uczestnicy programów otrzymują Daimlery i punkty. Daimlery wymieniane są automatycznie na zasilenia kart przedpłaconych, a punkty naliczane są w rankingu sprzedażowym.

Zachęcamy wszystkich zainteresowanych do skorzystania z powyższego programu motywacyjnego!