Blog

Znaczenie programów lojalnościowych w okresie świątecznym. Co powinien wiedzieć organizator?

06-12-2016
Programy lojalnościowe to skuteczna metoda utrzymywania sprzedaży na pożądanym poziomie. Mając możliwość zyskania określonych przywilejów, klienci przez cały rok chętnie korzystają z oferty danego sklepu. Jednak znaczenie programów lojalnościowych...

Motywowanie poprzez doświadczenie z marką, czyli zwiększanie aktywności uczestników programu lojalnościowego

23-11-2016
Z danych udostępnionych przez Bond Brand Loyalty wynika, że 49% klientów po dołączeniu do programu kupuje więcej produktów marki. Jednak niepokojący może być fakt, że aż 44% klientów jest gotowych przejść do programu konkurencji, jeśli...

Jak mierzyć zaangażowanie klientów i efektywność programu lojalnościowego?

09-11-2016
Program lojalnościowy jest swego rodzaju środkiem budowania relacji między marką a klientami. Relacji opartych na wiarygodności i zaufaniu. Wynika to z tego, że poprzez uczestnictwo w nim, w świadomości klientów kształtowany jest wizerunek marki.

Motivation Direct wśród laureatów rankingu Technology Fast 50

07-11-2016
TECHNOLOGY FAST 50: Motivation Direct, technologiczny start-up z Polski, wśród najszybciej rozwijających się firm w Europie Środkowo-Wschodniej

Nowe podejście do „lojalności”, czyli zaawansowane metody angażowania klientów w programach lojalnościowych (cz. 2)

20-10-2016
Ponad połowa marketerów rekomenduje wdrożenie programu lojalnościowego jako metody budowania i podtrzymywania relacji między marką a klientem.

Program punktowy czy lojalnościowy? Podstawowe metody angażowania klientów (cz. 1)

05-10-2016
Jak podaje Hubspot, pozyskanie nowego klienta wymaga co najmniej pięciokrotnie większych nakładów niż działania ukierunkowane na utrzymanie sprzedaży na stałym bądź większym poziomie wśród dotychczasowych klientów.

Technologia iBeacon w programach lojalnościowych

20-09-2016
Badania „The Contextual Marketing Imperative” przeprowadzone przez Hybris wykazały, że aż 61% klientów jest skłonnych do ponownego zakupu w sklepie, w którym zetknęli się z personalizacją.

Multichannelowy program lojalnościowy sposobem na większe zaangażowanie klientów

06-09-2016
Programy lojalnościowe to jeden ze skuteczniejszych sposobów na budowanie i podtrzymywanie relacji na linii marka-klient. I jest to też sposób sprawdzony. Marki stosowały programy lojalnościowe zanim jeszcze zaczęła funkcjonować sprzedaż online.

Logistyczne aspekty programu lojalnościowego

18-08-2016
Program lojalnościowy to narzędzie marketingu pozwalające skutecznie budować wiarygodność marki i zyskiwać jej zaufanie klientów. Podstawą jego funkcjonowania jest system benefitów przyznawanych odpowiednio do stopnia zaangażowania uczestników programu.

Skuteczność programu lojalnościowego a atrakcyjność nagród

04-08-2016
Program lojalnościowy jest jednym ze skuteczniejszych narzędzi marketingowych, za pomocą którego budowane są trwałe relacje na linii marka-klient. Relacje te oparte są na wiarygodności i zaufaniu, a korzyści z nich czerpie każda z zaangażowanych stron.
 1234