Blog

Gust filmowy widzów, czyli program lojalnościowy w kinie

27-04-2017
Mogłoby się wydawać, że podmioty branży rozrywkowej nie potrzebują strategii marketingowych w celu budowania relacji z klientami. Nic bardziej mylnego. Okazuje się, że i na tym polu programy lojalnościowe są niezastąpioną metodą budowania zaufania wobec..

Zbieraj punkty za odpady, czyli proekologiczne programy lojalnościowe

28-03-2017
Punkty za zakupy? A może za polecenie marki? Nie. Tym razem za… odpady wtórne. Mimo że programy lojalnościowe wciąż są przede wszystkim elementem strategii wizerunkowych i sprzedażowych, okazały się skuteczne również jako element kampanii społecznych...

Pięciogwiazdkowe programy lojalnościowe w branży hotelarskiej. Jak znane marki budują relacje z klientami?

24-03-2017
Sekretem dobrego programu lojalnościowego jest zapewnienie swoim klientom wartości, które dadzą im poczucie wyjątkowości, pozostawiając w ich pamięci pozytywny wizerunek marki. Obok zniżek i promocji, trwałe relacje oparte na wiarygodności i zaufaniu..

Programy lojalnościowe w branży hotelarskiej. Metoda budowania środowiska konsumenckiego

15-03-2017
Programy lojalnościowe stały się integralnym elementem strategii marketingowych ukierunkowanych na promocję marki i wyróżnienie jej od konkurencji. W wielu branżach już od dawna postrzegane są jako skuteczna metoda budowania trwałych relacji z klientami..

Jak było, a jak będzie na rynku programów lojalnościowych? Podsumowanie 2016 i trendy 2017 roku

01-03-2017
Znaczenie programów lojalnościowych jako strategii budowania trwałych relacji marki z klientami wciąż rośnie. Każdego roku na rynku przybywa tego rodzaju rozwiązań – tak było w 2016 i tak też będzie w 2017 roku. Aby jednak program lojalnościowy zapewnił..

Planowanie i organizowanie loterii audioteksowej

22-02-2017
Loteria to popularna forma działań wizerunkowych. Jednym z ciekawszych jej rodzajów jest loteria audioteksowa. Podstawę prawną do jej organizowania stanowią przepisy ustawy hazardowej z 19 listopada 2009 roku.

5 zaskakujących programów lojalnościowych branży kosmetycznej w Polsce i na świecie

15-02-2017
Nie od dziś wiadomo, że zakupy są domeną kobiet. Potwierdzają to również przeprowadzone badania. Okazuje się, że 80% kobiet regularnie odwiedza sklepy (stacjonarne i internetowe) nawet bez konkretnej potrzeby zakupu.

Marketing na rynku farmaceutycznym? Programy lojalnościowe w aptekach

06-02-2017
Podmioty działające w branży healthcare mają mocno ograniczone możliwości w zakresie promocji własnej marki, produktów czy usług. Wynika to z powszechnego zakazu reklamowania się, przez co standardowo podejmowane działania marketingowe niestety...

Motivation Direct laureatem Diamentów Forbesa

03-02-2017
26 stycznia 2017 roku po raz kolejny opublikowano ranking Diamentów Forbesa. Na 25 miejscu listy przedsiębiorstw średnich z terenu województwa mazowieckiego znalazł się lider na rynku polskim w zakresie programów lojalnościowych i motywacyjnych...

Jedna aplikacja zamiast wielu kart. Mobilny aspekt programów lojalnościowych w kontekście aplikacji Kekemeke (cz. 2)

20-01-2017
Jak wynika z badania przeprowadzonego przez Bond Brand Loyalty, wśród czynników poprawiających doświadczenia z marką, a przekładających się na lojalność jest dostosowywanie programów do oczekiwań uczestników, prosta obsługa, partnerstwo w działaniu.
 123456