Blog

Programy lojalnościowe w 2018 roku

12-01-2018
Firmy funkcjonujące na polskim rynku handlowo-usługowym coraz bardziej dostrzegają korzyści związane z realizacją programów lojalnościowych, a co za tym idzie, coraz chętniej po nie sięgają. Nie inaczej będzie w 2018 roku. Programy motywacyjne przyniosą..

Programy lojalnościowe. Podsumowanie roku 2017

03-01-2018
Rola, jaką odgrywają programy lojalnościowe w budowaniu trwałej relacji na linii marka - klient, jest wciąż bardzo duża, i z roku na rok przybywa coraz więcej rozwiązań w tym obszarze. W roku 2017 programy motywacyjne wciąż stanowiły jedną z najczęściej..

3 sposoby na zatrzymanie klientów w programie lojalnościowym

18-12-2017
Nie ulega wątpliwości, że firmy rozumieją znaczenie programów lojalnościowych w budowaniu relacji z klientami. Ponad połowa marek jest nawet gotowa zwiększyć budżety na tego rodzaju działania, również dlatego, aby opracować strategię, dzięki której..

3 powody, dla których klienci opuszczają program lojalnościowy

11-12-2017
Od dawna wiadomo, że utrzymanie stałych klientów wymaga mniej wysiłku i kosztów niż pozyskanie nowych. Szacuje się, że działania ukierunkowane na potencjalnych klientów kosztują markę nawet 7 razy więcej niż te skoncentrowane na budowaniu lojalności..

Czy grywalizacja potrzebuje porzucenia schematów?

04-12-2017
Powody skłaniające klienta do wdrożenia programu lojalnościowego wielokrotnie są do siebie bardzo podobne i opierają się na budowaniu i umacnianiu relacji pomiędzy naszym klientem, a odbiorcą końcowym - w tym przypadku uczestnikiem programu. Jeden cel..

Dlaczego program lojalnościowy jest dobry dla małych przedsiębiorców?

24-11-2017
Program lojalnościowy opiera się na prostej filozofii. Ma przede wszystkim związać klienta z marką, a firma ma tym samym zwiększyć swoją sprzedaż. Jest to transakcja wiązana, z której korzyści czerpią obie strony. Wszystkie duże koncerny zbudowały swoją..

Szybki sposób na grywalizacje

17-11-2017
Na wszystko istnieje określony wzór, wszystko da się opisać w prostszy lub bardziej złożony sposób - takie zadanie postawiłem sobie jakiś czas temu, myśląc o grywalizacji w programach lojalnościowych.

Zostać super bohaterem komiksu. Program lojalnościowy wydawnictwa Marvel

07-11-2017
Najstarszy oraz najbardziej spopularyzowany na całym świecie producent i wydawca komiksów Marvel Comics przygotował nie lada gratkę dla swoich fanów. Program lojalnościowy Marvel Insider to szansa dla wielbicieli komiksów na dołączenie do wszechświata...

Najlepszy z najlepszych. Dlaczego program lojalnościowy Best Western wyróżniono w branży?

13-10-2017
Best Western Rewards po raz kolejny został uznany za jeden z najlepszych programów lojalnościowych branży hotelarskiej. Zajął drugie miejsce w amerykańskim rankingu Best Hotel Rewards 2016 i znalazł się w czołowej piątce rankingu U.S. News & World..

Programy lojalnościowe z perspektywy serwisów społecznościowych

29-09-2017
Budowanie lojalności wobec marki wymaga najpierw stworzenia z klientami odpowiednich relacji. A najlepszym do tego miejscem są obecnie social media, jeden z najlepszych kanałów komunikowania, który pozwala na budowanie zaangażowanej i aktywnej..