Blog

Nagroda od ręki, czyli czego oczekują klienci od programów lojalnościowych

15-09-2017
Współczesne programy lojalnościowe coraz bardziej odbiegają od tych, które jeszcze kilka lat temu skutecznie stosowano do budowania trwałych relacji z klientami. Obecnie zachodzące w strukturach programów zmiany warunkowane są stosowaniem nowych..

Im prościej, tym lepiej. Jak LOT udoskonalił strategię programu lojalnościowego?

28-08-2017
Wśród pasażerów linii lotniczych najwięcej jest osób, które odbywają podróże wakacyjne. Jednak najczęściej z przelotów korzystają pasażerowie podróżujący w celach biznesowych. I to właśnie dla tej grupy klientów firma LOT udoskonaliła swoją sprawdzoną...

Miles&More, czyli grupowy program lojalnościowy nie tylko linii lotniczych

24-08-2017
Darmowy bilet lotniczy? W przypadku osób, które często korzystają z usług linii lotniczych, jest to całkiem możliwe. Do tego wiele promocji i przywilejów przekładających się na komfort podróży. Funkcjonujące na rynku linie lotnicze oferują bowiem swoim...

Top 3 najpopularniejszych programów lojalnościowych

31-07-2017
Wielu Polaków wciąż jest zainteresowanych uczestnictwem w programach lojalnościowych, dostrzegając w nich dla siebie wymierne korzyści. Zaznaczyć jednak trzeba, że oczekiwania względem tego rodzaju strategii rosną, a samo zbieranie punktów..

Empik, czy program lojalnościowy może znanej marce zyskać jeszcze więcej klientów?

27-07-2017
Mogłoby się wydawać, że marka znana, o ugruntowanej pozycji na rynku, mająca licznych klientów nie potrzebuje dodatkowych działań mających na celu budowania lojalnego środowiska konsumenckiego. Okazuje się jednak, że i takie marki sięgają po rozwiązania..

Klienci kupują więcej… Badanie skuteczności programów lojalnościowych w e-commerce

27-06-2017
Będąc odbiorcami produktów oraz usług, to klienci warunkują rozwój marki. W związku z tym podstawą staje się budowanie środowiska konsumenckiego, ale złożonego z lojalnych klientów. Obok ceny i obsługi, zaufanie klientów wobec marki warunkuje program..

Kolejne wyróżnienie na koncie. Motivation Direct z nagrodą Diamenty Forbes 2017

26-06-2017
22 czerwca 2017 roku w Państwowym Muzeum Etnograficznym w Warszawie odbyła się uroczysta Gala rozdania nagród Diamenty Forbesa 2017. Wśród laureatów prestiżowego rankingu znalazła się firma Motivation Direct, której w tym dniu została wręczona ta...

Jak się bawić, czyli programy lojalnościowe nastawione na „najmłodszych klientów”

05-06-2017
Mimo że o rodzaju i ilości zakupów decydują rodzice, dzieci mają wpływ na dokonywane przez nich wybory. Szczególnie jest to widoczne w przypadku branży zabawkarskiej lub tam, gdzie mamy do czynienia z akcesoriami dziecięcymi. Ze względu więc na podział..

Kino z korzyściami dla widzów, czyli programy lojalnościowe w kinematografii. Cz. 2. Polskie realizacje

26-05-2017
Zainteresowanie kinem w Polsce rośnie z każdym rokiem. Z danych udostępnionych przez boxoffice.pl wynika, że w 2016 roku Polacy kupili 52,1 mln biletów do kin. W stosunku do roku 2015 jest to o aż 17% więcej. Specjaliści zgodnie twierdzą, że tendencja...

Kino z korzyściami dla widzów, czyli programy lojalnościowe w kinematografii. Cz. 1. Przykłady ze świata

17-05-2017
Relacja marki z klientami budowana jest poprzez doświadczenie. Aby było ono pozytywne, potrzebne są informacje o preferencjach grupy docelowej, na podstawie których marka będzie w stanie przewidzieć potrzeby i spełnić oczekiwania klienta, zanim jeszcze...