Blog

  • 2024-03-05

    Analiza wartości. Czy programy lojalnościowe z punktami i nagrodami się opłacają?

    Czy zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego programy lojalnościowe są tak wszechobecne? To proste! W samym sercu idei programów lojalnościowych kryje się prosta zasada: firmy pragną zachęcić Cię do częstszego wydawania u nich pieniędzy, oferując w zamian atrakcyjne nagrody. To trochę jak gra — za każdym razem, gdy dokonujesz zakupów i skanujesz swoją kartę lojalnościową, zdobywasz punkty, które później możesz zamienić na różnego rodzaju profity, od bonów zakupowych po cenne produkty.
    Sprawdź
  • 2024-02-19

    Jak psychologia cen wpływa na lojalność klienta?

    Budowanie lojalności wśród klientów to niewątpliwie niezwykle ważny proces, który przynosi firmom wymierne korzyści. Jednym z istotnych elementów pozwalających na poprawę relacji z konsumentami jest stosowanie psychologicznych technik cenowania. Dzięki wykorzystaniu odpowiedniej strategii jesteśmy w stanie poprawić satysfakcję klientów z zakupów, co sprawi, że staną się oni bardziej lojalni.
    Sprawdź
  • 2024-02-07

    Wpływ nagród i uznania na lojalność klienta

    Program lojalnościowy to narzędzie pozwalające na budowanie trwałych relacji z konsumentami. Jaki sposób nagradzania klientów przełoży się jednak na najskuteczniejsze wzmacnianie lojalności i dlaczego tak naprawdę powinniśmy się o to zatroszczyć? Na te pytania odpowiadamy w poniższym artykule.
    Sprawdź
  • 2024-01-26

    Jak wykorzystać techniki gamifikacji do tworzenia bardziej angażujących programów motywacyjnych?

    Nie ma żadnych wątpliwości - grywalizacja to potężne narzędzie do zwiększania motywacji. Dodając elementy gier do standardowej dynamiki programów motywacyjnych, firmy odkryły, że pracownicy chętniej zostają w firmie, również w przypadku pracy zdalnej. Dziś klika słów o tym, jak możesz wykorzystać grywalizację na korzyść swoich pracowników.
    Sprawdź
  • 2024-01-22

    Metody segmentacji klientów w programie lojalnościowym

    Lojalność klientów to klucz do biznesowego sukcesu. To miara prawdopodobieństwa tego, czy klient będzie kontynuował współpracę z Twoją firmą, a także wyznacznik Twoich wyników finansowych. Możliwe, że wdrożyłeś już programy lojalnościowe, aby zachęcić swoich klientów do pozostania przy Tobie. Ale skąd wiesz, którzy konsumenci są w stosunku do Ciebie najbardziej lojalni i których powinieneś traktować trochę inaczej niż pozostałych? Tutaj przyda się segmentacja klientów.
    Sprawdź
  • 2023-12-28

    Na co zwrócić uwagę przy tworzeniu programów lojalnościowych dla start-up’ów?

    Program lojalnościowy to dla jednych firm standardowe narzędzie pozwalające im liczyć się na konkurencyjnym rynku. Z kolei dla drugich, zwłaszcza tych z nadwyżką budżetową i ugruntowaną pozycją rynkową, to raczej przydatny dodatek.
    Sprawdź
  • 2023-11-28

    Jak wypromować program lojalnościowy w social mediach?

    Możesz mieć nawet najlepiej przemyślany i zaprojektowany program lojalnościowy na świecie, jednak jeżeli nikt o nim nie usłyszy lub nikt nie będzie podekscytowany możliwością wzięcia w nim udziału, trudno Ci będzie odnieść sukces w tym zakresie.
    Sprawdź
  • 2023-11-16

    BLIK – idealny prezent świąteczny dla klientów i pracowników

    Święta Bożego Narodzenia to czas radości, obdarowywania i wdzięczności. To również doskonały moment, aby docenić tych, którzy przyczynili się do sukcesu Twojej firmy: klientów, partnerów biznesowych oraz pracowników.
    Sprawdź
  • 2023-10-31

    Programy motywacyjne oparte na kursach online, warsztatach i konferencjach

    Osiągnięcie sukcesu w biznesie zależy od wielu czynników. Jednym z ważnych filarów, na którym będzie on oparty, jest zmotywowany zespół. Motywacja pracowników wpływa na ich efektywność, zaangażowanie i wreszcie na satysfakcję z wykonywanej pracy.
    Sprawdź
  • 2023-10-11

    Budowanie świadomości marki przy użyciu programów lojalnościowych

    Budowanie świadomości marki, a więc dbanie o zwiększenie poziomu jej rozpoznawalności wśród konsumentów oraz kreowanie i utrzymywanie sposobu, w jaki jest postrzegana, to jeden z kluczowych elementów działań brandingowych.
    Sprawdź